ik heb vooral geen geldquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Ultimate MKIII![]()
![]()
En die andere lijst ook zeg.... tering wat een games.... denk dat ik de PS3 maar even laat liggen tot begin volgend jaar,... ik bedoel.... heb Q3 en 4 straks 5 360 games die ik wil en de Wii met Zelda.... is wel even genoeg voorlopig
Je vergeet Castlevania Symphony of the Night.quote:Op zondag 6 augustus 2006 06:19 schreef kepler het volgende:
-Pacman
-Small Arms*
-Sonic the Hedgehog
-Contra
-Texas Hold Em' Poker*
-Hoop World*
-Roboblitz
-Mad Tracks
-Ultimate Mortal Kombat 3*
-Defender
-Cyberball
-Root Beer Tapper*
-Ms. Pacman
-Dig Dug*
-Heavy Weapon
-Time Pilot
-Scramble
-Track and Field*
-Lumines*
-Totem Balls
-Mutant Storm Empire
-Super Contra
-Pinball*
-Paperboy*
-Novadrome
en dan hebben we nog de arcade-lijst
* = heeft mijn interesse(of ik ze ook ga kopen hangt van de demo af)
Dat zou idd cool zijn.... giga coop gamequote:Op zondag 6 augustus 2006 10:25 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoop zoooo dat er een Baldurs gate : Dark alliance 3 komt naar de 360...
Of iets wat er op lijkt, soort van diablo dus die je met meerdere mensen van begin tot eind kan uitspelen dan via live, dat zou fantastisch zijn
Klaar hoor.... dat spel is zo goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je vergeet Castlevania Symphony of the Night.
Te veel games die tof kunnen wordenquote:Op zondag 6 augustus 2006 06:19 schreef kepler het volgende:
-Pacman
-Small Arms*
-Sonic the Hedgehog
-Contra
-Texas Hold Em' Poker*
-Hoop World*
-Roboblitz
-Mad Tracks
-Ultimate Mortal Kombat 3*
-Defender
-Cyberball
-Root Beer Tapper*
-Ms. Pacman
-Dig Dug*
-Heavy Weapon
-Time Pilot
-Scramble
-Track and Field*
-Lumines*
-Totem Balls
-Mutant Storm Empire
-Super Contra
-Pinball*
-Paperboy*
-Novadrome
en dan hebben we nog de arcade-lijst
* = heeft mijn interesse(of ik ze ook ga kopen hangt van de demo af)
zoals ik al eerder heb gezegd...quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou idd cool zijn.... giga coop game
zekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoals ik al eerder heb gezegd...
De devvs moeten meer co op games maken man, volgens mij vind iedereen die leuk om te spelen.
Vooral over live is het fantastisch
Double Dragonquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De devvs moeten meer co op games maken man, volgens mij vind iedereen die leuk om te spelen.
Streets of rage, die mag van mij op xbox live arcade komen met co op online multiplayerquote:
Army of Two is er 1, hopelijk wordt die goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan wel deel 1 graag. Ik heb dat al gezegd sinds Xbox 1 btwquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Streets of rage, die mag van mij op xbox live arcade komen met co op online multiplayer
[afbeelding]
september bedoel je bij dead rising denk ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:01 schreef Gamedemon het volgende:
August '06
Dead Rising <--- zodra die 40 word of 2de hands ergens te krijgen is voor die prijs issie van mij
October '06
Phantasy Star Universe <--- hangt van de reviews af
Splinter Cell: Double Agent
November '06
Gears of War
Rainbow Six: Vegas
Scheduled for 2007
Resident Evil 5
Lost Planet
Army of Two <--- hangt van de reviews af
Mass Effect
Grand Theft Auto 4
Halo 3
Das mijn lijstje
jaja copy paste lijst van kepler, ik weet dat het september is dus vandaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
september bedoel je bij dead rising denk ik
Het is wel true, maar niet grappig. Maar dat is PA nu eenmaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jaja copy paste lijst van kepler, ik weet dat het september is dus vandaar
[afbeelding]
So true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |