ik was woest, nu heb ik een knoop in mijn maag.... Ik vind het niet leuk!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nog steeds verslagen hier achter de streams over wat er gebeurd is vanavond. Wat is het eigenlijk een walgelijk stelletje in het huis. Ongelooflijk dat Lieske nog steeds bij dit stelletje in de woonkamer zit. Wel heel knap, want ik had die wijven doodgezwegen vanaf vanavond.
Nomineer me maarquote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef Sassefras het volgende:
heej en ik maak typo's waar en wanneer ik dat wil. en anders ga je toch het huis topic uit?
Iemand gaf als reactie dat tanja pindakaas en uien ging roken....quote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me af, zou Tanja dat kunnen een week niet roken?
Gezien de laatste actie, dat ze shag aant verzamelen was uit de asbakken...
Je kan nu dus SMS'en en geld verdienen enzo!!!quote:
Niet raar dat Lieske één keer genomineerd is, maar dit is inderdaad wel ongelofelijk. Vooral omdat niemand Tanja heeft genomineerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nog steeds verslagen hier achter de streams over wat er gebeurd is vanavond. Wat is het eigenlijk een walgelijk stelletje in het huis. Ongelooflijk dat Lieske nog steeds bij dit stelletje in de woonkamer zit. Wel heel knap, want ik had die wijven doodgezwegen vanaf vanavond.
En fluisteren..... SANCTIEquote:Op donderdag 22 september 2005 22:32 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaa hoor! Chantal is weer aant roddelen.
kan ut niet verstaanquote:Op donderdag 22 september 2005 22:32 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaa hoor! Chantal is weer aant roddelen.
Ohja duhquote:
Ralphquote:Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Sassefras het volgende:
over wie hebben Nat en chantal het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |