Mocht er zo'n afspraak zijn dan vind ik dat best wel waardeloos. Met dergelijke afspraken loop je 9 van de 10 keren achter de feiten aan. Echt goede platen zijn vaak al ver voor de officiele release hot en met dergelijke afspraken schiet je jezelf als radiostation toch wel in de voeten. Begrijp ook steeds beter waarom de slogan "altijd de eerste" is gedropt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:33 schreef Againzender het volgende:
Wa je zegt, die steun hebben ze toch niet nodig, hij wordt toch vaak zat gedraaid.
Maar het zal wel een soort afspraak zijn dat ze een plaat niet te ver voor de officieele release MH maken.
Ach, is dat ding ook nog megahit?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Againzender het volgende:
Ja, Coldplay dus. Nou ja, maakt qua airplay niets uit dat dat nu MH is
Wist niet dat Corbijn de video doet, leukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind sowieso dat de release van Viva la Vida wat raar verlopen is. Volgens Roosmarijn zou de plaat pas officieel eind augustus op single uit worden gebracht. Ik denk alleen dat door de release van het album iedereen het nummer al massaal is gaan downloaden via itunes of whatever en dat veel radiostations em al zijn gaan draaien (Roosmarijn en Domien draaiden em al voordat bekend was dat ie ooit single zou worden) en dat de platenmaatschappij daarom besloten had om em vervroegd uit te brengen. Verklaart ook het gebrek aan een videoclip (waar ik zeer benieuwd naar ben --> Anton Corbijn).
hij heeft het toch ook eens bij (o.a.) Nirvana gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Corbijn de video van Coldplay, dat klinkt interessant.
Lieve man heb je tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lukt wel hoor, mn man zorgt dat ze netjes vanaf Hilversum centraal kan vertrekken
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft het toch ook eens bij (o.a.) Nirvana gedaan?
quote:Voor onder meer U2, Metallica, The Killers, Joy Division, Depeche Mode, Coldplay en Johnny Cash heeft hij ook diverse videoclips geregisseerd. Voor de door hem geregisseerde videoclip Heart Shaped Box (Nirvana, 1994) ontving hij een MTV Award.
Ik weet zo dat ie een clip van One (U2) heeft gedaan en die clip van The Killers zal wel Shadowplay zijn. Dat nummer (een cover van Joy Division) staat op de soundtrack van Control.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.
Als de wiki klopt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
[..]
Joy Divisionquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.
Als de wiki klopt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
[..]
Hij heeft die docu film (control) gemaakt. Volgens mij niet een video clip voor Joy Division..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Joy Divisiondie waren toch allang gestopt toen Corbijn video ging doen?
Kijk maar uit P paulusma is alweer enige tijd vrijgezelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef muisje-eliza het volgende:ik ga Janneke halen en we zullen zwaaien als jullie kijken/luisteren
*oet morn*
Op de site van hem staat bij "works" ook een hele lijst met cd en vinyl hoezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:05 schreef Marc63 het volgende:
Complete lijst met videoclips van Corbijn staat op zn Engelse Wiki-pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
Het is een raskunstenaar, groot goed wat we dienen te behoudenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Op de site van hem staat bij "works" ook een hele lijst met cd en vinyl hoezen.http://www.corbijn.co.uk/
Ik vind het wel mooi wat die maakt.
En je moet nog tot 1 uur? (of langer als je naar de Freaknacht gaat luisteren)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doordrinken want ben al met mijn 2e bezig.
Het zit nog in mijn bloed van gister. Maar voor mij duurt het nog tot minstens 20.30 voor ik de auto geparkeerd heb en een biertje kan gaan nuttigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doordrinken want ben al met mijn 2e bezig.
Leek korter geleden...quote:vrijdag 18-07-2008 17:24 One Night Only Just For Tonight
vrijdag 18-07-2008 13:36 One Night Only Just For Tonight
Ja dat kan straks nog leuk gaan worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:22 schreef Marc63 het volgende:
En je moet nog tot 1 uur? (of langer als je naar de Freaknacht gaat luisteren)
haha dat had ik dus ook. "alweer Just For Tonight" maar er zit toch wel de nodige tijd tussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Alweer..... Just for tonight...
[..]
Leek korter geleden...![]()
Dat zeiden C&S alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Hej geen Corne maar Edwin zo te horen live vanuit de stu stu studio.
oh okay maar schakel nog maar net in.quote:
Ik kan me herinneren dat ze een keer niet zo vriendelijk reageerde toen we het hier weer eens over een Ekstra Weekend-BBQ hadden een jaar geleden. Wij hadden het toen over een FOK!-meets-EW-BBQ en zij vond dat ook andere luisteraars mochten komen. Maar nu loopt zij daar wel en zitten (op 2 na) alle FOK!-ers thuis...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Ah, en de vriendin van Domien is er ook.
Oh, zijn er 'maar' 2 fokkers uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze een keer niet zo vriendelijk reageerde toen we het hier weer eens over een Ekstra Weekend-BBQ hadden een jaar geleden. Wij hadden het toen over een FOK!-meets-EW-BBQ en zij vond dat ook andere luisteraars mochten komen. Maar nu loopt zij daar wel en zitten (op 2 na) alle FOK!-ers thuis...
Muisje-eliza en Jannekje mochten blijkbaar op het laatste moment invallen. Ze zouden nog naar ons zwaaienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, zijn er 'maar' 2 fokkers uitgenodigd dan?
Beetje raar inderdaad, maar goed laat ik me verder maar een beetje op de vlakte houden want anders ga ik misschien mensen beledigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze een keer niet zo vriendelijk reageerde toen we het hier weer eens over een Ekstra Weekend-BBQ hadden een jaar geleden. Wij hadden het toen over een FOK!-meets-EW-BBQ en zij vond dat ook andere luisteraars mochten komen. Maar nu loopt zij daar wel en zitten (op 2 na) alle FOK!-ers thuis...
Hypocriete wereldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die was echtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:41 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA Dreams van the 2 brothers on the 4th Floor.
GEWELDIG
Dat ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat er teveel eters zouden zijn bedoel je
Dat zou wel afgezaagd zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook.
Zouden ze de grap "Goh ik heb me vandaag toch last van mee-eters." gebruiken?
Om nou die 2 die hier net een week zitten al fokkers te noemen gaat me een beetje ver .quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, zijn er 'maar' 2 fokkers uitgenodigd dan?
Ik gok minimaal drie keer in het eerste uur. En later nog een stuk of vijf.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ook.
Zouden ze de grap "Goh ik heb me vandaag toch last van mee-eters." gebruiken?
Maar ey, gelukkig is dat niet zoals Fok!kers in elkaar zitten. Zeker bushokje newbies niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om nou die 2 die hier net een week zitten al fokkers te noemen gaat me een beetje ver .
Mét kinderenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:51 schreef Cee het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ook geen zin om oneerbiedige mailbombs naar getrouwde mannen te sturen.
SBS muppet. Weer-BBQ-item van Piet Paulusma.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:56 schreef jmac het volgende:
Zo, zelfs een professioneel camerateam opeens. Of is er opeens media aanwezig(die luilakken komen het mediapark niet eens meer af tegenwoordig
)
Oh ja Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:58 schreef on_air het volgende:
[..]
SBS muppet. Weer-BBQ-item van Piet Paulusma.
Dat wilde ik niet zeggen wat heb ze geheel niet gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om nou die 2 die hier net een week zitten al fokkers te noemen gaat me een beetje ver .
Is ze vannacht nog in de studio?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:59 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh ja Natuurlijk![]()
PS: Fok-user & nachtvlindertje Ancilla is maandag jarig.
jou noemen we na een half jaar toch ook een fokkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
8 maandenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jou noemen we na een half jaar toch ook een fokker
Eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Maar ik blijf het alsnog raar vinden dat er gewoon 0 van de vaste groep hier, waaronder ik mijzelf niet beschouw , uitgenodigd is voor de BBQ.
Neeeeeequote:
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
8 maanden![]()
Maar ik blijf het alsnog raar vinden dat er gewoon 0 van de vaste groep hier, waaronder ik mijzelf niet beschouw , uitgenodigd is voor de BBQ.
jaagt topspin uit dit topicquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef Topspin het volgende:
Fresh FM staat op. Even geen zin in geouwehoer van een DJ. Q-music had net ook domme humor over een of andere Fries die niet verstaanbaar was die aan het praten was over een barbecue.
Even alleen maar muziek
Weinig...0 van de vaste groep.Lijkt mij een kleine moeite om een stuk of 4 fokkers tussen de groep die ze uitgenodigd hebben te stoppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...
Deze bbq wordt naar mijn idee compleet gesponsert , niet door 3fm zelf.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...
Echt wel ! die plaat heb ik vroeger behoorlijk grijs gedraaid.quote:
Energy 52 is echt een super maar die van Trans X isquote:18:56| sl2 - On A Ragga Tip
18:50| Trans X - Living On Video
18:46| Energy 52 - Cafe Del Mar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |