quote:
Het was een grapquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
sorry , moest even de op opzoeken en controleren of laatste topic er in stond, heb gelijk 609 toevoegd in de op op 3fmfan
Beetje eigen schuld , beeldmerk schennis, zonder logo van morris had het geen probleem geweestquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Was dit hier al bekend? IOS moet single uit de winkel halen om hoes
Ik had de hoes nog niet gezien maar ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo heel slim.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beetje eigen schuld , beeldmerk schennis, zonder logo van morris had het geen probleem geweest
Gelijk naamsverandering IONS, Is Ook Niet Slimquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had de hoes nog niet gezien maar ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo heel slim.
heel erg veel!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha hoeveel sigaretten heb je al laten liggen.
Doe je goed! Ga zo doorquote:
Het is dat je zelf nog maar 15 bent, maar anders had ik zo mijn vraagtekens gehadquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
Zie eens wat ik heb gemaakt (website voor tieners)
[ link | afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is dat je zelf nog maar 15 bent, maar anders had ik zo mijn vraagtekens gehad
Ik hoefde ook niet te stoppen, wilde het zelf!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]knap hoor, ben blij dat ik niet hoef te stoppen.
Het is dan ook een verkapte tvpquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb alleen heineken ice cold voor je liggen [ afbeelding ]
Hoe ga je voorkomen dat er vieze ventjes op afkomen, ga je alles loggen ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hoezo?
Tegenwoordig halen sites met zo'n soort client veel bezoekers.
Heel veel internetters zijn zo tussen de 10 en de 20 ;-)
Yes! Bovendien neem ik vrijwillige moderators aan (veelal vrienden van me).quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe ga je voorkomen dat er vieze ventjes op afkomen, ga je alles loggen ?
De weergoden waren jullie gisteren goed gezintquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:06 schreef Cee het volgende:
MikaaaaaaWas gezellig gisteren! En droooooooog! Tot op de laatste noot van het concert. En toen pas begon het met hozen.
Oh en Sam Sparro*kwijl*
Door zijn markante stem en goede uitspraak van de Nederlandse taal werd Van Herwijnen vaak gevraagd voor een rol als stemacteur in tekenfilms. Zo werkte hij mee aan Stuart Little en was hij de stem van de uil in de Disneyproductie Bambi.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:11 schreef borisz het volgende:
Grote smurf is overleden![]()
ook wel bekend als Carol van Herwijnen
ja hij heeft onsquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij heb jij vreemde luisteraars Michiel ;-).
Songteksten moet je ook nooit vertalen, dan zijn ze opeens niet meer leukquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:12 schreef Cee het volgende:
Van dit liedje snap ik de eerste paar regels nooit. Als je kop dat van een landkaart van een landkaart is, hoe kan je dan ooit nog zien dat je een mooi meisje een mooi meisje bent?
Ik vind 'm anders een stukje hilarischer geworden door het vertalen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Songteksten moet je ook nooit vertalen, dan zijn ze opeens niet meer leuk
wacht maar eens tot je dat doet met een krat bier achter je kiezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Songteksten moet je ook nooit vertalen, dan zijn ze opeens niet meer leuk
Yep, drie weken geleden een persvoorstelling. Mooi he!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb Wall-E eindelijk gezien, jammer genoeg op een TS-screener van bedenkelijke niveau, waar ik aanvankelijk mijn scepsis had, werd ik uiteindelijk toch overdonderd door het verhaal. Heeft Michiel Wall-E ook al gezien?
Ja nou en of. Ik vind hem zelfs beter dan Finding Nemo en Toy Story. En dat wil wat zeggen, aangezien deze Pixar-films zowat heilig voor mij zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Yep, drie weken geleden een persvoorstelling. Mooi he!
quote:WALL-E received near-universal acclaim from film critics.
Rotten Tomatoes reported that 97% of critics gave the film positive reviews, based upon a sample of 172 reviews, with an average rating of 8.6/10.
At Metacritic, which assigns a normalized rating out of 100 to reviews from mainstream critics, the film has received an average score of 94, based on 38 reviews.
Todd McCarthy of Variety called the film "Pixar's ninth consecutive wonder", saying it was imaginative yet straightforward.
Kirk Honeycutt of The Hollywood Reporter declared that WALL-E surpassed the achievements of Pixar's previous eight features, saying that the film had the "heart, soul, spirit and romance" of the best silent films. He said that the filmmakers managed to tell a terrific story through visual and aural ideas which enabled the robotic characters to convey "a rainbow of emotions". He said the visuals were arguably Pixar's best and praised the creation of a ruined Earth city and a human spaceship as "fantastically imaginative". Honeycutt said the film's definitive stroke of brilliance was in using a mix of archive film footage and computer graphics to trigger WALL-E's romantic leanings. He praised Burtt's sound design, saying "If there is such a thing as an aural sleight of hand, this is it." Honeycutt concluded by saying that despite the film's acknowledged nods to other works (2001: A Space Odyssey, and moments where robots "run riot" bringing to mind Monsters, Inc.), WALL-E could be Pixar's most original work to date.
Roger Ebert writing in the Chicago Sun-Times said WALL-E succeeded in three areas: as "an enthralling animated film, a visual wonderment, and a decent science-fiction story". Ebert said the scarcity of dialogue would allow it to "cross language barriers" in a manner appropriate to the global theme, and he had praise for the visual effects, saying the color palette was "bright and cheerful... and a little bit realistic". He cited early Disney animations that successfully translated human expressions onto non-human characters as an influence on the title character. He said the film managed to generate a "curious" regard for the WALL-E, comparing his design ("rusty and hard-working and plucky") favorably to more obvious attempts at creating "lovable" lead characters. Ebert called the storytelling "enchanting" and said the film could be enjoyed by adults and children alike. He said WALL-E was concerned with ideas rather than spectacle, saying it may require "a little thought" on the part of the audience, and that this could be particularly stimulating to younger viewers
euromasters, alles naar de klotequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
* Againzender heeft het even helemaal gehad met z'n werk en probeert een agressieve request te verzinnen
Ik heb (jaaaaaaren terug op vakantie in Frankrijk) wel eens met 2 vrienden de Vlieger vertaald in het Frans om wat leuke jongedames dit briljante nummer uit te leggen. Kwam niet helemaal over, maar dat zou ook best aan onze kennis van het Frans hebben kunnen liggen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
wacht maar eens tot je dat doet met een krat bier achter je kiezen
Deze misschien?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef Againzender het volgende:
* Againzender heeft het even helemaal gehad met z'n werk en probeert een agressieve request te verzinnen
quote:
Jazeker!!! Maar Eric is op vakantiequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk nummertje van Slayer uit de oude doos kan ook helpen.
Kijk we levelen goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jazeker!!! Maar Eric is op vakantie
Heb een requestje voor Alice in Chains gemaild
Angel of Death is in ieder geval een keer door Eric gedraaid, toen hij net een neiuwe contract had. Kennelijk was hem ooit gezegd dat als hij deze teringherrie zou draaien hij er direct uit zo vliegen. Dus wat doe je dan met een nieuwe contract op zak?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:R.E.M.
![]()
En als Angel Of Death langs zou komen, zou dat echt geen straf zijn
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Angel of Death is in ieder geval een keer door Eric gedraaid, toen hij net een neiuwe contract had. Kennelijk was hem ooit gezegd dat als hij deze teringherrie zou draaien hij er direct uit zo vliegen. Dus wat doe je dan met een nieuwe contract op zak?
om 23:00 scannen ze vaak de batches , dan is deze wel bekend.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
Mn toekomstige mengpaneel is vandaag op de post gegaan.
Jammer dat de Track & Trace niet werkt.
Thanks! Da's nog eens een tipquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
om 23:00 scannen ze vaak de batches , dan is deze wel bekend.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Is it a badeend?! Is it a badeend?!
[ afbeelding ]
ik ben allang toeterquote:
Laat Rab het maar niet horenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Whahahaha
http://www.ilovethe90s.be/
Kijken of ik er volgend jaar bij kan zijn. De nostalgie
Gitaarsolo is ontzettend vet. Vooral live. Er is nog ergens een opname van het optreden van Pearl Jam in, ik dach,t Tivoli. Die solo gaat maar door, en je hoort een continu *plop* geluid van de microfoon, wat wel eens kon komen omdat Eddie aan het rondslingeren was met dat dingquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
De gitaarsolo is ook wel ubber vet hoor![]()
Straks om 21:45 op ned3 het programma van Giel Giel Beelen.
vind je het heel bezwaarlijk als ik niet ga kijken, vind Giel op de radio oke, Op tv is hij helemaa niets.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
De gitaarsolo is ook wel ubber vet hoor![]()
Straks om 21:45 op ned3 het programma van Giel Giel Beelen.
Al ruim een week en niet chagerijnigquote:
nee....kon ff niets vinden behalve een mok....maar dat leek me geen goed ideequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Had Maricha niets zwaarders om mee te gooien?
Best kans dat ik die opname al eens heb gehoord want ik ben op het net al de nodige live opnames van Alive tegengekomen. Meestal zijn die opnames het luisteren meer dan waard.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:38 schreef Againzender het volgende:
Gitaarsolo is ontzettend vet. Vooral live. Er is nog ergens een opname van het optreden van Pearl Jam in, ik dach,t Tivoli. Die solo gaat maar door, en je hoort een continu *plop* geluid van de microfoon, wat wel eens kon komen omdat Eddie aan het rondslingeren was met dat ding
ik heb een keer een brandende BBQ naar mijn hoofd gekregen, vind een mok niet zo vreemd hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee....kon ff niets vinden behalve een mok....maar dat leek me geen goed idee
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef Maricha het volgende:
nee....kon ff niets vinden behalve een mok....maar dat leek me geen goed idee
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind je het heel bezwaarlijk als ik niet ga kijken, vind Giel op de radio oke, Op tv is hij helemaa niets.
Als je inderdaad een flitsboete wilt hebben, zet dit nummer op in de autoquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ojee, daar is de achtbaan plaat weer!The Gossip - Standing in the way of control
![]()
Riemen vast en here we go !!!!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:46 schreef Againzender het volgende:
Als je inderdaad een flitsboete wilt hebben, zet dit nummer op in de auto
quote:Hey Rob,
Ik heb je heeeeel erg hoog zitten als dj. Je bent iemand wiens muzieksmaak werkelijk van de radio spat als je on-air bent. Vind 't dan ook geweldig dat je de komende weken 's avonds te horen bent!
Maaaar.... kun je niet ervoor zorgen dat die Andrew optieft? Werkelijk te-nen-krom-mend. In de tijd van zijn volledig overbodige gezwam zou jij zoveel mooie nieuwe/onbekende plaatjes de ether in kunnen slingeren...........
Succes met je programma('s) en met Andrew......
Groet, Roel
En ik vind haar niet eens zo geweldig. Ja, leuke eerste hit, maar daarnaquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij als maandag het adele concert over is, leuke zangeres, maar wordt gek van die promos
Idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat reageren er af en toe toch verschrikkelijke Tokkies
Kate Ryanquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Kansloos die Kate Ryan of hoe ze ook mag heten. Belachelijke cover.
Beetje late reactie, maar ik ben het o.a. op geenstijl zien staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Waar haalt Andrew de wijsheid vandaan dat er haast nergens anders in de wereld zoveel wordt getapt als in Nederland.
Beetje dom van mij want ik bleef 5 minuten hangen bij TMF en toen kwam haar nieuwe single langs. Hartstikke leuk liedje (het origineel!) totaal door haar verprutst.quote:
Als je forum.3fmfan.nl in je bookmarks zet dan vind je altijd het lopende topic terug.quote:
Wat een bizar aantal ! damn, ik moet nog gaan opletten met wat ik zeg aan de telefoon.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Beetje late reactie, maar ik ben het o.a. op geenstijl zien staan.
Doe ook is even de ronbrandsteder immitatie van Ekstraquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Ekstra-Weekendmodus]NOORTJEEEEE!!!!!!! [/Ekstra-Weekendmodus]
Welkom!
Geen stijl is telegraaf , dus per definitie gelogen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik ben het o.a. op geenstijl zien staan.
Da's wel heel kort door de bocht. Feit is wel dat ik onze regering niet verder vertrouw dan da'k ze kan gooien. Maar goed, het meningenuurtje is over, muziek moet er gedraaid worden!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen stijl is telegraaf , dus per definitie gelogen.
Nah, alleen irlquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe ook is even de ronbrandsteder immitatie van Ekstra
Rob mag nu weer helemaal losgaan. Zonder het gezeik van die Andrewstakkerquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's wel heel kort door de bocht. Feit is wel dat ik onze regering niet verder vertrouw dan da'k ze kan gooien. Maar goed, het meningenuurtje is over, muziek moet er gedraaid worden!
Je bedoelt Voyage, Voyage?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje dom van mij want ik bleef 5 minuten hangen bij TMF en toen kwam haar nieuwe single langs. Hartstikke leuk liedje (het origineel!) totaal door haar verprutst.
Corton, Stenders, Veenstra en Ekdom zijn échte muziekliefhebbers... die mogen van mij met zijn vieren alle zendtijd vullenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef Sersjee het volgende:Free Electric Band
![]()
Wat is het lekker dat Rob daar nou zit
Nope, dat was haar vorige single maar heb eerlijk gezegd niet eens gelet op de titel. Even gezocht maar het betreft Ella elle l'a.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt Voyage, Voyage?
Ik hoor nauwelijks verschil tussen beide versies
*Ping*quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geeft iemand ff een seintje wanneer ik moet lachen om dat Draadstaalgezeik?
Die verdienen ook wel een hit nadat Valerie zo schaamteloos werd gejat... niet dat dat ze geen financiele windeieren heeft gelegd trouwens maar toch...quote:
Neequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit liedje al 100000 keer heb gehoord, maar zo lang istie nog niet uit of wel?
welk liedje exactquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:35 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit liedje al 100000 keer heb gehoord, maar zo lang istie nog niet uit of wel?
Zutons - Always right behind youquote:
En ze valt op lange mannenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Annemiek heeft ook een fijne muzieksmaak
Die van Paul ook jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:47 schreef Sersjee het volgende:Stockholm Syndrome
![]()
De lijst van Annemieke ziet er ook al zo goed uit, net als de lijsten van Michiel, Bart, Domien, Roosmarijn en Paul.
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind de nederlandse versie op kid rocks versie niet slecht
Of hij is te laat bij postkantoor beland of hij is is morgenochtend na het scannen pas zichbaar als hij een scanstation verder isquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:58 schreef Feivel1 het volgende:
@morpheus:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Triest he? Ik ga nu maar eens slapen.
De DJ's hebben wel smaak alleen de computer soms iets minderquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:47 schreef Sersjee het volgende:Stockholm Syndrome
![]()
De lijst van Annemieke ziet er ook al zo goed uit, net als de lijsten van Michiel, Bart, Domien, Roosmarijn en Paul.
Iddquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moeten we je in september even gaan missen
Denk dat Andrew het niet erg vindquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Nouja, mss zijn er wel mensen blij mee.
Je mist dan wel een paar weken Leaf, alain clark, blof etcquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Nouja, mss zijn er wel mensen blij mee.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat Andrew het niet erg vind
Maar je kan posten bij ElizabethR
Ik zal een promotiecampagne voor genoemde artiesten starten daarquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mist dan wel een paar weken Leaf, alain clark, blof etc
Al is Ierse muziek
In het kader van een stukje muzikale opvoeding kan dit best. Maar wat was dit ruk zeg!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
doe aub de sinead o'conner versie instarten ipv dit walgelijke gedrocht op de radio
Ze hadden deze week alleen ff de MH-jongle vóór Viva La Vida hoeven te draaien. Hij wordt net zo vaak gedraaid als een MH .... 4, 5 of 6 keer op een dag....quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:51 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen
En dan de vraag n.a.v. de uitzending van gisteravond, wie zal toch de nieuwe Meeeeeeeegahit zijn? De strijd lijkt te gaan tussen Coldplay en het leuke liedje van Katy Perry - I Kissed A Girl. Ik hoop dat het Bart Arens is gelukt om genoeg stemmen te winnen voor Katy Perry want de nieuwe van Coldplay ga je de komende maanden toch vaak genoeg horen. Maar als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat de nieuwe van Coldplay de 3FM Meeeeegahit is.
Precies, je maakt de plaat totaal kapot als je dat ding de komende week ook nog eens Megahit maakt. En het gaat sowieso al een giga hit worden dus doe dan ajb die andere plaat die ik noemde.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hadden deze week alleen ff de MH-jongle vóór Viva La Vida hoeven te draaien. Hij wordt net zo vaak gedraaid als een MH .... 4, 5 of 6 keer op een dag....
Nou, ik hou ook best van hippige nieuwe muziek hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaja we starten de rollatormuziek wel weer voor je op , de stones en de beetles.
I know, ken je postgeschiedenis ook wel iets langer dan vandaag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik hou ook best van hippige nieuwe muziek hoor.
Het schijnt wel dat ze vroeger wel iets met electrische gitaren deden.. maar echt Extreme is het volgens mij nooit geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slecht gekozen bandnaam Extreme, heb nooit iets extreems van ze gezien gehoord. Ze hadden beter de Softies kunnen heten.
Get the funk out is nog best tof.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slecht gekozen bandnaam Extreme, heb nooit iets extreems van ze gezien gehoord. Ze hadden beter de Softies kunnen heten.
Het haar, dat is extreme.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze bestaan nog dus ze mogen net als prince hun naam veranderen in TAFKAEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hele album waar dat op staat is best leuk. jammer dat ze dan weer bekend worden met zo'n zaadnummer als more than wordsquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Get the funk out is nog best tof.
(tevens het enige andere nummer da'k van ze ken)
Er liep hier net wel een lekker wijf voorbij, maar nee. Verder niets bijzonders.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef on_air het volgende:
Nog iets gemist?
Toch niet het origineel van Nothing Compares To You - Prince samen met Rosie Gaines?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
doe aub de sinead o'conner versie instarten ipv dit walgelijke gedrocht op de radio
Dat mis ik dan weer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er liep hier net wel een lekker wijf voorbij, maar nee. Verder niets bijzonders.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er liep hier net wel een lekker wijf voorbij, maar nee. Verder niets bijzonders.
* Glacier vindt de gasten bij Giel vaak ook vreselijk...en zeker Jan Smitjequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens, wat vreselijk vanmorgen bij Giel met die Jan Smit. Moet Giel even gaan doen of ie dat gekwezel echt om aan te horen vindt. Kan dat voortaan niet op Wansmaak Woensdag?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik me es ff goed voor Roxette.
quote:
quote:
Geweldig nummerquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Blur!
quote:Somebody once asked could I spare some change for gas
I need to get myself away from this place
I said yep what a concept
I could use a little fuel myself
And we could all use a little change
Hij is beter dan zusje smit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier vindt de gasten bij Giel vaak ook vreselijk...en zeker Jan Smitje
Nou.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik naar je kijken?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
net uurtje moeten missen door organiseren teamuitje
Dat deuntje wat Monique nu heeft, torent uit boven het gehele repertoire van Jan, de 3 J's en Nick en Simon bij elkaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is beter dan zusje smit.
Da's inderdaad heel knap Photoshopwerk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat deuntje wat Monique nu heeft, torent uit boven het gehele repertoire van Jan, de 3 J's en Nick en Simon bij elkaar
Oja:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
VOLLEDIG gephotoshopt. Je kunt bijna zeggen dat ze haar kop op een ander lijf geplakt hebben. Veel erger dan die shoot heb ik photoshopwerk nog niet gezien....quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat deuntje wat Monique nu heeft, torent uit boven het gehele repertoire van Jan, de 3 J's en Nick en Simon bij elkaar
Oja:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
Hehe, geniale smiley..ik moet de goeie versie voor msn nog eens vindenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
She was looking kinda dumb with her finger and her thinb in the shape of a L on her forehead.
[ afbeelding ].
Ze is toch ook veel dikker?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
VOLLEDIG gephotoshopt. Je kunt bijna zeggen dat ze haar kop op een ander lijf geplakt hebben. Veel erger dan die shoot heb ik photoshopwerk nog niet gezien....
stuur je hoofd maar op in aantal varianten , ga er wel mee aan de slagquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:22 schreef on_air het volgende:
Ik wil ook zo'n fotoshoot! Hoef ik niet eens bij aanwezig te zijn.
Klopt helemaal. Toen die shoot in FHM stond, was daar al veel discussie over. Vergelijken met andere foto's was echt lachwekkendquote:
ze is sinds die gaan lijnen (of te wel sportschool)quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Toen die shoot in FHM stond, was daar al veel discussie over. Vergelijken met andere foto's was echt lachwekkend.
Ongetwijfeld. Maar nog niet toen die foto's gemaakt werden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze is sinds die gaan lijnen (of te wel sportschool)
Idd. Net als een aantal oude klassiekers (ik noem een 'Big Mouth Strikes Again'). Beetje afwisseling zou geen kwaad kunnen. Artiesten hebben meer dan een of twee goede nummers gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef cosmick het volgende:
The Cure komt ook wel een beetje te vaak voorbij hoor zeg.
Er lijkt wat te bloeienquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef Feivel1 het volgende:
Tjibbe is weer in de studio, liefde op de werkvloer?.
Die wil ik iedere dag wel horen. Maar This Charming Man mag best ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Net als een aantal oude klassiekers (ik noem een 'Big Mouth Strikes Again'). Beetje afwisseling zou geen kwaad kunnen. Artiesten hebben meer dan een of twee goede nummers gemaakt.
Boh, ook met een randje vet vind ik haar nog best om aan te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |