Roel?, borisz, Marc? hebben zich geloof ik via Hyves aangemeld maar die zijn er niet bij. Weet niet hoe de selectieprocedure is geweest, maar als de vriendjes en vriendinnetjes van de dj's er ook rondlopen dan geeft dat wel een beetje te denken. BBQ met de EkStra weekend luisteraars. Maar ja, daar kun je alle kanten mee uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:22 schreef Timo20 het volgende:
Iedereen die wilde kon zich toch aanmelden voor de BBQ? dacht ik tenminste me te herinneren van vorige week??
sms van mijn oom die in de beveiliging zit op mediapark, lopen de partners van de technici en nog meer niet luisteraars rond, als het 15 luisters zijn is het al veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel?, borisz, Marc? hebben zich geloof ik via Hyves aangemeld maar die zijn er niet bij. Weet niet hoe de selectieprocedure is geweest, maar als de vriendjes en vriendinnetjes van de dj's er ook rondlopen dan geeft dat wel een beetje te denken. BBQ met de EkStra weekend luisteraars. Maar ja, daar kun je alle kanten mee uit.
Geen idee hoeveel gasten er zijn en hoe groot de kans was dat er een FOK!-er bij zou zijn, maar een beetje voortrekkerij mag soms best wel. Volgens mij waren bij de MM-Nieuwjaarsreceptie ook alle FOK!-ers die zich aangemeld hadden (waren er iig heel wat meer dan nu).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel?, borisz, Marc? hebben zich geloof ik via Hyves aangemeld maar die zijn er niet bij. Weet niet hoe de selectieprocedure is geweest, maar als de vriendjes en vriendinnetjes van de dj's er ook rondlopen dan geeft dat wel een beetje te denken. BBQ met de EkStra weekend luisteraars. Maar ja, daar kun je alle kanten mee uit.
Borisz,marc,serge,broekie en ik zal er nog wel wat vergeten zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk zo'n bbqquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sms van mijn oom die in de beveiliging zit op mediapark, lopen de partners van de technici en nog meer niet luisteraars rond, als het 15 luisters zijn is het al veel.
heb ook krabbel poging gedaanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Borisz,marc,serge,broekie en ik zal er nog wel wat vergeten zijn
Waar is Broekie eigenlijk? Die heeft volgens mij zulke goeie connecties dat ie zich eigenlijk niet eens aan had hoeven melden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
wMz.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
maar genoeg over wie wel en wie niet, laten we gewoon een leuke uitzending ingaan
please.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus meer gewoon een smoes om een bbq te houden met de familie dan voor de luisteraarsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sms van mijn oom die in de beveiliging zit op mediapark, lopen de partners van de technici en nog meer niet luisteraars rond, als het 15 luisters zijn is het al veel.
Zit die in het NPO gebouw? Of aan 't begin in dat kansloze info-huisje?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die met het grijze shirt ?quote:
ze is helemaal in het zwart met zwart pony als haardrachtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die met het grijze shirt ?
Verdacht veel vrouwen trouwens weer, viespeuken zijn het ook getrouwde mannen![]()
En dat allemaal van ons jullie belastinggeldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus meer gewoon een smoes om een bbq te houden met de familie dan voor de luisteraars
Klus je zwart bij ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat allemaal van ons jullie belastinggeld![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Komt wel goed, jij moet tot je 70e werken zodat ik met vroeg pension kanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik werk zo weinig dat ik geen belasting betaal
Ik krijg alleen maar (stufi)
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt wel goed, jij moet tot je 70e werken zodat ik met vroeg pension kan
Maar toen werden radio en tv verzorgd door dezelfde omroep. Nu hoor je SBS6 eerder op 3FM dan op SBS6 zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |