quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Fliepke het volgende:
zeg. Wil iemand even medelijden met mij hebben
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet nu al dat DR mijn GOTY is. Zo mooi
Wat was er dan, je had je profile op het verkeerde land staan? Dat is fucked up gastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Net gebeld, land kan niet aangepast worden
Ik heb mijn account dan maar laten beëindigen (per 17maart 2007) en dan maak ik wel een nieuwe met NL aan.
Probleem is alleen, zal ik mijn email adres daar wel voor kunnen gebruiken? En alle savegames gaan natuurlijk ook verloren dan?
Lekkere service hoor
Jij hebt altijd geroepen dat DR een saaie eentonige game zou gaan wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!
[afbeelding]
ik had eerst me een andere xbox 1 en me account overgezet naar Mars NL ging die veranderen naar Mars Ni was echt klotequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Net gebeld, land kan niet aangepast worden
Ik heb mijn account dan maar laten beëindigen (per 17maart 2007) en dan maak ik wel een nieuwe met NL aan.
Probleem is alleen, zal ik mijn email adres daar wel voor kunnen gebruiken? En alle savegames gaan natuurlijk ook verloren dan?
Lekkere service hoor
erm volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt altijd geroepen dat DR een saaie eentonige game zou gaan worden
Zit er in. Die filmpjes nie bekeken? Genoeg voer voor verhaal!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:07 schreef SToRM81 het volgende:
Zojuist ook even Dead Rising gespeeld. Het is een leuk spel, maar ik wel hoop en denk wel dat in de uiteindelijke versie toch wat meer verhaal en variatie zit![]()
Ik denk het :/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat was er dan, je had je profile op het verkeerde land staan? Dat is fucked up gast
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zit er in. Die filmpjes nie bekeken? Genoeg voer voor verhaal!
Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:56 schreef Kremers het volgende:
Hmm, ik ben even gaan kijken op xbox.com, staat er bij Persoonlijke Informatie vermed dat ik in New Zeeland woon
wtf... Als ik het wil veranderen bij billing information geeft hij aan dat het geselecteerde land (NL) niet geldig is met deze betaal opties.....
Vreemd hoor, moet ik die helpdesk maar even bellen...
Dichterbij gaan staan en op x drukkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zet je die lego-hoofden op bij die zombies? Ik kan ze er alleen mee slaan.
Ik had het inmiddels al gevonden. Jammer dat ze er niet meer liepen toen ik even naar de tweede verdieping ging en weer terug kwam. De zombies lijken telkens opnieuw te spawnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dichterbij gaan staan en op x drukken
Klopt, maar dat is ook logisch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels al gevonden. Jammer dat ze er niet meer liepen toen ik even naar de tweede verdieping ging en weer terug kwam. De zombies lijken telkens opnieuw te spawnen.
Als je start meteen naar achter de plaza entrance inlopen, dat is wel een tof filmpje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
Maakt verder ook niet uit. Het blijft een heerlijke demo en de game zelf gaat ongetwijfeld nog beter worden.
Hoeveel filmpjes kun je eigenlijk ontdekken? Ik heb er nu 4.
1. Als je de tijdslimiet haalt
2. Als je naar het warehouse gaat
3. Als je naar buiten loopt meteen links als je begint
4. Als je naar de bioscoop gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |