quote:
Het was een grapquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
sorry , moest even de op opzoeken en controleren of laatste topic er in stond, heb gelijk 609 toevoegd in de op op 3fmfan
Beetje eigen schuld , beeldmerk schennis, zonder logo van morris had het geen probleem geweestquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Was dit hier al bekend? IOS moet single uit de winkel halen om hoes
Ik had de hoes nog niet gezien maar ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo heel slim.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beetje eigen schuld , beeldmerk schennis, zonder logo van morris had het geen probleem geweest
Gelijk naamsverandering IONS, Is Ook Niet Slimquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had de hoes nog niet gezien maar ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo heel slim.
heel erg veel!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha hoeveel sigaretten heb je al laten liggen.
Doe je goed! Ga zo doorquote:
Het is dat je zelf nog maar 15 bent, maar anders had ik zo mijn vraagtekens gehadquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
Zie eens wat ik heb gemaakt (website voor tieners)
[ link | afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is dat je zelf nog maar 15 bent, maar anders had ik zo mijn vraagtekens gehad
Ik hoefde ook niet te stoppen, wilde het zelf!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]knap hoor, ben blij dat ik niet hoef te stoppen.
Het is dan ook een verkapte tvpquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb alleen heineken ice cold voor je liggen [ afbeelding ]
Hoe ga je voorkomen dat er vieze ventjes op afkomen, ga je alles loggen ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoezo?
Tegenwoordig halen sites met zo'n soort client veel bezoekers.
Heel veel internetters zijn zo tussen de 10 en de 20 ;-)
Yes! Bovendien neem ik vrijwillige moderators aan (veelal vrienden van me).quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe ga je voorkomen dat er vieze ventjes op afkomen, ga je alles loggen ?
De weergoden waren jullie gisteren goed gezintquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef Cee het volgende:
MikaaaaaaWas gezellig gisteren! En droooooooog! Tot op de laatste noot van het concert. En toen pas begon het met hozen.
Oh en Sam Sparro*kwijl*
Door zijn markante stem en goede uitspraak van de Nederlandse taal werd Van Herwijnen vaak gevraagd voor een rol als stemacteur in tekenfilms. Zo werkte hij mee aan Stuart Little en was hij de stem van de uil in de Disneyproductie Bambi.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:11 schreef borisz het volgende:
Grote smurf is overleden![]()
ook wel bekend als Carol van Herwijnen
ja hij heeft onsquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij heb jij vreemde luisteraars Michiel ;-).
Songteksten moet je ook nooit vertalen, dan zijn ze opeens niet meer leukquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:12 schreef Cee het volgende:
Van dit liedje snap ik de eerste paar regels nooit. Als je kop dat van een landkaart van een landkaart is, hoe kan je dan ooit nog zien dat je een mooi meisje een mooi meisje bent?
Ik vind 'm anders een stukje hilarischer geworden door het vertalen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Songteksten moet je ook nooit vertalen, dan zijn ze opeens niet meer leuk
wacht maar eens tot je dat doet met een krat bier achter je kiezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Songteksten moet je ook nooit vertalen, dan zijn ze opeens niet meer leuk
Yep, drie weken geleden een persvoorstelling. Mooi he!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Wall-E eindelijk gezien, jammer genoeg op een TS-screener van bedenkelijke niveau, waar ik aanvankelijk mijn scepsis had, werd ik uiteindelijk toch overdonderd door het verhaal. Heeft Michiel Wall-E ook al gezien?
Ja nou en of. Ik vind hem zelfs beter dan Finding Nemo en Toy Story. En dat wil wat zeggen, aangezien deze Pixar-films zowat heilig voor mij zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Yep, drie weken geleden een persvoorstelling. Mooi he!
quote:WALL-E received near-universal acclaim from film critics.
Rotten Tomatoes reported that 97% of critics gave the film positive reviews, based upon a sample of 172 reviews, with an average rating of 8.6/10.
At Metacritic, which assigns a normalized rating out of 100 to reviews from mainstream critics, the film has received an average score of 94, based on 38 reviews.
Todd McCarthy of Variety called the film "Pixar's ninth consecutive wonder", saying it was imaginative yet straightforward.
Kirk Honeycutt of The Hollywood Reporter declared that WALL-E surpassed the achievements of Pixar's previous eight features, saying that the film had the "heart, soul, spirit and romance" of the best silent films. He said that the filmmakers managed to tell a terrific story through visual and aural ideas which enabled the robotic characters to convey "a rainbow of emotions". He said the visuals were arguably Pixar's best and praised the creation of a ruined Earth city and a human spaceship as "fantastically imaginative". Honeycutt said the film's definitive stroke of brilliance was in using a mix of archive film footage and computer graphics to trigger WALL-E's romantic leanings. He praised Burtt's sound design, saying "If there is such a thing as an aural sleight of hand, this is it." Honeycutt concluded by saying that despite the film's acknowledged nods to other works (2001: A Space Odyssey, and moments where robots "run riot" bringing to mind Monsters, Inc.), WALL-E could be Pixar's most original work to date.
Roger Ebert writing in the Chicago Sun-Times said WALL-E succeeded in three areas: as "an enthralling animated film, a visual wonderment, and a decent science-fiction story". Ebert said the scarcity of dialogue would allow it to "cross language barriers" in a manner appropriate to the global theme, and he had praise for the visual effects, saying the color palette was "bright and cheerful... and a little bit realistic". He cited early Disney animations that successfully translated human expressions onto non-human characters as an influence on the title character. He said the film managed to generate a "curious" regard for the WALL-E, comparing his design ("rusty and hard-working and plucky") favorably to more obvious attempts at creating "lovable" lead characters. Ebert called the storytelling "enchanting" and said the film could be enjoyed by adults and children alike. He said WALL-E was concerned with ideas rather than spectacle, saying it may require "a little thought" on the part of the audience, and that this could be particularly stimulating to younger viewers
euromasters, alles naar de klotequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
* Againzender heeft het even helemaal gehad met z'n werk en probeert een agressieve request te verzinnen
Ik heb (jaaaaaaren terug op vakantie in Frankrijk) wel eens met 2 vrienden de Vlieger vertaald in het Frans om wat leuke jongedames dit briljante nummer uit te leggen. Kwam niet helemaal over, maar dat zou ook best aan onze kennis van het Frans hebben kunnen liggen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
wacht maar eens tot je dat doet met een krat bier achter je kiezen
Deze misschien?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
* Againzender heeft het even helemaal gehad met z'n werk en probeert een agressieve request te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |