quote:Belangrijkste spelkenmerken
ECHTE VOETBALEMOTIES: Het publiek reageert levensecht op je prestaties. Goals en balbezit worden met enthousiaste clubliederen beloond. Als het niet zo lekker gaat, zul je dit merken aan het gefrustreerde geroezemoes op de tribune. Spelers die duidelijk geëmotioneerd zijn, kunne de camera's niet ontlopen.
EA SPORTS™ Interactieve competities: Vecht het hele seizoen voor je club tegen rivaliserende clubs in de F.A. Premier League, Bundesliga, Franse competitie of Mexicaanse 1ste divisie. Speel elke wedstrijd die zij ook spelen. Win en leid je team naar de overwinning! Verlies je zie hoe je club onder aan de ranglijst eindigt. Je overwinningen worden wekelijks via podcasts met gebruikersinterviews uitgezonden.
VERBETERDE GAMEPLAY: Passen en positiespel zijn nu nog meer verbeterd. Spelers bewegen en botsen op een realistische manier. Ook de bal beweegt nu veel realistischer, en stuitert, glijdt en draait net als in het echt. De typische bewegingen en speelstijlen van de sterspelers zie je levensecht terug in het spel.
SPELSITUATIES: Met de linker analoge joystick kun je de bal topspin of backspin geven en je vrije trappen en corners zo creatiever en met meer finesse nemen.
NIEUWE SCHIETTECHNOLOGIE: Ervaar een geavanceerde schiettechnologie met een betere balbeheersing en nauwkeurigheid dan ooit.
GEAVANCEERDE KUNSTMATIGE INTELLIGENTIE VOOR DE KEEPER: De intelligentie van de keeper is authentiek, waardoor hij levensechte acties maakt en meer varieert bij van richting veranderde ballen en reddingen.
UITGEBREID SPELTYPE COACH: Alles is levensecht. Echt geld, een echte jeugdafdeling, echte pers en echte reacties van de fans. Ga volledig op in de wereld van voetbalcoach. Nieuw dit jaar - maak je eigen club.
GAME MET ANDEREN: Speel tegen maximaal acht vrienden in FIFA 07 Football Party en bepaal wie de echte kampioen is. Dankzij een nieuw handicapsysteem wordt het nog interessanter om te zien wie er aan het einde van de wedstrijd met de eer mag strijken.
VOLLEDIG AUTHENTIEK: FIFA FIFA 07 bevat 27 competities uit 20 landen. Ruim 510 teams worden nauwkeurig weergegeven met de juiste tenues en wapens.
OVERAL ONLINE: Blijf op de hoogte van het laatste sportnieuws dankzij de inforegel. Online wordt 24 uur per dag het laatste nieuws en de laatste wedstrijdscores en resultaten regelrecht op het scherm weergegeven.
Hij gaat waarschijnlijk op deze consoles verschijnen:
FIFA 07 is ontwikkeld door EA Canada in Vancouver, British Colombia. Het spel zal op de markt komen voor PlayStation®2, Xbox 360™ en het Xbox® Videogamesysteem van Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP® (PlayStation® Portable), pc en voor op je mobiel.
quote:uitgebreidere mogelijkheden om online te spelen. Dat laatste moet ik wel even toelichten, want die toevoeging is wel tof. FIFA 07 zal namelijk synchroon gaan lopen met de beste competities uit Europa (geen eredivisie helaas). Stel dat het de derde week is van de competitie en Arsenal-Chelsea staat op het programma. Als groot Arsenal fan wil je de Chelsea fans wel een poepje laten ruiken en dat kan. De hele week is het mogelijk om met Arsenal tegen Chelsea te spelen (of met een van de andere wedstrijden die op het programma staan natuurlijk) en aan het eind van de week worden alle resultaten bij elkaar opgeteld. Stel dat er 100 wedstrijden zijn gespeeld. 54 keer heeft Arsenal gewonnen, 40 keer Chelsea en 16 keer gelijk, dan gaat Arsenal er met de drie punten in de competitie vandoor. Zie het dus als een soort van Guild/Clan/Supporter systeem waar je je liefde voor je club kunt tonen.
Jawohl.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef devv05 het volgende:
Leuke praatjes, maar hij is gewoon precies weer hetzelfde als altijd.
Vraagje; als ik nou via een Amerikaans account die demo download, staat die dan ook bij mijn gewone account tussen de demo's? Nee zeker
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/impressies/11501 ze zijn er positief overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef devv05 het volgende:
Leuke praatjes, maar hij is gewoon precies weer hetzelfde als altijd.
Vraagje; als ik nou via een Amerikaans account die demo download, staat die dan ook bij mijn gewone account tussen de demo's? Nee zeker
Leuk en aardig, maar dat hoor ik elk jaar. Ik verwacht gewoon weer dezelfde houterige bewegingen, fouten en irritante arcadestijl waarbij je op slechts 5 manieren kunt scoren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.insidegamer.nl/xbox360/fifa07/impressies/11501 ze zijn er positief over![]()
Oke het is voor beide spellen nog afwachten, we weten er nog te weining van nu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar dat hoor ik elk jaar. Ik verwacht gewoon weer dezelfde houterige bewegingen, fouten en irritante arcadestijl waarbij je op slechts 5 manieren kunt scoren.
Eerst zelf maar eens proberen, want ik ken FIFA helaas te goed.
Ajax speeltquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke het is voor beide spellen nog afwachten, we weten er nog te weining van nu.
Vanavond een goede pot 4-4 nederlanders ? of met zn 8e in de matchmaking met halo 2 ?
Moet die demo eerst verschijnen op NL abbo'squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
IK WIL NAAR HUISSSSSSS KUTWERK.
Ik wil die fucking game ook doen
Wat doen ze Sonic aan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:35 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het wordt weer tijd om ringetjes te sparen...
Usa profile maken zo gedaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Moet die demo eerst verschijnen op NL abbo's
Ja, op de Wii welteverstaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:35 schreef deGVR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het wordt weer tijd om ringetjes te sparen...
Daarna gaan we al met 7 Fok!kers Halo 2 doen (rond 23.00) en nog 1 iemand en je hebt 4-4 potjesquote:
Ik ben 'm nu aan het downloaden via NL account.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
Nog geen demo hier op Marketplace
Hopelijk duurt die grap niet al te lang.
Je avaterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:31 schreef GokuSFE het volgende:
Ook lachen met DR als je zo'n hand van een zombie hebt, kan je em zo bij een andere zombie in zn muil proppen
God, wat een heerlijke game wordt het toch
Waarom staat ie hier dan nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben 'm nu aan het downloaden via NL account.
-edit- Krijg foutmelding-edit-
-edit 2- oh haha HD was vol nu doet ie het wel-edit 2-
Geen ideequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom staat ie hier dan niet![]()
Ben ik nu de enige die 'm nog niet ziet staan?
Deze maand ook nog een Splinter Cell demo?quote:Vrijdag 04 augustus 2006 - Er zijn sterke geruchten dat ook de grote game Splinter Cell: Double Agent een demo op het programma heeft staan. Een richtlijn voor de eventuele release op Xbox Live Marketplace zou zelfs bekend zijn en volgt vrij snel.
Het wordt de eerste Splinter Cell game op de Xbox 360, en dat zullen we weten ook. Verwacht oogverblindende graphics en een verhaallijn die spannender en ingewikkelder is dan ooit tevoren. Sam Fisher zal namelijk een dubbelagent zijn, waardoor hij zowel voor de politie als terroristen opdrachten uit moet gaan voeren.
Volgens Xboxygen overweegt Ubisoft de demo online te zetten tussen augustus en september. Dat betekent dat we de demo binnen twee maanden al op zouden kunnen pikken. Goed nieuws dus als dit waar blijkt te zijn.
OMG multiplayer demo.. Net als bij chaos theory voor de PCquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Deze maand ook nog een Splinter Cell demo?
Debug unitsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:41 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb maar een tweede account gemaakt op m'n normale 360 en down em nu . 52%.
Ook de debug heb ik nu online gekregen. En ik had al toegang tot Texas Hold' Em en Pac-Man.en nog een hele zoot aan icons van games die we nu nog niet hebben.
Hehe no one gets my debug!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Debug units. Stiekem verkopen aan modders & homebrewers
. Net zoals ze deden met de Gamecube NR versie
Meld het ff als Alien Hominid erop staatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehe no one gets my debug!!!. Ah well, ik kan nu alvast zien wat voor arcadegames we krijgen.
Was Texas Hold' Em al uit?
Doe maar een krat bier, baksteen trek ik niet zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Meld het ff als Alien Hominid erop staatDan kom ik ff langs met een baksteen.... of een krat bier.. ligt aan jou natuurlijk
En ik maar denken dat Fokkers alles aten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Doe maar een krat bier, baksteen trek ik niet zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:59 schreef BMH het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Fokkers alles aten.Hehe, was een mooi gezicht inderdaad. Maar goed, ik zal jullie op de hoogte houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n Dead Rising is klaar trouwens.
Zien we wel als ik de games gespeeld heb.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:14 schreef =HellFire= het volgende:
Goeie deal!!!!
It has begun.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Zien we wel als ik de games gespeeld heb.
![]()
Dat is een beetje krom inderdaadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
Zit alleen een ding in WAT NIET LOGISCH is...
Wanneer je aimt, moet je bewegen met LINKS terwijl dat movement van Frank is, maar juist niet de camera bewegen. Ik had liever met de rechter trigger willen aimen.
in de full version is het WEL goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
Wanneer je aimt, moet je bewegen met LINKS terwijl dat movement van Frank is, maar juist niet de camera bewegen. Ik had liever met de rechter trigger willen aimen.
Deze mening deel ik, steeds moet ik me weer even opnieuw oriënteren daarop.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
THANKS for the info!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
in de full version is het WEL goed
Flink terugbijtenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef bluebit het volgende:
iemand een tip hoe ik een zombie van me af kan schudden als ie me toch te pakken heeft?
Pookje draaien en flink rond rammen (x knop).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef bluebit het volgende:
iemand een tip hoe ik een zombie van me af kan schudden als ie me toch te pakken heeft?
Ik krijg er ook een wifi adapter bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef BMH het volgende:
Kep een 360!
xbox 360 premium (paar maand oud)
2 wirless controllers
2 charge kits
3 maand live (gratis ding)
900 marketplace punten
Graw, Perfect Dark zero & burnout
355 Euro excl.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef =HellFire= het volgende:
omg! Waar vind je zoiets?
Remboursen ftwquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je maar niet afgezet wordt.
Idd, rembours is ontvanger heaven, alleen vaak afzender hell. Maar dat laatste kan jou je reet roesten natuurlijkquote:
Deze topicreeks gaat zoveel grappiger worden met BMH die alles gaat bashen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Idd, rembours is ontvanger heaven, alleen vaak afzender hell. Maar dat laatste kan jou je reet roesten natuurlijk
Iig veel plezier met je 360, ben benieuwd wat de impact ervan is op jouw mening over de 360 en daarmee samenhangend het verdere verloop van deze topicreeks
Iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Deze topicreeks gaat zoveel grappiger worden met BMH die alles gaat bashen.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 05:23 schreef kepler het volgende:
is het grafisch ook goed? (Dead Rising dan)
*hoopt*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:51 schreef BMH het volgende:
Lol, de verkoper wil dat ik "zo spoedig mogelijk" contact opneem met hem. Volgens mij is hij niet zo blij dat zijn 730 euro kostende collectie mijn kant op gaat voor 355.
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.quote:
die reputatie heb zelf opgebouwt, dus niet zeiken als mensen dit soort reakties postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.
Kap er aub eens mee.
Als het zo is wat je zegt, dan verwacht je een reactie van mij als je een reactie plaatst. Het enige wat je doet is het vuur aanwakkeren wat dus leid tot een versterking van de reputatie die ik hier heb opgebouwt.. Conclusie: We zijn samen verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die reputatie heb zelf opgebouwt, dus niet zeiken als mensen dit soort reakties posten
Ik put uit herrineringen van het oude xbox topic...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.
Kap er aub eens mee.
Dat heb ik dus ook momenteelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
Nu ik the1upshow heb gezien met DR lijkt de game me ook wel geinig... Maar niet voor 60 euro.. Ik leen hem wel een keer.
Als je niet weet wat je moet doen wordt het snel eentonig jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister heb ik dan ook de demo van Dead Rising gedownload. Ik heb slechts 3 minuten gespeeld. Ik vindt het niet zo leuk. Was erg eentonig. Wist niet wat mijn opdracht was. Ik probeer hem zometeen nog wel even
als je wat doet is de demo afgelopen, tis alleen maar zombies maaienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je moet doen wordt het snel eentonig ja
Ik zag m gisteravond gewoon staan hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Kremers het volgende:
Ik lees ik net op gamer.nl dat de demo in NL nu ook uit is, ik zie nog steeds niets op marketplace verschijnen
Gek wordt ik er van
Ja idd,....... daarom ben ik ook soms tegen demo's. Niet iedereen kan zich voorstellen hoe het eindproduct er nu precies uit ziet.... wat Gear of War doet is goed.... geen demoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je wat doet is de demo afgelopen, tis alleen maar zombies maaien
mwah niet mee eens, ze hadden bij DR alleen wel 1 missie ofzo erin mogen stoppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja idd,....... daarom ben ik ook soms tegen demo's. Niet iedereen kan zich voorstellen hoe het eindproduct er nu precies uit ziet.... wat Gear of War doet is goed.... geen demo
Soms neemt de demo iets van de magie weg van het starten van een nieuwe game.... noem me maar gek maar dat vind ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mwah niet mee eens, ze hadden bij DR alleen wel 1 missie ofzo erin mogen stoppen.
Tis nu gewoon end demo als je richting een objective loopt.
Demo's zijn prima, die kunnen je over de streep trekken om de game te kopen.
Behalve bij Saints row, daar is de retail versie WEL goed
dat is waar, maar het is soms wel handig als je twijfelt over een game. Van Halo 3 hoef ik zelf geen demo te spelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms neemt de demo iets van de magie weg van het starten van een nieuwe game.... noem me maar gek maar dat vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |