Dat vroeg ik mij dus ook al af.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:07 schreef Sersjee het volgende:
Waarom draaien ze nou nooit het origineel van deze plaat?
FIPO !quote:
Je zit al weer vroeg aan het bierquote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, wilde het nieuwe topic aanmaken maar telkens verscheen het nieuwe topic niet. Duurde even voordat ik door had dat alleen het invullen van een topictitel niet voldoende was. Vandaar..
Ik begin over bier, en wie komt er binnenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
We komen jou ook overal tegen hèquote:Op maandag 23 juni 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
Dat wilde ik gisteren nog aan jou vragenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Jullie hier?
Ze stonden zo kwaadaardig te kijken dat je ze niet wilde storen?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wilde ik gisteren nog aan jou vragen
Hey Maricha
Ze stonden juist genietend van Say met de aanhang in de armen op de muziek mee te wiegen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze stonden zo kwaadaardig te kijken dat je ze niet wilde storen?
Je had daar ook een foto van kunnen maken en die kunnen verkopen aan de roddelbladen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze stonden juist genietend van Say met de aanhang in de armen op de muziek mee te wiegen.
Ik moet zeggen dat het er inderdaad als een erg mooi fotomoment uit zag, maar ik had ze al genoeg gestalkt, waarvoor nog excusesquote:Op maandag 23 juni 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had daar ook een foto van kunnen maken en die kunnen verkopen aan de roddelbladen.
* Sirolf slaat een beetje door qua ideeën...
Dan staat volgende week op alle covers: Michiel Veenstra bezoekt concert met... ZIJN VROUW!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had daar ook een foto van kunnen maken en die kunnen verkopen aan de roddelbladen.
* Sirolf slaat een beetje door qua ideeën...
SHOCKINGquote:Op maandag 23 juni 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan staat volgende week op alle covers: Michiel Veenstra bezoekt concert met... ZIJN VROUW!!!
En dan als ondertitel "Goede vriend Domien en zijn vriendin waren hier getuigen van."quote:Op maandag 23 juni 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan staat volgende week op alle covers: Michiel Veenstra bezoekt concert met... ZIJN VROUW!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |