Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel true, maar niet grappig. Maar dat is PA nu eenmaalEn ook smaak uiteraard, voel me altijd nogal buitengesloten omdat idereen PA wel extreem grappig vindt. Zal wel aan mij liggen.
Vakantie in Midgar was voorbijquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:39 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens waarom zit je nu weer ineens op je Chocobo account ?
Deze opmerking vind ik wel grappigquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Meestal vind ik PA wel grappig, deze snap ik niet helemaal ><
Ik ook niet, maar dat boeit toch niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm ja dat Riding dirty ofzo snap ik niet, en imma get my cinna on at the cinnabon snap ik ook niet
En nu die Saints Row demo downloaden Dagglaquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net terug van vakantie en meteen de DR demo gehaald.
Wat achterlijk vet! IK WIL UM.
Echt te cool.
eenschquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Meestal vind ik PA wel grappig, deze snap ik niet helemaal ><
Ja erg cool,..... ik bedoel... deze demo is voornamelijk checken hoe het battlesystem werkt en wat voor een wapens je bv kan vinden..... het echte spel is spannender denk ik.... nacht schijnt hel te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net terug van vakantie en meteen de DR demo gehaald.
Wat achterlijk vet! IK WIL UM.
Echt te cool.
Die is nu halverwege. Ben best benieuwd, lijkt me best okay.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En nu die Saints Row demo downloaden Daggla
wb btw
Ik stop nu denk ik met de demo zodat ik straks nog enigzins vers het spel in ga.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja erg cool,..... ik bedoel... deze demo is voornamelijk checken hoe het battlesystem werkt en wat voor een wapens je bv kan vinden..... het echte spel is spannender denk ik.... nacht schijnt hel te zijn![]()
Iig blijf ik die demo starten.... het heeft iets
Ja, ik ook.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja erg cool,..... ik bedoel... deze demo is voornamelijk checken hoe het battlesystem werkt en wat voor een wapens je bv kan vinden..... het echte spel is spannender denk ik.... nacht schijnt hel te zijn![]()
Iig blijf ik die demo starten.... het heeft iets
Je moet weer naar die winkel gaan en op return clothes drukken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Dat kwartiertje is okay, je kan steeds wat anders doen. Alleen lukt het me niet om dat LEGO masker af te zetten.
Maar die wapens.. Prachtig. Dit is echt mijn game..
GTA meets Resident Evil.
Je kan ook gewoon op de D-pad naar boven drukken en dan RT + Xquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga eens proberen om al mijn wapens stuk te krijgen. Schijnt dat je zonder wapens kan spugen![]()
Thanks voor de tip!quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op de D-pad naar boven drukken en dan RT + X.
Moet je spitfire drinken dan worden ze dodelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga eens proberen om al mijn wapens stuk te krijgen. Schijnt dat je zonder wapens kan spugen![]()
Lijkt me een originele en interessante game.quote:Spore nu definitief ook op de Xbox 360
Zaterdag 05 augustus 2006 - Het spel dat al twee jaren op rij de prijs van meest originele game in de wacht heeft gesleept op de E3 gaat nu ook zijn opwachting maken op de Xbox 360. De geruchten deden al een tijd de ronde, maar de knoop is eindelijk definitief doorgehakt.
Spore zet de gamer in de spreekwoordelijke schoenen van god. Jij zult namelijk leven kunnen creëren en beïnvloeden. Een begin kan bijvoorbeeld gemaakt worden met een simpele cel, of zelf bij elkaar geraapt DNA. Dit kan later uitgroeien tot een organisme waarvan de populatie zich uitspreid over het universum.
Over een eventuele releasedate is niks bekend wat betreft de consoles. Daarvoor zullen we nog even moeten wachten, maar we houden je zoals gewoonlijk op de hoogte.
Lijkt mij een stuk leuker op de PC, zie namelijk al hetzelfde gebeuren als bij de Sims en dat de console versies een stuk minder leuk om te spelen zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me een originele en interessante game.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Lijkt mij een stuk leuker op de PC, zie namelijk al hetzelfde gebeuren als bij de Sims en dat de console versies een stuk minder leuk om te spelen zijn
Echt, single of multicore heeft geen FUCK te maken hoe mooi een game gaat worden. Het artwork wordt immers niet aangepast oid. Het draait alleen stabieler.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Trouwens, weet niet of het gemeld was.
Maar ik las dat Gears of War (Halleluja. ) op de E3 maar op een single core draaide. De full version is WEL multi-threaded en wordt NOG mooier. Aldus die Epic dude.
OMfG.
Nou ja, framerategewijs wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Echt, single of multicore heeft geen FUCK te maken hoe mooi een game gaat worden. Het artwork wordt immers niet aangepast oid. Het draait alleen stabieler.
quote:"[The E3 demo] was using our single-threaded rendered. We have our new Gemini multi-threaded rendered working in the engine right now," Rein explained. "The final game's built on it, it gives us better frame rates and more fluidity - UT 2007 will also benefit from it. It only gets better from here. So if you were impressed with Gears of War at E3, the finished game's going to be much better, it's going to be spectacular."
hogere/stabiele framerate is altijd gunstig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:12 schreef Skull-splitter het volgende:
mjah, ach, als het eenmaal soepel loopt dan isset leuk. Er komen iig geen veranderingen meer in de opbouw van levels of de invulling ervan.
En de AI nogal uit balans is. Ryu gooide er zo snel aanvallen uit, en allemaal combinatie aanvallen, dat dat met een controller gewoon niet bij te benen is. 1 ster difficulty my arse.quote:
Wat een nepgamer ben ik danquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:49 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ben trouwens er over uit; Dead Rising en Saints Row zijn beide prima games die zeker in de 360-collectie horen!
Niet iedereen vind hetzelfde leukquote:
Splinter Cell, totally!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef twi het volgende:
Ach, het zijn grappige spelletjes hoor, maar voor mij geen toppers. Ik spaar m'n geld dus voor een duurdere maand met Splinter Cell, Forza 2, Rainbow Six en Pro Evo 6. Vind ik meer dan zat...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Splinter Cell, GOW en DR zijn wel titels waar ik naar uitkijk...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Dead Rising, Saints Row, Pro Evo en de Wii voor mij.
Mag je ook gewoon verwachten als het product af is. En dan boeit het mij uitermate weinig hoeveel cores het spel ondersteund.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hogere/stabiele framerate is altijd gunstig.
Hoeft er van mij niet mooier uit te zien dan het nu is, als de framerate maar stabiel is
HELEMAAAAL met je eens.... heb zelf de moeilijkheid op 0 sterren staan....... heb het spel gisteren MET MOEEEITE uitgespeeld met Ken. Heb nog nooit zoveel moeite gehad iemand te verslaan... ongekende slechte difficulty.... dit zou naar mijn mening 4 sterren moeten zijn..... Te moeilijk....quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de AI nogal uit balans is. Ryu gooide er zo snel aanvallen uit, en allemaal combinatie aanvallen, dat dat met een controller gewoon niet bij te benen is. 1 ster difficulty my arse.
Of ze gewoon weggooien die wapens met pijltje omhoog op D-pad.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |