WIE heeft je verteld dat die goed isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik hou echt helemaal niks meer bij... laatst heb ik zelfs Over G dinges gekocht omdat ik me kon herinneren dat-ie wel goede reviews kreeg. Blijkt het dus echt een ongelooflijk dramatische game te zijn.
Ik moet meer privé gaan internetten op mn werk, ik weet helemaal niks meer
Weet ik het... voordat hij uit kwam werd hij enigzins gehyped hier, dacht ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
WIE heeft je verteld dat die goed is?
Ik had hem gekocht, wou er zelfs mijn reet niet mee afvegen.
Dan snap ik er werkelijk niets meer van... Hij staat er nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zag m gisteravond gewoon staan hoor![]()
Ik kreeg er ook nog 40,- voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik het... voordat hij uit kwam werd hij enigzins gehyped hier, dacht ik.
Gelukkig heb ik met LOTR:BFME2 wel een goede impulsaankoop gedaan. Straks misschien Prey halen. Dan lever ik Over G wel in bij de FRS, want ergens anders raak je hem toch niet kwijt
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:51 schreef H.Flick het volgende:
Nog maar 4% en DR is binnen.
Ik kan haast niet wachten
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!
[afbeelding]
Wel enorm toffe filmpjes!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef H.Flick het volgende:
DR demo is tof! Alleen jammer dat-ie opeens stopt als buiten het demo-gebied komt.
Bowlen en golfen nog leukerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef donald_dick het volgende:
het winkelkarretje en de skateboard zijn leuk
Ligt eraan of je nog E3 goodies hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Fliepke het volgende:
zeg. Wil iemand even medelijden met mij hebben
Shitloadsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nog E3 goodies hebt
Arme Fliepke, ik voel met je mee jonge...quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Fliepke het volgende:
zeg. Wil iemand even medelijden met mij hebben
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet nu al dat DR mijn GOTY is. Zo mooi
Wat was er dan, je had je profile op het verkeerde land staan? Dat is fucked up gastquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Net gebeld, land kan niet aangepast worden
Ik heb mijn account dan maar laten beëindigen (per 17maart 2007) en dan maak ik wel een nieuwe met NL aan.
Probleem is alleen, zal ik mijn email adres daar wel voor kunnen gebruiken? En alle savegames gaan natuurlijk ook verloren dan?
Lekkere service hoor
Jij hebt altijd geroepen dat DR een saaie eentonige game zou gaan wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!
[afbeelding]
ik had eerst me een andere xbox 1 en me account overgezet naar Mars NL ging die veranderen naar Mars Ni was echt klotequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:26 schreef Kremers het volgende:
Net gebeld, land kan niet aangepast worden
Ik heb mijn account dan maar laten beëindigen (per 17maart 2007) en dan maak ik wel een nieuwe met NL aan.
Probleem is alleen, zal ik mijn email adres daar wel voor kunnen gebruiken? En alle savegames gaan natuurlijk ook verloren dan?
Lekkere service hoor
erm volgens mij niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij hebt altijd geroepen dat DR een saaie eentonige game zou gaan worden
Zit er in. Die filmpjes nie bekeken? Genoeg voer voor verhaal!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:07 schreef SToRM81 het volgende:
Zojuist ook even Dead Rising gespeeld. Het is een leuk spel, maar ik wel hoop en denk wel dat in de uiteindelijke versie toch wat meer verhaal en variatie zit![]()
Ik denk het :/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat was er dan, je had je profile op het verkeerde land staan? Dat is fucked up gast
Mooi zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zit er in. Die filmpjes nie bekeken? Genoeg voer voor verhaal!
Nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:56 schreef Kremers het volgende:
Hmm, ik ben even gaan kijken op xbox.com, staat er bij Persoonlijke Informatie vermed dat ik in New Zeeland woon
wtf... Als ik het wil veranderen bij billing information geeft hij aan dat het geselecteerde land (NL) niet geldig is met deze betaal opties.....
Vreemd hoor, moet ik die helpdesk maar even bellen...
Dichterbij gaan staan en op x drukkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zet je die lego-hoofden op bij die zombies? Ik kan ze er alleen mee slaan.
Ik had het inmiddels al gevonden. Jammer dat ze er niet meer liepen toen ik even naar de tweede verdieping ging en weer terug kwam. De zombies lijken telkens opnieuw te spawnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:02 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dichterbij gaan staan en op x drukken
Klopt, maar dat is ook logisch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels al gevonden. Jammer dat ze er niet meer liepen toen ik even naar de tweede verdieping ging en weer terug kwam. De zombies lijken telkens opnieuw te spawnen.
Als je start meteen naar achter de plaza entrance inlopen, dat is wel een tof filmpje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
Maakt verder ook niet uit. Het blijft een heerlijke demo en de game zelf gaat ongetwijfeld nog beter worden.
Hoeveel filmpjes kun je eigenlijk ontdekken? Ik heb er nu 4.
1. Als je de tijdslimiet haalt
2. Als je naar het warehouse gaat
3. Als je naar buiten loopt meteen links als je begint
4. Als je naar de bioscoop gaat
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Atuniel het volgende:
Brr. ik heb de DR demo gespeeld.. denk voor nog geen 3 minuten..
Word daar helemaal mesjogge van als mensen aan me gaan willen hangen, ook in een spel dus
Voordeel is dat je in de game ze gewoon met een blok hout of wat dan ook van je af kan rammen, daar kom je IRL niet echt mee wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Atuniel het volgende:
Brr. ik heb de DR demo gespeeld.. denk voor nog geen 3 minuten..
Word daar helemaal mesjogge van als mensen aan me gaan willen hangen, ook in een spel dus
Ze geven (choppy goty) Moto GP 06 een 9.0quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste Dead Rising review
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3152674
Een 8 bij 1up is goed.
quote:When Frank runs out of weapons or ammo, pulling the camera in to over-the-shoulder shooting mode (RE4 style) while pressing the attack button will cause him to hawk loogies at incoming zombies. It's such a laughable and pathetic move when you first see it; it's amazing that the developers saw fit to let you spit in this game. But it's even more surprising when you eventually discover a smoothie you can whip up in the food court from found ingredients lets you turn that goober into one of the game's most powerful attacks.
Nee, serieus daar hou ik echt niet vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Atuniel...Zullen we effe lekker knuffellen?
Altijd leuk die updates..quote:Eén van de eerste Rare titels die op de Xbox 360 verscheen was Kameo: Elements of Power. De game heeft inmiddels al diverse updates achter de rug, met onder andere het toevoegen van een co-op mode. Rare bouwt voort op dat succes want binnenkort zullen er in een nieuwe update weer drie nieuwe co-op modes bijkomen.
De nieuwe modes zijn Expert Mode, Time Attack en Rune Battle Mode. In die laatste moet je niet met elkaar, maar tegen elkaar strijden voor de meeste runes. In Time Attack moet je binnen de aangegeven tijd zoveel mogelijk vijanenden verslaan en de Expert Mode kennen we al van de vorige update, echter is deze nu extra moeilijk gemaakt. De update zal waarschijnlijk, net als de vorige update, gratis te downloaden zijn. Wanneer de update precies verkrijgbaar wordt is nog niet duidelijk.
Zo lekker?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens, Just Cause is echt een volledige ruk game
Ik heb alleen al voor de console meer betaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Morgen even naar Utrecht om mijn xbox 360 te bekijken.. Als ie aan mijn eisen voldoet neem ik em mee
Het blijft een bizarre prijs:
Xbox 360 premium
1 xtra wireless controller
2 plug 'n charge kits
Een wifi adapter
G.r.a.w.
Burnout
Pdz
900 live punten
3 maand live
..
335 euro
Rekning van jullie zien: priceless
Nu maar hopen dat het geen kapotte Playstatio 2 is
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens, Just Cause is echt een volledige ruk game
laat perfect dark zero maar in utrechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Morgen even naar Utrecht om mijn xbox 360 te bekijken.. Als ie aan mijn eisen voldoet neem ik em mee
Het blijft een bizarre prijs:
Xbox 360 premium
1 xtra wireless controller
2 plug 'n charge kits
Een wifi adapter
G.r.a.w.
Burnout
Pdz
900 live punten
3 maand live
..
335 euro
Rekning van jullie zien: priceless
Nu maar hopen dat het geen kapotte Playstatio 2 is
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terugquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laat perfect dark zero maar in utrecht![]()
Ligt toch echt aan jou, want Saints Row is gewoon een verbeterde versie van GTA en de demo is geweldig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoor.
Wachten op GTA IV I guess. Of komen er nog meer?
Ik heb de demo vandaag gespeeld, maar ik vond Perfect Dark maar matig. Dieptepunt zijn de pijlen op de vloer die vertellen waar je naartoe moet. No shit sherlock.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terug.
Ik ruil em waarschijnlijk binnen een week tegen Kameo (als iemand zo gek is).
online is die wel tof, moet de game zelf nog een 2e kans geven heb hem niet veel gespeeld. slechts level 2 uitgespeeld. Online is het wel een goede shooter , lelijk op normale tv, mooi op schermquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terug.
Ik ruil em waarschijnlijk binnen een week tegen Kameo (als iemand zo gek is).
Mwah dat is jouw mening ofcourse, Just Cause is echt een kutgame iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoor.
Wachten op GTA IV I guess. Of komen er nog meer?
Zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah dat is jouw mening ofcourse, Just Cause is echt een kutgame idd. Ik haal gewoon Dead Rising en Saints Row, ik weet dat het beide toppers zijn, misschien de een meer dan de ander ( persoonlijke smaak ). Maar ik ga me in September zeker niet vervelen
Lekker rustig opbouwen met het nieuwe schooljaar, en voor we het weten is het al decemberquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah dat is jouw mening ofcourse, Just Cause is echt een kutgame idd. Ik haal gewoon Dead Rising en Saints Row, ik weet dat het beide toppers zijn, misschien de een meer dan de ander ( persoonlijke smaak ). Maar ik ga me in September zeker niet vervelen
Op mijn normale account (ook gold) ENIX360 niet, dat is juist zo fucking vreemd, geen dead rising en ook geen table tennis..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:37 schreef Wessiej het volgende:
Hij is allang beschikbaar in nederland, al zeker anderhalve dag.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:36 schreef NX het volgende:
Ik zag net op Gamer.nl dat de demo van Dead Rising op de MP staat...
Ik dacht leuk, laat ik het eens downloaden en spelen want ik wil het graag proberen en kopen, net zoals bij SR!
Leuk dus, ik zet me X360 aan en ga naar MP,huh, ik zie geen demo...
Half uur zoeken, nog steeds niks! Arrgghh, niet weer he, toen ook met de demo van Table Tennis, ook niet kunnen vinden/downloaden!
Toen ging er een lampje branden![]()
Wacht eens even, demo is alleen voor iedereen behalve NL!![]()
Nieuwe account + gamertag aan moeten maken! Dit slaat op een geweldige manier nergens op!![]()
Lucky bastard!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister gewoon gedownload met mijn NL profile
Ik vond SR ook geen fuck aan, heb hem alweer van mijn HD verwijderd. DR daarentegen vind ik geweldig en zal ik wel gaan aanschaffenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan jou, want Saints Row is gewoon een verbeterde versie van GTA en de demo is geweldig.
Inloggen op www.xbox.nl, en dan kijken onder Account Information. Zo kwam ik er achter dat ik in NZ woonquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef NX het volgende:
[..]
Op mijn normale account (ook gold) ENIX360 niet, dat is juist zo fucking vreemd, geen dead rising en ook geen table tennis..
Ik wou nog land instellingen nakijken van het passpoort.net account waar die op is gekoppeld, maar kon het niet vinden...![]()
Verbeterd? Vind je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef devv05 het volgende:
Ligt toch echt aan jou, want Saints Row is gewoon een verbeterde versie van GTA en de demo is geweldig.
Van een ZEER matige low-budget developer uit Rusland.quote:Maar volgens mij is 2 Days to Vegas ook een (soort) free-roaming game.
Alan Wakequote:Daarnaast dus Saints Row, GTA IV, Just Cause en ook Dead Rising en Alan Wake vallen deels onder de noemer free-roaming. (zeker de laatste)
Crackdown kan wel okay worden, en Oblivion was natuurlijk ge-wel-dig.quote:Verder heb je nog de free-roaming game Crackdown en natuurlijk het al verschenen Elder Scrolls IV: Oblivion.
ACquote:Ook Assasin's Creed wordt free-roaming. En gezien de hype komen er in de toekomst ongetwjfeld nog heeel veel bij.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Verbeterd? Vind je?
[..]
Van een ZEER matige low-budget developer uit Rusland.
[..]
Alan Wake
Maar zoveel eerder dan GTA IV zie ik die game niet uitkomen tbh
[..]
Crackdown kan wel okay worden, en Oblivion was natuurlijk ge-wel-dig.
[..]
AC
En er zullen er vast meer komen ja, ik hoop alleen dat ze originaliteit brengen (zoals bijv. Crackdown dat wil gaan doen).
Heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
hopelijk kunnen ze dit nog brengen
Zoals ik al zei op GAF:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[afbeelding]
hopelijk kunnen ze dit nog brengen
Interesse -6quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei op GAF:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=3989598&postcount=43
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |