Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:32 schreef on_air het volgende:
<-- ondewatervliegtuigje
Dus waarom dan geen woestijnraket.
En ik had nog gezegd, dat komt daarna dan welquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef Marc63 het volgende:
Krijg je een uur de tijd om zoveel mogelijk over het Exit-festival en Servië te weten te komen, ga je die tijd gebruiken om iemand mee te krijgen terwijl je nog niet eens zeker van je prijs bent ;')
Dat Fuck wegdraaien vind ik op zich nog niet zo irritant, maar deze uitvoering noemen ze nog wel gewoon de dirty version.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef on_air het volgende:
Verkeerde moment om de radio aan te zetten.
Kan dit nummer niet aanhoren. Dan niet eens alleen omdat ze FUCKS wegfaden.
Mannen, nooit luisterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik had nog gezegd, dat komt daarna dan wel
Zie je, het is niet alleen dat... het is alles. De band, het nummer, de benaming(en).quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat Fuck wegdraaien vind ik op zich nog niet zo irritant, maar deze uitvoering noemen ze nog wel gewoon de dirty version.
Ik heb al een paar keer gehad dat ik eerst op zoek ging naar iemand die met me mee wilde naar een concert of festival en dat het uitverkocht was vlak nadat ik iemand gevonden had. Tegenwoordig koop ik (als ik echt graag wil en het me niet uit maakt of ik alleen ga) maar vast een kaartje voordat ik iemand mee vraag.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik had nog gezegd, dat komt daarna dan wel
nou, inderdaad!quote:
Ik koop altijd twee kaarten, voor je iemand gevonden hebt, is het meestal uitverkocht....quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehad dat ik eerst op zoek ging naar iemand die met me mee wilde naar een concert of festival en dat het uitverkocht was vlak nadat ik iemand gevonden had. Tegenwoordig koop ik (als ik echt graag wil en het me niet uit maakt of ik alleen ga) maar vast een kaartje voordat ik iemand mee vraag.
Dat doe ik ook. Als ik moet wachten op anderen wordt het niks.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehad dat ik eerst op zoek ging naar iemand die met me mee wilde naar een concert of festival en dat het uitverkocht was vlak nadat ik iemand gevonden had. Tegenwoordig koop ik (als ik echt graag wil en het me niet uit maakt of ik alleen ga) maar vast een kaartje voordat ik iemand mee vraag.
Ik kocht ook altijd 2 kaartjes. Maar kan toch nooit iemand vinden. Dus nu nog maar eentje. Als er toevallig iemand ook gaat, prima, als iemand mee wil, zelf kaartje scoren. Alleen geniet ik ook nog wel van het concert. Ben toch niet zo interactief, communicatief als ik van de muziek geniet. Maar op een festival lijkt me dat toch anders. Dat moet je wel met iemand doen, of meerderen, veel leuker. Dat maakt een festival ook wel echt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zeg ik...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Als ik moet wachten op anderen wordt het niks.
Artiesten-planner/boeker/whatever verdient vast goed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik koop altijd twee kaarten, voor je iemand gevonden hebt, is het meestal uitverkocht....
Altijd laten betalen, als er iemand mee gaat. Moet het geen date zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Artiesten-planner/boeker/whatever verdient vast goed.
Trouwens, Nee!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Artiesten-planner/boeker/whatever verdient vast goed.
Was ook wel blij dat Broekie en Glacier ook naar Picnic in the Park gingen. Anders was ik misschien ook wel net als Domien en Michiel alleen voor John Mayer gegaan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik kocht ook altijd 2 kaartjes. Maar kan toch nooit iemand vinden. Dus nu nog maar eentje. Als er toevallig iemand ook gaat, prima, als iemand mee wil, zelf kaartje scoren. Alleen geniet ik ook nog wel van het concert. Ben toch niet zo interactief, communicatief als ik van de muziek geniet. Maar op een festival lijkt me dat toch anders. Dat moet je wel met iemand doen, of meerderen, veel leuker. Dat maakt een festival ook wel echt.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
Ik ga een PI tutorial schrijven denk ik.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Trouwens, Nee!
Waarom denk je dat ik nu in photoshop zit bij te klussen.....
Zijn wel eens topics over geweest jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef on_air het volgende:
Of kan ik beter leren lezen, omdat die al ergens op Fok! rond zwerft.
JK. Back in the day. De mensen die het wel wisten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
Kijk eens on_air: De teloorgang van de PI.
Metquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben trouwens vorig jaar nog alleen naar Joss Stone geweest. Wilde ik gewoon zien. Waarom dan op andere wachten. Prima avond gehad.
En twee keer alleen naar een dance festival. Ook goed vermaakt. Wat On_Air zegt, tijdens de muziek heb je geen kind aan me....
Daar zijn wij nog steeds zeer content mee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Ben in m'n eentje naar Bruce Springsteen (2x), Crowded House in Birmingham, Bryan Adams, Neil Diamond en U2 geweest. Heen willen = heen gaan!
En m'n smaak is heeeeeel anders dan die van m'n vrienden en kennissen (wat on-air weer een kaartje voor Infadels opleverde)
Heb ik ook. Vaak een net iets andere smaak dan de rest van de groep...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
En m'n smaak is heeeeeel anders dan die van m'n vrienden en kennissen (wat on-air weer een kaartje voor Infadels opleverde)
Ligt een beetje aan de muziek en het gezelschap. Kon zondag prima alleen van John Mayer genieten, maar als ik er met een leuke dame was geweest dan had ik er wel van kunnen genieten zoals Michiel en Domien (en vele anderen) dat deden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben trouwens vorig jaar nog alleen naar Joss Stone geweest. Wilde ik gewoon zien. Waarom dan op andere wachten. Prima avond gehad.
En twee keer alleen naar een dance festival. Ook goed vermaakt. Wat On_Air zegt, tijdens de muziek heb je geen kind aan me....
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar zijn wij nog steeds zeer content mee.
Ik bold em wel even.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de muziek en het gezelschap. Kon zondag prima alleen van John Mayer genieten, maar als ik er met een leuke dame was geweest dan had ik er wel van kunnen genieten zoals Michiel en Domien (en vele anderen) dat deden.
Hebben mijn vrienden ook last van. Mn broertje heeft ook een afwijkende smaak, maar hij kan mijn smaak nog wel enigszins waarderen en hij vindt de sfeer bij een concert leuk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Herkenbaar probleem inderdaad... stiekem toch ook best irritant.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
Ben in m'n eentje naar Bruce Springsteen (2x), Crowded House in Birmingham, Bryan Adams, Neil Diamond en U2 geweest. Heen willen = heen gaan!
Ach, ik kan me uitstekend vermaken in m'n eentje, dus echt boeien doet het me niet. Zou alleen wel willen dat m'n zendingswerk meer resultaat oplevert...quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem inderdaad... stiekem toch ook best irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |