jou noemen we na een half jaar toch ook een fokkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om nou die 2 die hier net een week zitten al fokkers te noemen gaat me een beetje ver .
8 maandenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jou noemen we na een half jaar toch ook een fokker
Eensquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:14 schreef TheZapster het volgende:
Maar ik blijf het alsnog raar vinden dat er gewoon 0 van de vaste groep hier, waaronder ik mijzelf niet beschouw , uitgenodigd is voor de BBQ.
Neeeeeequote:
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
8 maanden![]()
Maar ik blijf het alsnog raar vinden dat er gewoon 0 van de vaste groep hier, waaronder ik mijzelf niet beschouw , uitgenodigd is voor de BBQ.
jaagt topspin uit dit topicquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef Topspin het volgende:
Fresh FM staat op. Even geen zin in geouwehoer van een DJ. Q-music had net ook domme humor over een of andere Fries die niet verstaanbaar was die aan het praten was over een barbecue.
Even alleen maar muziek
Weinig...0 van de vaste groep.Lijkt mij een kleine moeite om een stuk of 4 fokkers tussen de groep die ze uitgenodigd hebben te stoppen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...
Deze bbq wordt naar mijn idee compleet gesponsert , niet door 3fm zelf.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ik niet ben uitgenodigd vind ik niet zo heel erg, maar er zijn idd opvallend weinig mensen uit dit topic bij de bbq. Vooral omdat we het een jaar geleden al over een bbq hadden en Domien zei dat het niet mogelijk was om een FOK!-bbq op te zetten...
Echt wel ! die plaat heb ik vroeger behoorlijk grijs gedraaid.quote:
Energy 52 is echt een super maar die van Trans X isquote:18:56| sl2 - On A Ragga Tip
18:50| Trans X - Living On Video
18:46| Energy 52 - Cafe Del Mar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |