Dat is een goeiequote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Ohja even een dienstmedeling:
Uit de Feedback bleek dat men het leuker zou vinden als users ook in andere topics zouden posten. Het zou zonde zijn als BB5 alleen maar uit dit topic zou bestaan. Dus mocht je een diepgravende analyse over Rob hebben, post die dan in het topic van Rob. En mocht je een prachtig screenshot hebben, die kan dan wel weer terecht in het screenshots-topic.
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werkquote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
Yes! Gelukt....Ik ben waarschijnlijk nu de enigste leraar in NL met de livestream van BB op zijn bureau in de klas...
![]()
Jammer, ik vind het wel fijn dat het een beetje door elkaar loopt ect ETCquote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Uit de Feedback bleek dat men het leuker zou vinden als users ook in andere topics zouden posten. Het zou zonde zijn als BB5 alleen maar uit dit topic zou bestaan. Dus mocht je een diepgravende analyse over Rob hebben, post die dan in het topic van Rob. En mocht je een prachtig screenshot hebben, die kan dan wel weer terecht in het screenshots-topic.
Ik denk dat je haar moet uitleggen wie dat is! Ver voor haar tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar goed dat ze geen nieuws hebben in het BB-huis, want "Swiebertje" is overleden. Dat zou Lieske nooit trekken.
uh... jah...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werk
![]()
Zal er me is mee bezig gaan houden.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werk
![]()
Jammer, over Tan en Chantal zijn we het wel eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat wil Lieske graag naar huis. Ze zit d'r nu al op te maken voor vanavond. Ga er dan ook ongeïnteresseerd bij lopen, jankbek. Zo win je alleen maar stemmen.
Was natuurlijk ook alleen maar om aandacht van de groep te krijgen daarnet
Kom meestal niet verder dan het kijken bij de fakes en de Bruna'squote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is een goeie, moet te doen zijn.
![]()
Zal ook eens vaker ergens anders posten, komt er normaal niet van, te druk met het volgens van de streams![]()
Commentaren op de live streams dan mogen we toch commentaar geven op de live streams.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |