quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Atuniel het volgende:
Brr. ik heb de DR demo gespeeld.. denk voor nog geen 3 minuten..
Word daar helemaal mesjogge van als mensen aan me gaan willen hangen, ook in een spel dus
Voordeel is dat je in de game ze gewoon met een blok hout of wat dan ook van je af kan rammen, daar kom je IRL niet echt mee wegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Atuniel het volgende:
Brr. ik heb de DR demo gespeeld.. denk voor nog geen 3 minuten..
Word daar helemaal mesjogge van als mensen aan me gaan willen hangen, ook in een spel dus
Ze geven (choppy goty) Moto GP 06 een 9.0quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste Dead Rising review
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3152674
Een 8 bij 1up is goed.
quote:When Frank runs out of weapons or ammo, pulling the camera in to over-the-shoulder shooting mode (RE4 style) while pressing the attack button will cause him to hawk loogies at incoming zombies. It's such a laughable and pathetic move when you first see it; it's amazing that the developers saw fit to let you spit in this game. But it's even more surprising when you eventually discover a smoothie you can whip up in the food court from found ingredients lets you turn that goober into one of the game's most powerful attacks.
Nee, serieus daar hou ik echt niet vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Atuniel...Zullen we effe lekker knuffellen?
Altijd leuk die updates..quote:Eén van de eerste Rare titels die op de Xbox 360 verscheen was Kameo: Elements of Power. De game heeft inmiddels al diverse updates achter de rug, met onder andere het toevoegen van een co-op mode. Rare bouwt voort op dat succes want binnenkort zullen er in een nieuwe update weer drie nieuwe co-op modes bijkomen.
De nieuwe modes zijn Expert Mode, Time Attack en Rune Battle Mode. In die laatste moet je niet met elkaar, maar tegen elkaar strijden voor de meeste runes. In Time Attack moet je binnen de aangegeven tijd zoveel mogelijk vijanenden verslaan en de Expert Mode kennen we al van de vorige update, echter is deze nu extra moeilijk gemaakt. De update zal waarschijnlijk, net als de vorige update, gratis te downloaden zijn. Wanneer de update precies verkrijgbaar wordt is nog niet duidelijk.
Zo lekker?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens, Just Cause is echt een volledige ruk game
Ik heb alleen al voor de console meer betaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Morgen even naar Utrecht om mijn xbox 360 te bekijken.. Als ie aan mijn eisen voldoet neem ik em mee
Het blijft een bizarre prijs:
Xbox 360 premium
1 xtra wireless controller
2 plug 'n charge kits
Een wifi adapter
G.r.a.w.
Burnout
Pdz
900 live punten
3 maand live
..
335 euro
Rekning van jullie zien: priceless
Nu maar hopen dat het geen kapotte Playstatio 2 is
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens, Just Cause is echt een volledige ruk game
laat perfect dark zero maar in utrechtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:21 schreef BMH het volgende:
Morgen even naar Utrecht om mijn xbox 360 te bekijken.. Als ie aan mijn eisen voldoet neem ik em mee
Het blijft een bizarre prijs:
Xbox 360 premium
1 xtra wireless controller
2 plug 'n charge kits
Een wifi adapter
G.r.a.w.
Burnout
Pdz
900 live punten
3 maand live
..
335 euro
Rekning van jullie zien: priceless
Nu maar hopen dat het geen kapotte Playstatio 2 is
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terugquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laat perfect dark zero maar in utrecht![]()
Ligt toch echt aan jou, want Saints Row is gewoon een verbeterde versie van GTA en de demo is geweldig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoor.
Wachten op GTA IV I guess. Of komen er nog meer?
Ik heb de demo vandaag gespeeld, maar ik vond Perfect Dark maar matig. Dieptepunt zijn de pijlen op de vloer die vertellen waar je naartoe moet. No shit sherlock.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terug.
Ik ruil em waarschijnlijk binnen een week tegen Kameo (als iemand zo gek is).
online is die wel tof, moet de game zelf nog een 2e kans geven heb hem niet veel gespeeld. slechts level 2 uitgespeeld. Online is het wel een goede shooter , lelijk op normale tv, mooi op schermquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik als uber Perfect Dark fan moet em gewoon spelen. Waarschijnlijk kom ik hier morgen avond op terug.
Ik ruil em waarschijnlijk binnen een week tegen Kameo (als iemand zo gek is).
Mwah dat is jouw mening ofcourse, Just Cause is echt een kutgame iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jammer dat beide free roaming 360 games zo tegen vallen hoor.
Wachten op GTA IV I guess. Of komen er nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |