Kate Ryanquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Kansloos die Kate Ryan of hoe ze ook mag heten. Belachelijke cover.
Beetje late reactie, maar ik ben het o.a. op geenstijl zien staan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Waar haalt Andrew de wijsheid vandaan dat er haast nergens anders in de wereld zoveel wordt getapt als in Nederland.
Beetje dom van mij want ik bleef 5 minuten hangen bij TMF en toen kwam haar nieuwe single langs. Hartstikke leuk liedje (het origineel!) totaal door haar verprutst.quote:
Als je forum.3fmfan.nl in je bookmarks zet dan vind je altijd het lopende topic terug.quote:
Wat een bizar aantal ! damn, ik moet nog gaan opletten met wat ik zeg aan de telefoon.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Beetje late reactie, maar ik ben het o.a. op geenstijl zien staan.
Doe ook is even de ronbrandsteder immitatie van Ekstraquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[Ekstra-Weekendmodus]NOORTJEEEEE!!!!!!! [/Ekstra-Weekendmodus]
Welkom!
Geen stijl is telegraaf , dus per definitie gelogen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik ben het o.a. op geenstijl zien staan.
Da's wel heel kort door de bocht. Feit is wel dat ik onze regering niet verder vertrouw dan da'k ze kan gooien. Maar goed, het meningenuurtje is over, muziek moet er gedraaid worden!quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen stijl is telegraaf , dus per definitie gelogen.
Nah, alleen irlquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe ook is even de ronbrandsteder immitatie van Ekstra
Rob mag nu weer helemaal losgaan. Zonder het gezeik van die Andrewstakkerquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's wel heel kort door de bocht. Feit is wel dat ik onze regering niet verder vertrouw dan da'k ze kan gooien. Maar goed, het meningenuurtje is over, muziek moet er gedraaid worden!
Je bedoelt Voyage, Voyage?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje dom van mij want ik bleef 5 minuten hangen bij TMF en toen kwam haar nieuwe single langs. Hartstikke leuk liedje (het origineel!) totaal door haar verprutst.
Corton, Stenders, Veenstra en Ekdom zijn échte muziekliefhebbers... die mogen van mij met zijn vieren alle zendtijd vullenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef Sersjee het volgende:Free Electric Band
![]()
Wat is het lekker dat Rob daar nou zit
Nope, dat was haar vorige single maar heb eerlijk gezegd niet eens gelet op de titel. Even gezocht maar het betreft Ella elle l'a.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt Voyage, Voyage?
Ik hoor nauwelijks verschil tussen beide versies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |