Je mist niks aan die van two doors down, dus wat betreft...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tenzij je een heel aantrekkelijke buurvrouw hebt natuurlijk
Ghehe, zwaar toeval, ik had het niet gezien!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leest Veenstra Veenstra mee ofzo in dit topic:
[..]
leek mij ook, maar ik moest even heel hard lachen toen ik de eerste tonen hoorde van het nummerquote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ghehe, zwaar toeval, ik had het niet gezien!
heb de dvd boxen alquote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
Overigens, na net Go gehoord te hebben, de Belg herhaalt Twin Peaks op vrijdagavond...
weet ikquote:
Heb ze nu binnen een jaar 3x gezien, elke keer met een big smile en kippenvel naar huisquote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan crowded house dan wel is niet goed klinken, het is een super live band
ik ga het nummer steeds meer waarderen, had ik niet verwacht!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Viva la Vida![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dan wat meer ringeling en belletjes erinquote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga het nummer steeds meer waarderen, had ik niet verwacht!
wel een beetje een kerstplaat....
Wat jij zegtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Viva la Vida![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Straks overschakelen naar het evenement waar we de hele week plat meegegooit wordenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Vitaminen, waar ik de ochtend mee door ben gekomen
Drukke weken in het verschiet, dus 3FM lekker op de achtergrond
quote:
Sorry, ik krijg er onwijze jeuk van. Allemaal de schuld van Inge de Bruijn!quote:
dan heeft hij vast een koffer vol lekker platen meegenomenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Wat?? Is Rob op tijd?
Moet niet gekker worden.
ultieme poging is naakt op de foto gaan met de tekst op je geschreven , "met borstjes en worstje naar de bbq, jummie"quote:Op maandag 14 juli 2008 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
OMG... ik heb zojuist de meest desperate e-mail gestuurd in een ultieme poging...
*zucht*
I'm a freak
Ik gok erop dat ie zo vroeg is omdat er toch geen voetbal op tv isquote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan heeft hij vast een koffer vol lekker platen meegenomen
Oké, dan misschien net niet de ultieme poging... kheb zelfs niet gezegd "I'll do anything!"... maar dit is wel zo low als ik ga go'en hoor...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ultieme poging is naakt op de foto gaan met de tekst op je geschreven , "met borstjes en worstje naar de bbq, jummie"
Jaaa, help mee!!! Stem op mij... ons..! Woehoeh!!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe krijgen we janneke op de bbq
Misschien moet je als Barbie verkleed gaan en dan garnalen meenemen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa, help mee!!! Stem op mij... ons..! Woehoeh!!
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ga jij naakt Eliza? Bevalt vast beter! Jouw figuur, mijn tieten, komt helemaal goed!
the BPA - Toe Jam. Erg leuk liedje! Zoek maar op op YouTube, er zitten trouwens ook naakte mannen in die vrij hilarische clip, waaronder Norman Cook himself.quote:
Lekker privé gehouden ook zoquote:Op maandag 14 juli 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik heb nog een *prive* mail van Michiel dat ie me best wou zien bloot op een berenvelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |