quote:Op maandag 14 juli 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik heb nog een *prive* mail van Michiel dat ie me best wou zien bloot op een berenvelletje
Domme regel straks sluit bv muisje of andere die niet weten hoe die op werkt en dan is er tijden geen topicquote:Op maandag 14 juli 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
Deze!!!
Wie sluit opent, en anders kloppen mn stats niet meer
Beurt beurt, sluitpost dient dan ook altijd de link te zijn naar nieuwe topic.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat Morpheus Webhawk in vermomming is. Die opende ook altijd als het zijn beurt niet was en zelfs als het topic nog niet vol was.
Is gewoon ongeschreven regel op Fok hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domme regel straks sluit bv muisje of andere die niet weten hoe die op werkt en dan is er tijden geen topic
Zwerven 10 miljoen versies van die regels in 9 jaar fok rond. zet ze in de op of doe er niets mee, niet puur willekeur.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is gewoon ongeschreven regel op Fok hoor
Mijn mijn geïrriteerdheid weer helemaal goedquote:Op maandag 14 juli 2008 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik gooi er nog een ultieme klassieker in eenuitvoering tussendoor
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn mijn geïrriteerdheid weer helemaal goed
Jammer dat hij gestopt is met optreden, geweldig charismatische man. onder Genesis was hij al toppie, nadat hij wegging was Genesis ook niets meer.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zit ff wat clips vanPhil
op youtube door te bladeren. Tering, wat heeft die kerel mooie muziek gemaakt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |