Die van Paul ook jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:47 schreef Sersjee het volgende:Stockholm Syndrome
![]()
De lijst van Annemieke ziet er ook al zo goed uit, net als de lijsten van Michiel, Bart, Domien, Roosmarijn en Paul.
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind de nederlandse versie op kid rocks versie niet slecht
Of hij is te laat bij postkantoor beland of hij is is morgenochtend na het scannen pas zichbaar als hij een scanstation verder isquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:58 schreef Feivel1 het volgende:
@morpheus:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Triest he? Ik ga nu maar eens slapen.
De DJ's hebben wel smaak alleen de computer soms iets minderquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:47 schreef Sersjee het volgende:Stockholm Syndrome
![]()
De lijst van Annemieke ziet er ook al zo goed uit, net als de lijsten van Michiel, Bart, Domien, Roosmarijn en Paul.
Iddquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moeten we je in september even gaan missen
Denk dat Andrew het niet erg vindquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Nouja, mss zijn er wel mensen blij mee.
Je mist dan wel een paar weken Leaf, alain clark, blof etcquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Nouja, mss zijn er wel mensen blij mee.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat Andrew het niet erg vind
Maar je kan posten bij ElizabethR
Ik zal een promotiecampagne voor genoemde artiesten starten daarquote:Op donderdag 10 juli 2008 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mist dan wel een paar weken Leaf, alain clark, blof etc
Al is Ierse muziek
In het kader van een stukje muzikale opvoeding kan dit best. Maar wat was dit ruk zeg!quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
doe aub de sinead o'conner versie instarten ipv dit walgelijke gedrocht op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |