quote:
Jazeker!!! Maar Eric is op vakantiequote:Op woensdag 9 juli 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk nummertje van Slayer uit de oude doos kan ook helpen.
Kijk we levelen goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jazeker!!! Maar Eric is op vakantie
Heb een requestje voor Alice in Chains gemaild
Angel of Death is in ieder geval een keer door Eric gedraaid, toen hij net een neiuwe contract had. Kennelijk was hem ooit gezegd dat als hij deze teringherrie zou draaien hij er direct uit zo vliegen. Dus wat doe je dan met een nieuwe contract op zak?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:R.E.M.
![]()
En als Angel Of Death langs zou komen, zou dat echt geen straf zijn
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Angel of Death is in ieder geval een keer door Eric gedraaid, toen hij net een neiuwe contract had. Kennelijk was hem ooit gezegd dat als hij deze teringherrie zou draaien hij er direct uit zo vliegen. Dus wat doe je dan met een nieuwe contract op zak?
om 23:00 scannen ze vaak de batches , dan is deze wel bekend.quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
Mn toekomstige mengpaneel is vandaag op de post gegaan.
Jammer dat de Track & Trace niet werkt.
Thanks! Da's nog eens een tipquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
om 23:00 scannen ze vaak de batches , dan is deze wel bekend.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Is it a badeend?! Is it a badeend?!
[ afbeelding ]
ik ben allang toeterquote:
Laat Rab het maar niet horenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:29 schreef Sjowhan het volgende:
Whahahaha
http://www.ilovethe90s.be/
Kijken of ik er volgend jaar bij kan zijn. De nostalgie
Gitaarsolo is ontzettend vet. Vooral live. Er is nog ergens een opname van het optreden van Pearl Jam in, ik dach,t Tivoli. Die solo gaat maar door, en je hoort een continu *plop* geluid van de microfoon, wat wel eens kon komen omdat Eddie aan het rondslingeren was met dat dingquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
De gitaarsolo is ook wel ubber vet hoor![]()
Straks om 21:45 op ned3 het programma van Giel Giel Beelen.
vind je het heel bezwaarlijk als ik niet ga kijken, vind Giel op de radio oke, Op tv is hij helemaa niets.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
De gitaarsolo is ook wel ubber vet hoor![]()
Straks om 21:45 op ned3 het programma van Giel Giel Beelen.
Al ruim een week en niet chagerijnigquote:
nee....kon ff niets vinden behalve een mok....maar dat leek me geen goed ideequote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Had Maricha niets zwaarders om mee te gooien?
Best kans dat ik die opname al eens heb gehoord want ik ben op het net al de nodige live opnames van Alive tegengekomen. Meestal zijn die opnames het luisteren meer dan waard.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:38 schreef Againzender het volgende:
Gitaarsolo is ontzettend vet. Vooral live. Er is nog ergens een opname van het optreden van Pearl Jam in, ik dach,t Tivoli. Die solo gaat maar door, en je hoort een continu *plop* geluid van de microfoon, wat wel eens kon komen omdat Eddie aan het rondslingeren was met dat ding
ik heb een keer een brandende BBQ naar mijn hoofd gekregen, vind een mok niet zo vreemd hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee....kon ff niets vinden behalve een mok....maar dat leek me geen goed idee
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:42 schreef Maricha het volgende:
nee....kon ff niets vinden behalve een mok....maar dat leek me geen goed idee
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind je het heel bezwaarlijk als ik niet ga kijken, vind Giel op de radio oke, Op tv is hij helemaa niets.
Als je inderdaad een flitsboete wilt hebben, zet dit nummer op in de autoquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ojee, daar is de achtbaan plaat weer!The Gossip - Standing in the way of control
![]()
Riemen vast en here we go !!!!
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:46 schreef Againzender het volgende:
Als je inderdaad een flitsboete wilt hebben, zet dit nummer op in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |