Ja joh is Roel daarom zo stil ? Van mij mag hij best de LAPO hebben hoor. No problem.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zit nu zo'n hoog tempo in en roel was zo bedroeft vanmiddag dat hij niet de laatste post had
Biertje?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik cola zit heul veul suiker hè en is derhalve redelijk ongezond!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
Bork! Bork! Bork!
die snappen de ekdom humor niet die luisteren naar camping radioquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:00 schreef Acidity het volgende:
Ben benieuwd of het wat gaat worden. De doelgroep van SBS is volgens mij heel anders van die van 3FM. Ben benieuwd hoe de tokkies het vinden
Oh ja dat hebben jullie waarschijnlijk gemist maar vorige week zat er rond kwart voor vier opeens een naakte man voor de cam. Hij had als naam 'gerrie'. Ik kon 'm niet thuisbrengen maar bleek het GERRIE tokkie te zijn die had ingelogd op de 3fm camquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:00 schreef Acidity het volgende:
Ben benieuwd of het wat gaat worden. De doelgroep van SBS is volgens mij heel anders van die van 3FM. Ben benieuwd hoe de tokkies het vinden
was dat bij nachtegielquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben jullie waarschijnlijk gemist maar vorige week zat er rond kwart voor vier opeens een naakte man voor de cam. Hij had als naam 'gerrie'. Ik kon 'm niet thuisbrengen maar bleek het GERRIE tokkie te zijn die had ingelogd op de 3fm camKwam daarna in de uitzending. Dus de tokkies zullen het wel leuk vinden
Muhahaha. 3FM is toch voor de begaafdere luisteraar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die snappen de ekdom humor niet die luisteren naar camping radio
Kliekjes vorming is daar ook niet vreemdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:12 schreef Acidity het volgende:
[..]
Muhahaha. 3FM is toch voor de begaafdere luisteraar?
Ziet er iniedergeval reuze gezellig uit daar op het grasveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |