Ik geef daar toch zomaar even een stil verlangen bloot en dan wordt er de spot mee gedreven!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef on_air het volgende:
Why Marc, why?.
Waarom kunnen we de humor link niet leggen. Iedere keer weer...
Nee popje, dat is het niet. Je zinsbouw is dusdanig dat het leest dat je net als Michiel & Domien, romantisch daar op een date zou willen zijn, om te genieten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef daar toch zomaar even een stil verlangen bloot en dan wordt er de spot mee gedreven!
Heeft de PI de frustratie wel iets afgezwakt?
Dat dus. Maar niet verder vertellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef on_air het volgende:
Dat ze er dus als stelletje, een date waren.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Wat is een PI dan?
Gzusgristus. Ik zou het psychisch al niet aan kunnen denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
Leuk klusje voor Michiel...
Ik hoop niet dat iemand mij ooit zo'n vraag stelt, dan komt er verder niets meer uit m'n handen. En uiteraard na het versturen nog minstens 3 keer mailen dat er iets veranderd moet worden.
Dat Michiel & Domien als een romantisch stelletje naar Picknick zijn geweest, dat is inbreuk op je privacy?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En je weet ook al in welke buurt ik woon... blijft er dan helemaal geen privacy over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |