quote:Belangrijkste spelkenmerken
ECHTE VOETBALEMOTIES: Het publiek reageert levensecht op je prestaties. Goals en balbezit worden met enthousiaste clubliederen beloond. Als het niet zo lekker gaat, zul je dit merken aan het gefrustreerde geroezemoes op de tribune. Spelers die duidelijk geëmotioneerd zijn, kunne de camera's niet ontlopen.
EA SPORTS™ Interactieve competities: Vecht het hele seizoen voor je club tegen rivaliserende clubs in de F.A. Premier League, Bundesliga, Franse competitie of Mexicaanse 1ste divisie. Speel elke wedstrijd die zij ook spelen. Win en leid je team naar de overwinning! Verlies je zie hoe je club onder aan de ranglijst eindigt. Je overwinningen worden wekelijks via podcasts met gebruikersinterviews uitgezonden.
VERBETERDE GAMEPLAY: Passen en positiespel zijn nu nog meer verbeterd. Spelers bewegen en botsen op een realistische manier. Ook de bal beweegt nu veel realistischer, en stuitert, glijdt en draait net als in het echt. De typische bewegingen en speelstijlen van de sterspelers zie je levensecht terug in het spel.
SPELSITUATIES: Met de linker analoge joystick kun je de bal topspin of backspin geven en je vrije trappen en corners zo creatiever en met meer finesse nemen.
NIEUWE SCHIETTECHNOLOGIE: Ervaar een geavanceerde schiettechnologie met een betere balbeheersing en nauwkeurigheid dan ooit.
GEAVANCEERDE KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE VOOR DE KEEPER: De intelligentie van de keeper is authentiek, waardoor hij levensechte acties maakt en meer varieert bij van richting veranderde ballen en reddingen.
UITGEBREID SPELTYPE COACH: Alles is levensecht. Echt geld, een echte jeugdafdeling, echte pers en echte reacties van de fans. Ga volledig op in de wereld van voetbalcoach. Nieuw dit jaar - maak je eigen club.
GAME MET ANDEREN: Speel tegen maximaal acht vrienden in FIFA 07 Football Party en bepaal wie de echte kampioen is. Dankzij een nieuw handicapsysteem wordt het nog interessanter om te zien wie er aan het einde van de wedstrijd met de eer mag strijken.
VOLLEDIG AUTHENTIEK: FIFA FIFA 07 bevat 27 competities uit 20 landen. Ruim 510 teams worden nauwkeurig weergegeven met de juiste tenues en wapens.
OVERAL ONLINE: Blijf op de hoogte van het laatste sportnieuws dankzij de inforegel. Online wordt 24 uur per dag het laatste nieuws en de laatste wedstrijdscores en resultaten regelrecht op het scherm weergegeven.
Hij gaat waarschijnlijk op deze consoles verschijnen:
FIFA 07 is ontwikkeld door EA Canada in Vancouver, British Colombia. Het spel zal op de markt komen voor PlayStation®2, Xbox 360™ en het Xbox® Videogamesysteem van Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP® (PlayStation® Portable), pc en voor op je mobiel.
quote:uitgebreidere mogelijkheden om online te spelen. Dat laatste moet ik wel even toelichten, want die toevoeging is wel tof. FIFA 07 zal namelijk synchroon gaan lopen met de beste competities uit Europa (geen eredivisie helaas). Stel dat het de derde week is van de competitie en Arsenal-Chelsea staat op het programma. Als groot Arsenal fan wil je de Chelsea fans wel een poepje laten ruiken en dat kan. De hele week is het mogelijk om met Arsenal tegen Chelsea te spelen (of met een van de andere wedstrijden die op het programma staan natuurlijk) en aan het eind van de week worden alle resultaten bij elkaar opgeteld. Stel dat er 100 wedstrijden zijn gespeeld. 54 keer heeft Arsenal gewonnen, 40 keer Chelsea en 16 keer gelijk, dan gaat Arsenal er met de drie punten in de competitie vandoor. Zie het dus als een soort van Guild/Clan/Supporter systeem waar je je liefde voor je club kunt tonen.
Jawohl.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef devv05 het volgende:
Leuke praatjes, maar hij is gewoon precies weer hetzelfde als altijd.
Vraagje; als ik nou via een Amerikaans account die demo download, staat die dan ook bij mijn gewone account tussen de demo's? Nee zeker
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/impressies/11501 ze zijn er positief overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef devv05 het volgende:
Leuke praatjes, maar hij is gewoon precies weer hetzelfde als altijd.
Vraagje; als ik nou via een Amerikaans account die demo download, staat die dan ook bij mijn gewone account tussen de demo's? Nee zeker
Leuk en aardig, maar dat hoor ik elk jaar. Ik verwacht gewoon weer dezelfde houterige bewegingen, fouten en irritante arcadestijl waarbij je op slechts 5 manieren kunt scoren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/impressies/11501 ze zijn er positief over![]()
Oke het is voor beide spellen nog afwachten, we weten er nog te weining van nu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat hoor ik elk jaar. Ik verwacht gewoon weer dezelfde houterige bewegingen, fouten en irritante arcadestijl waarbij je op slechts 5 manieren kunt scoren.
Eerst zelf maar eens proberen, want ik ken FIFA helaas te goed.
Ajax speeltquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke het is voor beide spellen nog afwachten, we weten er nog te weining van nu.
Vanavond een goede pot 4-4 nederlanders ? of met zn 8e in de matchmaking met halo 2 ?
Moet die demo eerst verschijnen op NL abbo'squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
IK WIL NAAR HUISSSSSSS KUTWERK.
Ik wil die fucking game ook doen
Wat doen ze Sonic aan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:35 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het wordt weer tijd om ringetjes te sparen...
Usa profile maken zo gedaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Moet die demo eerst verschijnen op NL abbo's
Ja, op de Wii welteverstaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:35 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het wordt weer tijd om ringetjes te sparen...
Daarna gaan we al met 7 Fok!kers Halo 2 doen (rond 23.00) en nog 1 iemand en je hebt 4-4 potjesquote:
Ik ben 'm nu aan het downloaden via NL account.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
Nog geen demo hier op Marketplace
Hopelijk duurt die grap niet al te lang.
Je avaterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:31 schreef GokuSFE het volgende:
Ook lachen met DR als je zo'n hand van een zombie hebt, kan je em zo bij een andere zombie in zn muil proppen
God, wat een heerlijke game wordt het toch
Waarom staat ie hier dan nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het downloaden via NL account.
-edit- Krijg foutmelding-edit-
-edit 2- oh haha HD was vol nu doet ie het wel-edit 2-
Geen ideequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom staat ie hier dan niet![]()
Ben ik nu de enige die 'm nog niet ziet staan?
Deze maand ook nog een Splinter Cell demo?quote:Vrijdag 04 augustus 2006 - Er zijn sterke geruchten dat ook de grote game Splinter Cell: Double Agent een demo op het programma heeft staan. Een richtlijn voor de eventuele release op Xbox Live Marketplace zou zelfs bekend zijn en volgt vrij snel.
Het wordt de eerste Splinter Cell game op de Xbox 360, en dat zullen we weten ook. Verwacht oogverblindende graphics en een verhaallijn die spannender en ingewikkelder is dan ooit tevoren. Sam Fisher zal namelijk een dubbelagent zijn, waardoor hij zowel voor de politie als terroristen opdrachten uit moet gaan voeren.
Volgens Xboxygen overweegt Ubisoft de demo online te zetten tussen augustus en september. Dat betekent dat we de demo binnen twee maanden al op zouden kunnen pikken. Goed nieuws dus als dit waar blijkt te zijn.
OMG multiplayer demo.. Net als bij chaos theory voor de PCquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Deze maand ook nog een Splinter Cell demo?
Debug unitsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:41 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb maar een tweede account gemaakt op m'n normale 360 en down em nu . 52%.
Ook de debug heb ik nu online gekregen. En ik had al toegang tot Texas Hold' Em en Pac-Man.en nog een hele zoot aan icons van games die we nu nog niet hebben.
Hehe no one gets my debug!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Debug units. Stiekem verkopen aan modders & homebrewers
. Net zoals ze deden met de Gamecube NR versie
Meld het ff als Alien Hominid erop staatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe no one gets my debug!!!. Ah well, ik kan nu alvast zien wat voor arcadegames we krijgen.
Was Texas Hold' Em al uit?
Doe maar een krat bier, baksteen trek ik niet zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Meld het ff als Alien Hominid erop staatDan kom ik ff langs met een baksteen.... of een krat bier.. ligt aan jou natuurlijk
En ik maar denken dat Fokkers alles aten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Doe maar een krat bier, baksteen trek ik niet zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:59 schreef BMH het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Fokkers alles aten.Hehe, was een mooi gezicht inderdaad. Maar goed, ik zal jullie op de hoogte houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n Dead Rising is klaar trouwens.
Zien we wel als ik de games gespeeld heb.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:14 schreef =HellFire= het volgende:
Goeie deal!!!!
It has begun.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Zien we wel als ik de games gespeeld heb.
![]()
Dat is een beetje krom inderdaadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
Zit alleen een ding in WAT NIET LOGISCH is...
Wanneer je aimt, moet je bewegen met LINKS terwijl dat movement van Frank is, maar juist niet de camera bewegen. Ik had liever met de rechter trigger willen aimen.
in de full version is het WEL goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
Wanneer je aimt, moet je bewegen met LINKS terwijl dat movement van Frank is, maar juist niet de camera bewegen. Ik had liever met de rechter trigger willen aimen.
Deze mening deel ik, steeds moet ik me weer even opnieuw oriënteren daarop.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
THANKS for the info!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
in de full version is het WEL goed
Flink terugbijtenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef bluebit het volgende:
iemand een tip hoe ik een zombie van me af kan schudden als ie me toch te pakken heeft?
Pookje draaien en flink rond rammen (x knop).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef bluebit het volgende:
iemand een tip hoe ik een zombie van me af kan schudden als ie me toch te pakken heeft?
Ik krijg er ook een wifi adapter bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef BMH het volgende:
Kep een 360!
xbox 360 premium (paar maand oud)
2 wirless controllers
2 charge kits
3 maand live (gratis ding)
900 marketplace punten
Graw, Perfect Dark zero & burnout
355 Euro excl.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef =HellFire= het volgende:
omg! Waar vind je zoiets?
Remboursen ftwquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je maar niet afgezet wordt.
Idd, rembours is ontvanger heaven, alleen vaak afzender hell. Maar dat laatste kan jou je reet roesten natuurlijkquote:
Deze topicreeks gaat zoveel grappiger worden met BMH die alles gaat bashen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Idd, rembours is ontvanger heaven, alleen vaak afzender hell. Maar dat laatste kan jou je reet roesten natuurlijk
Iig veel plezier met je 360, ben benieuwd wat de impact ervan is op jouw mening over de 360 en daarmee samenhangend het verdere verloop van deze topicreeks
Iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Deze topicreeks gaat zoveel grappiger worden met BMH die alles gaat bashen.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 05:23 schreef kepler het volgende:
is het grafisch ook goed? (Dead Rising dan)
*hoopt*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:51 schreef BMH het volgende:
Lol, de verkoper wil dat ik "zo spoedig mogelijk" contact opneem met hem. Volgens mij is hij niet zo blij dat zijn 730 euro kostende collectie mijn kant op gaat voor 355.
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.quote:
die reputatie heb zelf opgebouwt, dus niet zeiken als mensen dit soort reakties postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.
Kap er aub eens mee.
Als het zo is wat je zegt, dan verwacht je een reactie van mij als je een reactie plaatst. Het enige wat je doet is het vuur aanwakkeren wat dus leid tot een versterking van de reputatie die ik hier heb opgebouwt.. Conclusie: We zijn samen verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die reputatie heb zelf opgebouwt, dus niet zeiken als mensen dit soort reakties posten
Ik put uit herrineringen van het oude xbox topic...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.
Kap er aub eens mee.
Dat heb ik dus ook momenteelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
Nu ik the1upshow heb gezien met DR lijkt de game me ook wel geinig... Maar niet voor 60 euro.. Ik leen hem wel een keer.
Als je niet weet wat je moet doen wordt het snel eentonig jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister heb ik dan ook de demo van Dead Rising gedownload. Ik heb slechts 3 minuten gespeeld. Ik vindt het niet zo leuk. Was erg eentonig. Wist niet wat mijn opdracht was. Ik probeer hem zometeen nog wel even
als je wat doet is de demo afgelopen, tis alleen maar zombies maaienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je moet doen wordt het snel eentonig ja
Ik zag m gisteravond gewoon staan hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Kremers het volgende:
Ik lees ik net op gamer.nl dat de demo in NL nu ook uit is, ik zie nog steeds niets op marketplace verschijnen
Gek wordt ik er van
Ja idd,....... daarom ben ik ook soms tegen demo's. Niet iedereen kan zich voorstellen hoe het eindproduct er nu precies uit ziet.... wat Gear of War doet is goed.... geen demoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je wat doet is de demo afgelopen, tis alleen maar zombies maaien
mwah niet mee eens, ze hadden bij DR alleen wel 1 missie ofzo erin mogen stoppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja idd,....... daarom ben ik ook soms tegen demo's. Niet iedereen kan zich voorstellen hoe het eindproduct er nu precies uit ziet.... wat Gear of War doet is goed.... geen demo
Soms neemt de demo iets van de magie weg van het starten van een nieuwe game.... noem me maar gek maar dat vind ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mwah niet mee eens, ze hadden bij DR alleen wel 1 missie ofzo erin mogen stoppen.
Tis nu gewoon end demo als je richting een objective loopt.
Demo's zijn prima, die kunnen je over de streep trekken om de game te kopen.
Behalve bij Saints row, daar is de retail versie WEL goed
dat is waar, maar het is soms wel handig als je twijfelt over een game. Van Halo 3 hoef ik zelf geen demo te spelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms neemt de demo iets van de magie weg van het starten van een nieuwe game.... noem me maar gek maar dat vind ik
WIE heeft je verteld dat die goed isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik hou echt helemaal niks meer bij... laatst heb ik zelfs Over G dinges gekocht omdat ik me kon herinneren dat-ie wel goede reviews kreeg. Blijkt het dus echt een ongelooflijk dramatische game te zijn.
Ik moet meer privé gaan internetten op mn werk, ik weet helemaal niks meer
Weet ik het... voordat hij uit kwam werd hij enigzins gehyped hier, dacht ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
WIE heeft je verteld dat die goed is?
Ik had hem gekocht, wou er zelfs mijn reet niet mee afvegen.
Dan snap ik er werkelijk niets meer van... Hij staat er nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zag m gisteravond gewoon staan hoor![]()
Ik kreeg er ook nog 40,- voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik het... voordat hij uit kwam werd hij enigzins gehyped hier, dacht ik.
Gelukkig heb ik met LOTR:BFME2 wel een goede impulsaankoop gedaan. Straks misschien Prey halen. Dan lever ik Over G wel in bij de FRS, want ergens anders raak je hem toch niet kwijt
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:51 schreef H.Flick het volgende:
Nog maar 4% en DR is binnen.
Ik kan haast niet wachten
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!
[afbeelding]
Wel enorm toffe filmpjes!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef H.Flick het volgende:
DR demo is tof! Alleen jammer dat-ie opeens stopt als buiten het demo-gebied komt.
Bowlen en golfen nog leukerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef donald_dick het volgende:
het winkelkarretje en de skateboard zijn leuk
Ligt eraan of je nog E3 goodies hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Fliepke het volgende:
zeg. Wil iemand even medelijden met mij hebben
Shitloadsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nog E3 goodies hebt
Arme Fliepke, ik voel met je mee jonge...quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Fliepke het volgende:
zeg. Wil iemand even medelijden met mij hebben
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet nu al dat DR mijn GOTY is. Zo mooi
Wat was er dan, je had je profile op het verkeerde land staan? Dat is fucked up gastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Net gebeld, land kan niet aangepast worden
Ik heb mijn account dan maar laten beëindigen (per 17maart 2007) en dan maak ik wel een nieuwe met NL aan.
Probleem is alleen, zal ik mijn email adres daar wel voor kunnen gebruiken? En alle savegames gaan natuurlijk ook verloren dan?
Lekkere service hoor
Jij hebt altijd geroepen dat DR een saaie eentonige game zou gaan wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!
[afbeelding]
ik had eerst me een andere xbox 1 en me account overgezet naar Mars NL ging die veranderen naar Mars Ni was echt klotequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Net gebeld, land kan niet aangepast worden
Ik heb mijn account dan maar laten beëindigen (per 17maart 2007) en dan maak ik wel een nieuwe met NL aan.
Probleem is alleen, zal ik mijn email adres daar wel voor kunnen gebruiken? En alle savegames gaan natuurlijk ook verloren dan?
Lekkere service hoor
erm volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt altijd geroepen dat DR een saaie eentonige game zou gaan worden
Zit er in. Die filmpjes nie bekeken? Genoeg voer voor verhaal!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:07 schreef SToRM81 het volgende:
Zojuist ook even Dead Rising gespeeld. Het is een leuk spel, maar ik wel hoop en denk wel dat in de uiteindelijke versie toch wat meer verhaal en variatie zit![]()
Ik denk het :/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat was er dan, je had je profile op het verkeerde land staan? Dat is fucked up gast
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zit er in. Die filmpjes nie bekeken? Genoeg voer voor verhaal!
Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:56 schreef Kremers het volgende:
Hmm, ik ben even gaan kijken op xbox.com, staat er bij Persoonlijke Informatie vermed dat ik in New Zeeland woon
wtf... Als ik het wil veranderen bij billing information geeft hij aan dat het geselecteerde land (NL) niet geldig is met deze betaal opties.....
Vreemd hoor, moet ik die helpdesk maar even bellen...
Dichterbij gaan staan en op x drukkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zet je die lego-hoofden op bij die zombies? Ik kan ze er alleen mee slaan.
Ik had het inmiddels al gevonden. Jammer dat ze er niet meer liepen toen ik even naar de tweede verdieping ging en weer terug kwam. De zombies lijken telkens opnieuw te spawnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dichterbij gaan staan en op x drukken
Klopt, maar dat is ook logisch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels al gevonden. Jammer dat ze er niet meer liepen toen ik even naar de tweede verdieping ging en weer terug kwam. De zombies lijken telkens opnieuw te spawnen.
Als je start meteen naar achter de plaza entrance inlopen, dat is wel een tof filmpje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
Maakt verder ook niet uit. Het blijft een heerlijke demo en de game zelf gaat ongetwijfeld nog beter worden.
Hoeveel filmpjes kun je eigenlijk ontdekken? Ik heb er nu 4.
1. Als je de tijdslimiet haalt
2. Als je naar het warehouse gaat
3. Als je naar buiten loopt meteen links als je begint
4. Als je naar de bioscoop gaat
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Atuniel het volgende:
Brr. ik heb de DR demo gespeeld.. denk voor nog geen 3 minuten..
Word daar helemaal mesjogge van als mensen aan me gaan willen hangen, ook in een spel dus
Voordeel is dat je in de game ze gewoon met een blok hout of wat dan ook van je af kan rammen, daar kom je IRL niet echt mee wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Atuniel het volgende:
Brr. ik heb de DR demo gespeeld.. denk voor nog geen 3 minuten..
Word daar helemaal mesjogge van als mensen aan me gaan willen hangen, ook in een spel dus
Ze geven (choppy goty) Moto GP 06 een 9.0quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste Dead Rising review
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3152674
Een 8 bij 1up is goed.
quote:When Frank runs out of weapons or ammo, pulling the camera in to over-the-shoulder shooting mode (RE4 style) while pressing the attack button will cause him to hawk loogies at incoming zombies. It's such a laughable and pathetic move when you first see it; it's amazing that the developers saw fit to let you spit in this game. But it's even more surprising when you eventually discover a smoothie you can whip up in the food court from found ingredients lets you turn that goober into one of the game's most powerful attacks.
Nee, serieus daar hou ik echt niet vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Atuniel...Zullen we effe lekker knuffellen?
Altijd leuk die updates..quote:Eén van de eerste Rare titels die op de Xbox 360 verscheen was Kameo: Elements of Power. De game heeft inmiddels al diverse updates achter de rug, met onder andere het toevoegen van een co-op mode. Rare bouwt voort op dat succes want binnenkort zullen er in een nieuwe update weer drie nieuwe co-op modes bijkomen.
De nieuwe modes zijn Expert Mode, Time Attack en Rune Battle Mode. In die laatste moet je niet met elkaar, maar tegen elkaar strijden voor de meeste runes. In Time Attack moet je binnen de aangegeven tijd zoveel mogelijk vijanenden verslaan en de Expert Mode kennen we al van de vorige update, echter is deze nu extra moeilijk gemaakt. De update zal waarschijnlijk, net als de vorige update, gratis te downloaden zijn. Wanneer de update precies verkrijgbaar wordt is nog niet duidelijk.
Zo lekker?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens, Just Cause is echt een volledige ruk game
Ik heb alleen al voor de console meer betaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Morgen even naar Utrecht om mijn xbox 360 te bekijken.. Als ie aan mijn eisen voldoet neem ik em mee
Het blijft een bizarre prijs:
Xbox 360 premium
1 xtra wireless controller
2 plug 'n charge kits
Een wifi adapter
G.r.a.w.
Burnout
Pdz
900 live punten
3 maand live
..
335 euro
Rekning van jullie zien: priceless
Nu maar hopen dat het geen kapotte Playstatio 2 is
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens, Just Cause is echt een volledige ruk game
laat perfect dark zero maar in utrechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Morgen even naar Utrecht om mijn xbox 360 te bekijken.. Als ie aan mijn eisen voldoet neem ik em mee
Het blijft een bizarre prijs:
Xbox 360 premium
1 xtra wireless controller
2 plug 'n charge kits
Een wifi adapter
G.r.a.w.
Burnout
Pdz
900 live punten
3 maand live
..
335 euro
Rekning van jullie zien: priceless
Nu maar hopen dat het geen kapotte Playstatio 2 is
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terugquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laat perfect dark zero maar in utrecht![]()
Ligt toch echt aan jou, want Saints Row is gewoon een verbeterde versie van GTA en de demo is geweldig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoor.
Wachten op GTA IV I guess. Of komen er nog meer?
Ik heb de demo vandaag gespeeld, maar ik vond Perfect Dark maar matig. Dieptepunt zijn de pijlen op de vloer die vertellen waar je naartoe moet. No shit sherlock.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terug.
Ik ruil em waarschijnlijk binnen een week tegen Kameo (als iemand zo gek is).
online is die wel tof, moet de game zelf nog een 2e kans geven heb hem niet veel gespeeld. slechts level 2 uitgespeeld. Online is het wel een goede shooter , lelijk op normale tv, mooi op schermquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terug.
Ik ruil em waarschijnlijk binnen een week tegen Kameo (als iemand zo gek is).
Mwah dat is jouw mening ofcourse, Just Cause is echt een kutgame iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoor.
Wachten op GTA IV I guess. Of komen er nog meer?
Zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah dat is jouw mening ofcourse, Just Cause is echt een kutgame idd. Ik haal gewoon Dead Rising en Saints Row, ik weet dat het beide toppers zijn, misschien de een meer dan de ander ( persoonlijke smaak ). Maar ik ga me in September zeker niet vervelen
Lekker rustig opbouwen met het nieuwe schooljaar, en voor we het weten is het al decemberquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah dat is jouw mening ofcourse, Just Cause is echt een kutgame idd. Ik haal gewoon Dead Rising en Saints Row, ik weet dat het beide toppers zijn, misschien de een meer dan de ander ( persoonlijke smaak ). Maar ik ga me in September zeker niet vervelen
Op mijn normale account (ook gold) ENIX360 niet, dat is juist zo fucking vreemd, geen dead rising en ook geen table tennis..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:37 schreef Wessiej het volgende:
Hij is allang beschikbaar in nederland, al zeker anderhalve dag.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:36 schreef NX het volgende:
Ik zag net op Gamer.nl dat de demo van Dead Rising op de MP staat...
Ik dacht leuk, laat ik het eens downloaden en spelen want ik wil het graag proberen en kopen, net zoals bij SR!
Leuk dus, ik zet me X360 aan en ga naar MP,huh, ik zie geen demo...
Half uur zoeken, nog steeds niks! Arrgghh, niet weer he, toen ook met de demo van Table Tennis, ook niet kunnen vinden/downloaden!
Toen ging er een lampje branden![]()
Wacht eens even, demo is alleen voor iedereen behalve NL!![]()
Nieuwe account + gamertag aan moeten maken! Dit slaat op een geweldige manier nergens op!![]()
Lucky bastard!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister gewoon gedownload met mijn NL profile
Ik vond SR ook geen fuck aan, heb hem alweer van mijn HD verwijderd. DR daarentegen vind ik geweldig en zal ik wel gaan aanschaffenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jou, want Saints Row is gewoon een verbeterde versie van GTA en de demo is geweldig.
Inloggen op www.xbox.nl, en dan kijken onder Account Information. Zo kwam ik er achter dat ik in NZ woonquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef NX het volgende:
[..]
Op mijn normale account (ook gold) ENIX360 niet, dat is juist zo fucking vreemd, geen dead rising en ook geen table tennis..
Ik wou nog land instellingen nakijken van het passpoort.net account waar die op is gekoppeld, maar kon het niet vinden...![]()
Verbeterd? Vind je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef devv05 het volgende:
Ligt toch echt aan jou, want Saints Row is gewoon een verbeterde versie van GTA en de demo is geweldig.
Van een ZEER matige low-budget developer uit Rusland.quote:Maar volgens mij is 2 Days to Vegas ook een (soort) free-roaming game.
Alan Wakequote:Daarnaast dus Saints Row, GTA IV, Just Cause en ook Dead Rising en Alan Wake vallen deels onder de noemer free-roaming. (zeker de laatste)
Crackdown kan wel okay worden, en Oblivion was natuurlijk ge-wel-dig.quote:Verder heb je nog de free-roaming game Crackdown en natuurlijk het al verschenen Elder Scrolls IV: Oblivion.
ACquote:Ook Assasin's Creed wordt free-roaming. En gezien de hype komen er in de toekomst ongetwjfeld nog heeel veel bij.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Verbeterd? Vind je?
[..]
Van een ZEER matige low-budget developer uit Rusland.
[..]
Alan Wake
Maar zoveel eerder dan GTA IV zie ik die game niet uitkomen tbh
[..]
Crackdown kan wel okay worden, en Oblivion was natuurlijk ge-wel-dig.
[..]
AC
En er zullen er vast meer komen ja, ik hoop alleen dat ze originaliteit brengen (zoals bijv. Crackdown dat wil gaan doen).
Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
hopelijk kunnen ze dit nog brengen
Zoals ik al zei op GAF:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
hopelijk kunnen ze dit nog brengen
Interesse -6quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei op GAF:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3989598&postcount=43
The Winchester!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Heb nu gelijk zin in Shaun of the Dead nadat ik dit speel hahahha. Geweeeeeldig.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
2 Days to Vegas
http://www.xboxworld.nl/game/1136/2-days-to-vegas/
Thanx! Effe checken...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:00 schreef Wessiej het volgende:
2 Days to Vegas.
http://www.steelmonkeys.com/en/projects/baja_game < linker en rechter shotquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef devv05 het volgende:
Doen het nog steeds niet. Maar ik vind Saints Row inderdaad véél beter dan de GTA games van de vorige generatie. Al verwacht ik wel dat GTA IV ons Saints Row dubbel en dwars gaat doen vergetenDat maakt van Saints Row echter nog geen slechte game, eerder van GTA IV een nog betere.
Oke ga naar MP. Demo's and games > newly released demo's > Dead Rising demo!quote:
Betekend niet dat het niks kan worden. Volition ( Saint's Row ) heeft ook niet alleen maar toptitels gemaakt ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://www.steelmonkeys.com/en/projects/baja_game < linker en rechter shot
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betekend niet dat het niks kan worden. Volition ( Saint's Row ) heeft ook niet alleen maar toptitels gemaakt ?
Goh wat voorspelbaar johquote:
Volition had tenminste nog o.a. Freespace 2, wat een 92% krijgt op gamerankings.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Betekend niet dat het niks kan worden. Volition ( Saint's Row ) heeft ook niet alleen maar toptitels gemaakt ?
Ja klopt, en Descent en Red Faction zijn ook best te pruimenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Volition had tenminste nog o.a. Freespace 2, wat een 92% krijgt op gamerankings.
Steel Monkeys heeft niks gemaakt wat ook maar in de buurt komt.
pffft werd tijd ook, took me long enoughquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je begint nu een beetje irritant te worden.
Ik zie heus wel dat je constant post, maar het echte spel word beter!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pffft werd tijd ook, took me long enough
Ga nu maar weer lekker met je joystick spelen dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pffft werd tijd ook, took me long enough
Zo'n datel sata ding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
2 weekjes tot wat? Je 360 of Saints Row / Dead Rising? Die games duren nog wel ff namelijk.
Maar het is misschien handig om een tweede harde schijf te kopen met al die demo's tegenwoordigj/k
Haha jah me 360quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
2 weekjes tot wat? Je 360 of Saints Row / Dead Rising? Die games duren nog wel ff namelijk.
Maar het is misschien handig om een tweede harde schijf te kopen met al die demo's tegenwoordigj/k
hebben ze die linker er niet later bij gemaaktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://www.steelmonkeys.com/en/projects/baja_game < linker en rechter shot
Dat is alleen de render van een auto, terwijl de render van 2 days to Vegas meer een screenshot achtige render is. Maar het is weinig hoopgevend, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hebben ze die linker er niet later bij gemaakt![]()
Was leuk maar mijn jongste vroeg om een flesquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef jorienvdherik het volgende:
HALO 2 op de 360 doen we goed jongens
Gears Of Warquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef MMaRsu het volgende:
Who gives a fuck om die game serieus. Komende maanden komen er fantastische titels uit
ik heb vooral geen geldquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Ultimate MKIII![]()
![]()
En die andere lijst ook zeg.... tering wat een games.... denk dat ik de PS3 maar even laat liggen tot begin volgend jaar,... ik bedoel.... heb Q3 en 4 straks 5 360 games die ik wil en de Wii met Zelda.... is wel even genoeg voorlopig
Je vergeet Castlevania Symphony of the Night.quote:Op zondag 6 augustus 2006 06:19 schreef kepler het volgende:
-Pacman
-Small Arms*
-Sonic the Hedgehog
-Contra
-Texas Hold Em' Poker*
-Hoop World*
-Roboblitz
-Mad Tracks
-Ultimate Mortal Kombat 3*
-Defender
-Cyberball
-Root Beer Tapper*
-Ms. Pacman
-Dig Dug*
-Heavy Weapon
-Time Pilot
-Scramble
-Track and Field*
-Lumines*
-Totem Balls
-Mutant Storm Empire
-Super Contra
-Pinball*
-Paperboy*
-Novadrome
en dan hebben we nog de arcade-lijst
* = heeft mijn interesse(of ik ze ook ga kopen hangt van de demo af)
Dat zou idd cool zijn.... giga coop gamequote:Op zondag 6 augustus 2006 10:25 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoop zoooo dat er een Baldurs gate : Dark alliance 3 komt naar de 360...
Of iets wat er op lijkt, soort van diablo dus die je met meerdere mensen van begin tot eind kan uitspelen dan via live, dat zou fantastisch zijn
Klaar hoor.... dat spel is zo goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je vergeet Castlevania Symphony of the Night.
Te veel games die tof kunnen wordenquote:Op zondag 6 augustus 2006 06:19 schreef kepler het volgende:
-Pacman
-Small Arms*
-Sonic the Hedgehog
-Contra
-Texas Hold Em' Poker*
-Hoop World*
-Roboblitz
-Mad Tracks
-Ultimate Mortal Kombat 3*
-Defender
-Cyberball
-Root Beer Tapper*
-Ms. Pacman
-Dig Dug*
-Heavy Weapon
-Time Pilot
-Scramble
-Track and Field*
-Lumines*
-Totem Balls
-Mutant Storm Empire
-Super Contra
-Pinball*
-Paperboy*
-Novadrome
en dan hebben we nog de arcade-lijst
* = heeft mijn interesse(of ik ze ook ga kopen hangt van de demo af)
zoals ik al eerder heb gezegd...quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou idd cool zijn.... giga coop game
zekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoals ik al eerder heb gezegd...
De devvs moeten meer co op games maken man, volgens mij vind iedereen die leuk om te spelen.
Vooral over live is het fantastisch
Double Dragonquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De devvs moeten meer co op games maken man, volgens mij vind iedereen die leuk om te spelen.
Streets of rage, die mag van mij op xbox live arcade komen met co op online multiplayerquote:
Army of Two is er 1, hopelijk wordt die goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan wel deel 1 graag. Ik heb dat al gezegd sinds Xbox 1 btwquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Streets of rage, die mag van mij op xbox live arcade komen met co op online multiplayer
[afbeelding]
september bedoel je bij dead rising denk ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:01 schreef Gamedemon het volgende:
August '06
Dead Rising <--- zodra die 40 word of 2de hands ergens te krijgen is voor die prijs issie van mij
October '06
Phantasy Star Universe <--- hangt van de reviews af
Splinter Cell: Double Agent
November '06
Gears of War
Rainbow Six: Vegas
Scheduled for 2007
Resident Evil 5
Lost Planet
Army of Two <--- hangt van de reviews af
Mass Effect
Grand Theft Auto 4
Halo 3
Das mijn lijstje
jaja copy paste lijst van kepler, ik weet dat het september is dus vandaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
september bedoel je bij dead rising denk ik
Het is wel true, maar niet grappig. Maar dat is PA nu eenmaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jaja copy paste lijst van kepler, ik weet dat het september is dus vandaar
[afbeelding]
So true
Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel true, maar niet grappig. Maar dat is PA nu eenmaalEn ook smaak uiteraard, voel me altijd nogal buitengesloten omdat idereen PA wel extreem grappig vindt. Zal wel aan mij liggen.
Vakantie in Midgar was voorbijquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens waarom zit je nu weer ineens op je Chocobo account ?
Deze opmerking vind ik wel grappigquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Meestal vind ik PA wel grappig, deze snap ik niet helemaal ><
Ik ook niet, maar dat boeit toch niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm ja dat Riding dirty ofzo snap ik niet, en imma get my cinna on at the cinnabon snap ik ook niet
En nu die Saints Row demo downloaden Dagglaquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net terug van vakantie en meteen de DR demo gehaald.
Wat achterlijk vet! IK WIL UM.
Echt te cool.
eenschquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Meestal vind ik PA wel grappig, deze snap ik niet helemaal ><
Ja erg cool,..... ik bedoel... deze demo is voornamelijk checken hoe het battlesystem werkt en wat voor een wapens je bv kan vinden..... het echte spel is spannender denk ik.... nacht schijnt hel te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net terug van vakantie en meteen de DR demo gehaald.
Wat achterlijk vet! IK WIL UM.
Echt te cool.
Die is nu halverwege. Ben best benieuwd, lijkt me best okay.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En nu die Saints Row demo downloaden Daggla
wb btw
Ik stop nu denk ik met de demo zodat ik straks nog enigzins vers het spel in ga.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja erg cool,..... ik bedoel... deze demo is voornamelijk checken hoe het battlesystem werkt en wat voor een wapens je bv kan vinden..... het echte spel is spannender denk ik.... nacht schijnt hel te zijn![]()
Iig blijf ik die demo starten.... het heeft iets
Ja, ik ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja erg cool,..... ik bedoel... deze demo is voornamelijk checken hoe het battlesystem werkt en wat voor een wapens je bv kan vinden..... het echte spel is spannender denk ik.... nacht schijnt hel te zijn![]()
Iig blijf ik die demo starten.... het heeft iets
Je moet weer naar die winkel gaan en op return clothes drukken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Dat kwartiertje is okay, je kan steeds wat anders doen. Alleen lukt het me niet om dat LEGO masker af te zetten.
Maar die wapens.. Prachtig. Dit is echt mijn game..
GTA meets Resident Evil.
Je kan ook gewoon op de D-pad naar boven drukken en dan RT + Xquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga eens proberen om al mijn wapens stuk te krijgen. Schijnt dat je zonder wapens kan spugen![]()
Thanks voor de tip!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op de D-pad naar boven drukken en dan RT + X.
Moet je spitfire drinken dan worden ze dodelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga eens proberen om al mijn wapens stuk te krijgen. Schijnt dat je zonder wapens kan spugen![]()
Lijkt me een originele en interessante game.quote:Spore nu definitief ook op de Xbox 360
Zaterdag 05 augustus 2006 - Het spel dat al twee jaren op rij de prijs van meest originele game in de wacht heeft gesleept op de E3 gaat nu ook zijn opwachting maken op de Xbox 360. De geruchten deden al een tijd de ronde, maar de knoop is eindelijk definitief doorgehakt.
Spore zet de gamer in de spreekwoordelijke schoenen van god. Jij zult namelijk leven kunnen creëren en beïnvloeden. Een begin kan bijvoorbeeld gemaakt worden met een simpele cel, of zelf bij elkaar geraapt DNA. Dit kan later uitgroeien tot een organisme waarvan de populatie zich uitspreid over het universum.
Over een eventuele releasedate is niks bekend wat betreft de consoles. Daarvoor zullen we nog even moeten wachten, maar we houden je zoals gewoonlijk op de hoogte.
Lijkt mij een stuk leuker op de PC, zie namelijk al hetzelfde gebeuren als bij de Sims en dat de console versies een stuk minder leuk om te spelen zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me een originele en interessante game.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt mij een stuk leuker op de PC, zie namelijk al hetzelfde gebeuren als bij de Sims en dat de console versies een stuk minder leuk om te spelen zijn
Echt, single of multicore heeft geen FUCK te maken hoe mooi een game gaat worden. Het artwork wordt immers niet aangepast oid. Het draait alleen stabieler.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, weet niet of het gemeld was.
Maar ik las dat Gears of War (Halleluja. ) op de E3 maar op een single core draaide. De full version is WEL multi-threaded en wordt NOG mooier. Aldus die Epic dude.
OMfG.
Nou ja, framerategewijs wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Echt, single of multicore heeft geen FUCK te maken hoe mooi een game gaat worden. Het artwork wordt immers niet aangepast oid. Het draait alleen stabieler.
quote:"[The E3 demo] was using our single-threaded rendered. We have our new Gemini multi-threaded rendered working in the engine right now," Rein explained. "The final game's built on it, it gives us better frame rates and more fluidity - UT 2007 will also benefit from it. It only gets better from here. So if you were impressed with Gears of War at E3, the finished game's going to be much better, it's going to be spectacular."
hogere/stabiele framerate is altijd gunstig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
mjah, ach, als het eenmaal soepel loopt dan isset leuk. Er komen iig geen veranderingen meer in de opbouw van levels of de invulling ervan.
En de AI nogal uit balans is. Ryu gooide er zo snel aanvallen uit, en allemaal combinatie aanvallen, dat dat met een controller gewoon niet bij te benen is. 1 ster difficulty my arse.quote:
Wat een nepgamer ben ik danquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:49 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ben trouwens er over uit; Dead Rising en Saints Row zijn beide prima games die zeker in de 360-collectie horen!
Niet iedereen vind hetzelfde leukquote:
Splinter Cell, totally!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef twi het volgende:
Ach, het zijn grappige spelletjes hoor, maar voor mij geen toppers. Ik spaar m'n geld dus voor een duurdere maand met Splinter Cell, Forza 2, Rainbow Six en Pro Evo 6. Vind ik meer dan zat...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Splinter Cell, GOW en DR zijn wel titels waar ik naar uitkijk...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Dead Rising, Saints Row, Pro Evo en de Wii voor mij.
Mag je ook gewoon verwachten als het product af is. En dan boeit het mij uitermate weinig hoeveel cores het spel ondersteund.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hogere/stabiele framerate is altijd gunstig.
Hoeft er van mij niet mooier uit te zien dan het nu is, als de framerate maar stabiel is
HELEMAAAAL met je eens.... heb zelf de moeilijkheid op 0 sterren staan....... heb het spel gisteren MET MOEEEITE uitgespeeld met Ken. Heb nog nooit zoveel moeite gehad iemand te verslaan... ongekende slechte difficulty.... dit zou naar mijn mening 4 sterren moeten zijn..... Te moeilijk....quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de AI nogal uit balans is. Ryu gooide er zo snel aanvallen uit, en allemaal combinatie aanvallen, dat dat met een controller gewoon niet bij te benen is. 1 ster difficulty my arse.
Of ze gewoon weggooien die wapens met pijltje omhoog op D-pad.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |