Dat is een beetje krom inderdaadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
Zit alleen een ding in WAT NIET LOGISCH is...
Wanneer je aimt, moet je bewegen met LINKS terwijl dat movement van Frank is, maar juist niet de camera bewegen. Ik had liever met de rechter trigger willen aimen.
in de full version is het WEL goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
Wanneer je aimt, moet je bewegen met LINKS terwijl dat movement van Frank is, maar juist niet de camera bewegen. Ik had liever met de rechter trigger willen aimen.
Deze mening deel ik, steeds moet ik me weer even opnieuw oriënteren daarop.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:24 schreef =HellFire= het volgende:
THANKS for the info!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
in de full version is het WEL goed
Flink terugbijtenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef bluebit het volgende:
iemand een tip hoe ik een zombie van me af kan schudden als ie me toch te pakken heeft?
Pookje draaien en flink rond rammen (x knop).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef bluebit het volgende:
iemand een tip hoe ik een zombie van me af kan schudden als ie me toch te pakken heeft?
Ik krijg er ook een wifi adapter bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef BMH het volgende:
Kep een 360!
xbox 360 premium (paar maand oud)
2 wirless controllers
2 charge kits
3 maand live (gratis ding)
900 marketplace punten
Graw, Perfect Dark zero & burnout
355 Euro excl.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef =HellFire= het volgende:
omg! Waar vind je zoiets?
Remboursen ftwquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Als je maar niet afgezet wordt.
Idd, rembours is ontvanger heaven, alleen vaak afzender hell. Maar dat laatste kan jou je reet roesten natuurlijkquote:
Deze topicreeks gaat zoveel grappiger worden met BMH die alles gaat bashen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Idd, rembours is ontvanger heaven, alleen vaak afzender hell. Maar dat laatste kan jou je reet roesten natuurlijk
Iig veel plezier met je 360, ben benieuwd wat de impact ervan is op jouw mening over de 360 en daarmee samenhangend het verdere verloop van deze topicreeks
Iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Deze topicreeks gaat zoveel grappiger worden met BMH die alles gaat bashen.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 05:23 schreef kepler het volgende:
is het grafisch ook goed? (Dead Rising dan)
*hoopt*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:51 schreef BMH het volgende:
Lol, de verkoper wil dat ik "zo spoedig mogelijk" contact opneem met hem. Volgens mij is hij niet zo blij dat zijn 730 euro kostende collectie mijn kant op gaat voor 355.
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.quote:
die reputatie heb zelf opgebouwt, dus niet zeiken als mensen dit soort reakties postenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.
Kap er aub eens mee.
Als het zo is wat je zegt, dan verwacht je een reactie van mij als je een reactie plaatst. Het enige wat je doet is het vuur aanwakkeren wat dus leid tot een versterking van de reputatie die ik hier heb opgebouwt.. Conclusie: We zijn samen verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die reputatie heb zelf opgebouwt, dus niet zeiken als mensen dit soort reakties posten
Ik put uit herrineringen van het oude xbox topic...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. En toch keer je tegen mij alleen maar omdat anderen dit ook doen. Ik heb van jouw nog niets anders dan negatieve reacties jegens mij gezien.
Kap er aub eens mee.
Dat heb ik dus ook momenteelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef BMH het volgende:
Nu ik the1upshow heb gezien met DR lijkt de game me ook wel geinig... Maar niet voor 60 euro.. Ik leen hem wel een keer.
Als je niet weet wat je moet doen wordt het snel eentonig jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister heb ik dan ook de demo van Dead Rising gedownload. Ik heb slechts 3 minuten gespeeld. Ik vindt het niet zo leuk. Was erg eentonig. Wist niet wat mijn opdracht was. Ik probeer hem zometeen nog wel even
als je wat doet is de demo afgelopen, tis alleen maar zombies maaienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je moet doen wordt het snel eentonig ja
Ik zag m gisteravond gewoon staan hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Kremers het volgende:
Ik lees ik net op gamer.nl dat de demo in NL nu ook uit is, ik zie nog steeds niets op marketplace verschijnen
Gek wordt ik er van
Ja idd,....... daarom ben ik ook soms tegen demo's. Niet iedereen kan zich voorstellen hoe het eindproduct er nu precies uit ziet.... wat Gear of War doet is goed.... geen demoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je wat doet is de demo afgelopen, tis alleen maar zombies maaien
mwah niet mee eens, ze hadden bij DR alleen wel 1 missie ofzo erin mogen stoppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja idd,....... daarom ben ik ook soms tegen demo's. Niet iedereen kan zich voorstellen hoe het eindproduct er nu precies uit ziet.... wat Gear of War doet is goed.... geen demo
Soms neemt de demo iets van de magie weg van het starten van een nieuwe game.... noem me maar gek maar dat vind ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mwah niet mee eens, ze hadden bij DR alleen wel 1 missie ofzo erin mogen stoppen.
Tis nu gewoon end demo als je richting een objective loopt.
Demo's zijn prima, die kunnen je over de streep trekken om de game te kopen.
Behalve bij Saints row, daar is de retail versie WEL goed
dat is waar, maar het is soms wel handig als je twijfelt over een game. Van Halo 3 hoef ik zelf geen demo te spelenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms neemt de demo iets van de magie weg van het starten van een nieuwe game.... noem me maar gek maar dat vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |