WIE heeft je verteld dat die goed isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik hou echt helemaal niks meer bij... laatst heb ik zelfs Over G dinges gekocht omdat ik me kon herinneren dat-ie wel goede reviews kreeg. Blijkt het dus echt een ongelooflijk dramatische game te zijn.
Ik moet meer privé gaan internetten op mn werk, ik weet helemaal niks meer
Weet ik het... voordat hij uit kwam werd hij enigzins gehyped hier, dacht ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
WIE heeft je verteld dat die goed is?
Ik had hem gekocht, wou er zelfs mijn reet niet mee afvegen.
Dan snap ik er werkelijk niets meer van... Hij staat er nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zag m gisteravond gewoon staan hoor![]()
Ik kreeg er ook nog 40,- voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Weet ik het... voordat hij uit kwam werd hij enigzins gehyped hier, dacht ik.
Gelukkig heb ik met LOTR:BFME2 wel een goede impulsaankoop gedaan. Straks misschien Prey halen. Dan lever ik Over G wel in bij de FRS, want ergens anders raak je hem toch niet kwijt
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:51 schreef H.Flick het volgende:
Nog maar 4% en DR is binnen.
Ik kan haast niet wachten
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GILLEN ALS EEN KLEIN MEISJE ZUL JE!!!
[afbeelding]
Wel enorm toffe filmpjes!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:06 schreef H.Flick het volgende:
DR demo is tof! Alleen jammer dat-ie opeens stopt als buiten het demo-gebied komt.
Bowlen en golfen nog leukerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:07 schreef donald_dick het volgende:
het winkelkarretje en de skateboard zijn leuk
Ligt eraan of je nog E3 goodies hebtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:16 schreef Fliepke het volgende:
zeg. Wil iemand even medelijden met mij hebben
Shitloadsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nog E3 goodies hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |