Dat was al een tijdje bekend hoor, HetNet gaat ook KPN heten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef -Hans- het volgende:
"Planet gaat KPN heten " zie ik staan in een mailtje in mijn mailbox. Ojee...
Las het volgens mij pas gisteren ofzo op webwereld en was er toen al niet zo blij mee, maar het is dus waar.. Afwachten maar of het gunstig zal uitpakken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:44 schreef Sirolf het volgende:
Dat was al een tijdje bekend hoor, HetNet gaat ook KPN heten.
Vanmorgen bij Giel was een minuut of vijf/zes reclame. Belachelijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
huh 11:54 en nu begint al de reclame?! de stream zal wel een paar minuten achterlopen.
Als de stream een paar minuten achter loopt, dan zou de reclame dus eigenlijk nog ruim voor 11.54 begonnen zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:54 schreef -Hans- het volgende:
huh 11:54 en nu begint al de reclame?! de stream zal wel een paar minuten achterlopen.
Te gek inderdaad. Meestal zijn het periodes dat de reclames erg lang duren of juist heel erg kort (vakantie periode). Schijnbaar is nu de periode weer aangebroken van de wat langere reclameblokken.. Extra veel tijd dus om even wat anders te gaan doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmorgen bij Giel was een minuut of vijf/zes reclame. Belachelijk.
Idd jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
Vooral bij GIEL en bij de Arbeidsvitaminen zijn er inderdaad lange reclameblokken (omdat er dan natuurlijk ook de meeste mensen luisteren)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |