Ze hadden deze week alleen ff de MH-jongle vóór Viva La Vida hoeven te draaien. Hij wordt net zo vaak gedraaid als een MH .... 4, 5 of 6 keer op een dag....quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:51 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen
En dan de vraag n.a.v. de uitzending van gisteravond, wie zal toch de nieuwe Meeeeeeeegahit zijn? De strijd lijkt te gaan tussen Coldplay en het leuke liedje van Katy Perry - I Kissed A Girl. Ik hoop dat het Bart Arens is gelukt om genoeg stemmen te winnen voor Katy Perry want de nieuwe van Coldplay ga je de komende maanden toch vaak genoeg horen. Maar als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat de nieuwe van Coldplay de 3FM Meeeeegahit is.
Precies, je maakt de plaat totaal kapot als je dat ding de komende week ook nog eens Megahit maakt. En het gaat sowieso al een giga hit worden dus doe dan ajb die andere plaat die ik noemde.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hadden deze week alleen ff de MH-jongle vóór Viva La Vida hoeven te draaien. Hij wordt net zo vaak gedraaid als een MH .... 4, 5 of 6 keer op een dag....
Nou, ik hou ook best van hippige nieuwe muziek hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaja we starten de rollatormuziek wel weer voor je op , de stones en de beetles.
I know, ken je postgeschiedenis ook wel iets langer dan vandaag.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ik hou ook best van hippige nieuwe muziek hoor.
Het schijnt wel dat ze vroeger wel iets met electrische gitaren deden.. maar echt Extreme is het volgens mij nooit geweest.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slecht gekozen bandnaam Extreme, heb nooit iets extreems van ze gezien gehoord. Ze hadden beter de Softies kunnen heten.
Get the funk out is nog best tof.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slecht gekozen bandnaam Extreme, heb nooit iets extreems van ze gezien gehoord. Ze hadden beter de Softies kunnen heten.
Het haar, dat is extreme.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
ze bestaan nog dus ze mogen net als prince hun naam veranderen in TAFKAEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hele album waar dat op staat is best leuk. jammer dat ze dan weer bekend worden met zo'n zaadnummer als more than wordsquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Get the funk out is nog best tof.
(tevens het enige andere nummer da'k van ze ken)
Er liep hier net wel een lekker wijf voorbij, maar nee. Verder niets bijzonders.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:52 schreef on_air het volgende:
Nog iets gemist?
Toch niet het origineel van Nothing Compares To You - Prince samen met Rosie Gaines?quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
doe aub de sinead o'conner versie instarten ipv dit walgelijke gedrocht op de radio
Dat mis ik dan weer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er liep hier net wel een lekker wijf voorbij, maar nee. Verder niets bijzonders.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er liep hier net wel een lekker wijf voorbij, maar nee. Verder niets bijzonders.
* Glacier vindt de gasten bij Giel vaak ook vreselijk...en zeker Jan Smitjequote:Op donderdag 10 juli 2008 09:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trouwens, wat vreselijk vanmorgen bij Giel met die Jan Smit. Moet Giel even gaan doen of ie dat gekwezel echt om aan te horen vindt. Kan dat voortaan niet op Wansmaak Woensdag?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik me es ff goed voor Roxette.
quote:
quote:
Geweldig nummerquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Blur!
quote:Somebody once asked could I spare some change for gas
I need to get myself away from this place
I said yep what a concept
I could use a little fuel myself
And we could all use a little change
Hij is beter dan zusje smit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier vindt de gasten bij Giel vaak ook vreselijk...en zeker Jan Smitje
Nou.....quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik naar je kijken?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
net uurtje moeten missen door organiseren teamuitje
Dat deuntje wat Monique nu heeft, torent uit boven het gehele repertoire van Jan, de 3 J's en Nick en Simon bij elkaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij is beter dan zusje smit.
Da's inderdaad heel knap Photoshopwerk.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat deuntje wat Monique nu heeft, torent uit boven het gehele repertoire van Jan, de 3 J's en Nick en Simon bij elkaar
Oja:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
VOLLEDIG gephotoshopt. Je kunt bijna zeggen dat ze haar kop op een ander lijf geplakt hebben. Veel erger dan die shoot heb ik photoshopwerk nog niet gezien....quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat deuntje wat Monique nu heeft, torent uit boven het gehele repertoire van Jan, de 3 J's en Nick en Simon bij elkaar
Oja:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
Hehe, geniale smiley..ik moet de goeie versie voor msn nog eens vindenquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
She was looking kinda dumb with her finger and her thinb in the shape of a L on her forehead.
[ afbeelding ].
Ze is toch ook veel dikker?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
VOLLEDIG gephotoshopt. Je kunt bijna zeggen dat ze haar kop op een ander lijf geplakt hebben. Veel erger dan die shoot heb ik photoshopwerk nog niet gezien....
stuur je hoofd maar op in aantal varianten , ga er wel mee aan de slagquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:22 schreef on_air het volgende:
Ik wil ook zo'n fotoshoot! Hoef ik niet eens bij aanwezig te zijn.
Klopt helemaal. Toen die shoot in FHM stond, was daar al veel discussie over. Vergelijken met andere foto's was echt lachwekkendquote:
ze is sinds die gaan lijnen (of te wel sportschool)quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Toen die shoot in FHM stond, was daar al veel discussie over. Vergelijken met andere foto's was echt lachwekkend.
Ongetwijfeld. Maar nog niet toen die foto's gemaakt werden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze is sinds die gaan lijnen (of te wel sportschool)
Idd. Net als een aantal oude klassiekers (ik noem een 'Big Mouth Strikes Again'). Beetje afwisseling zou geen kwaad kunnen. Artiesten hebben meer dan een of twee goede nummers gemaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:36 schreef cosmick het volgende:
The Cure komt ook wel een beetje te vaak voorbij hoor zeg.
Er lijkt wat te bloeienquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:44 schreef Feivel1 het volgende:
Tjibbe is weer in de studio, liefde op de werkvloer?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |