quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:56 schreef LeBeau het volgende:
Fipo?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:01 schreef Zhenar het volgende:
Huh?! Die titellijst fucked mijn OP up!!!![]()
Dit moest er ook nog bij:
Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost? (t/m 9 mei 2005)
Alle topics mét titel
www.showchat.tk
OP
[afbeelding]
Jawel, jawel lieve mensen: de babes en hunks van ShowChat komen naar je toe deze zomer! Wil jij dat ook meemaken? SMS dan snel naar 0900-SHOWCHAT en wie weet maak jij wel kans op een spannende avond met iemand uit de ShowChat-cast!
Kijk, daar heb je ZOWIEE, Tania en Christine!
[afbeelding]
En Bupatih is ook van de partij!
[afbeelding]
Dus reageer SNEL!!!!, snel!! snel... snel...
Volgens mij wel.quote:
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Lekkere tieten, MissB.![]()
Eindelijk hoor je erbijquote:
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?
quote:
Ik schrok even van die voetballen.quote:
Goed zo, je begaf je op glad ijsquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.
Maar natuurlijke borsten zijn natuurlijk altijd beter.![]()
Zoals de grote (quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor mij maakt het allemaal niet uit natuurlijk.
Maar natuurlijke borsten zijn natuurlijk altijd beter.![]()
Ik zal voortaan beter op m'n woorden letten. Straks sla je me nog in elkaar.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je vind die rare voetballen op haar borstkas mooier dan mijn bescheiden cupje?
Dat hoorde ik vanochtend live op de radio. Wat een vreemd mens is dat toch.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:59 schreef pberends het volgende:
Giel Beelen drukt Helwegen uitzending uit.
Uhuh, ik ben zeer sterk. HeatWave kan dat beamenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zal voortaan beter op m'n woorden letten. Straks sla je me nog in elkaar.
Hoe bedoelde je het dan WEL?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik OOK nog bedoeld kunnen hebben.
Echt ENORM sterk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, ik ben zeer sterk. HeatWave kan dat beamen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:12 schreef LeBeau het volgende:
Mag deze ook mee op de Tour?
[afbeelding]
Want dan bel ik meteen.![]()
*kuch* dat bedoelde ik dus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het dan WEL?
Flauw hoor trouwens, in gesloten topics posten.
Machtsmisbruikquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je het dan WEL?
Flauw hoor trouwens, in gesloten topics posten.
Ja maar meneertje-die-wél-uit-gesloten-topics-kan-quotenquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* dat bedoelde ik dus.
ps, foktools zijn verboden.
*wijst naar MissB*quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch* dat bedoelde ik dus.
ps, foktools zijn verboden.
Toen het nog niet verboden was ja...quote:
De PA van ShowChat!quote:
Leuk zo een niet bestaande afbeelding.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Zullen we deze dan maar doen? Inpakken niet nodig..
[afbeelding]
Sinds wanneer is het eigenlijk verboden?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toen het nog niet verboden was ja...
En Svennie begon trouwens
Hodfr!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Leuk zo een niet bestaande afbeelding.
En nee, David Charvet hoeft van mij niet.
Cody
Doe ik helemaal een linkje omdat ik geen halfnaakte man in het topic wil gooien, doe jij zo iets.quote:
Zie MED. squote:Op woensdag 20 juli 2005 15:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het eigenlijk verboden?
Klik dan op die link, sufferd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hodfr!.
Hij deed het eerst wel!.
Cody is toch dat kleine ventje ofzo?.
Ze vechten terug!quote:
Die zijn VERBODENquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:21 schreef Zhenar het volgende:
BTW: wat zijn FOKTOOLS... [maakt mystiek gebaar]
"You can run, you can hide, blablablablabla, but you can't run away from me"quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cody is toch dat kleine ventje ofzo?.
oepsquote:
Een fototje van mezelf kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe ik helemaal een linkje omdat ik geen halfnaakte man in het topic wil gooien, doe jij zo iets.
Ja! Die ja! Die bedoel ik! Die zingende snotneus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"You can run, you can hide, blablablablabla, but you can't run away from me"
Wat was dat liedje van hem verschrikkelijk...!![]()
Maar... maar... je praat in de verleden tijd, alsof ze... DOOD zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn VERBODEN![]()
Naja, was heel tof dus, kon je users blocken, je had PI's bij de quick-reply en je kon snel quoten, in het quick-reply venster dus EN je kon uit gesloten topics quoten![]()
![]()
![]()
Dat is dus dezelfde meneer die op die surfplank zat.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fototje van mezelf kan geen kwaad toch?![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Howie vond ik altijd tof(Jeremy Jackson)... en dat liedje... You can run (howie, howie ho
)
Daar kijk is dus echt NOOIT.quote:
Ze werken nog, maar het mag dus niet meer dus doe ik alsof ze dood zijn [mystiek enzo]quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... maar... je praat in de verleden tijd, alsof ze... DOOD zijn!![]()
Die snotneus dus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Howie vond ik altijd tof(Jeremy Jackson)... en dat liedje... You can run (howie, howie ho
)
Mjah, toen was ik ook al niet al te enthousiast.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is dus dezelfde meneer die op die surfplank zat.
Volgens mij alleen maar haar:quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat HEB je met jezelf gedaan sinds maandag.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
(weet iemand een smiley die een andere smiley keihard in het gezicht slaat met de vlakke hand? die vind ik hier wel toepasselijk)
boing?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef timbob het volgende:
toet!
Alsmaar rechtdoor!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daar kijk is dus echt NOOIT.
Altijd direct door naar SHO, met oogkleppen op.
Niet leuk, mn nieuwe snollenlook?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat HEB je met jezelf gedaan sinds maandag.
Biep.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef timbob het volgende:
toet!
Die is te vriendschappelijk...quote:
quote:
Oké, de normale Bupa stuurt je een kaartje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel van de normale Bupa, niet van de bezeten Bupa
je zou je HAAR verven misschien!quote:
Ja enquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef pberends het volgende:
Bupa en KD zijn pas leeftijdsverschillen.
en ze zongen allebei.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hobie
ja.. die was zo mogelijk nog stommer dan zn vader
Neukknuffelbaarheid?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en
Het gaat om de....euh........dinges
Dit weekend ofzoquote:
Ookquote:
De één nog slechter dan de ander.quote:
En allebei enorm populair in Duitslandquote:
Dat is volgens mij wel een graadmeter voor slechte kwaliteit muziek. Caught in the Act deed het daar ook al zo goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En allebei enorm populair in Duitsland.
Caught in the Act was een uitzon... euhm.. laat maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een graadmeter voor slechte kwaliteit muziek. Caught in the Act deed het daar ook al zo goed.
En B*E*D vast ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een graadmeter voor slechte kwaliteit muziek. Caught in the Act deed het daar ook al zo goed.
Je had een hekel aan dequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, de normale Bupa stuurt je een kaartje.
Deal?
Duhquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je had een hekel aan de- smiley
![]()
Nu vertrouw ik je helemaal niet meer![]()
OMG.. wat was dat ergquote:
Ja maar normaal zou je die smiley niet posten, omdat je er een hekel aan hebtquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh![]()
Ik postte die "" als een soort van teken dat ik normaal ben en niet 'bezeten' (
)
Welles, welles, welles verliefd geweest.quote:
We gaan ervoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Welles, welles, welles verliefd geweest.![]()
Tania begon erover! Haar schuld!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We gaan ervoor
Kom op we gaan ervoor
Ik zie jou wel zitten, dus we gaan ervoor
En bedankt. Nu heb ik de hele tijd dat nummer in m'n hoofd.
Wat hij zegt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ken dat hele B*E*D niet...!Ik wil ze ook bespotten!
![]()
Ze noemde alleen de naam.quote:
Wees blij. Zelfs Google wil ze niet kennen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ken dat hele B*E*D niet...!Ik wil ze ook bespotten!
![]()
Het was meer om aan te geven dat het nergens op sloeg van de 'normale' en de 'bezeten' Bupa.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar normaal zou je die smiley niet posten, omdat je er een hekel aan hebt![]()
Ik spring van de hooooooooooooooogste beeerg ... ja dat doe ik voor joooooooouuquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We gaan ervoor
Kom op we gaan ervoor
Ik zie jou wel zitten, dus we gaan ervoor
En bedankt. Nu heb ik de hele tijd dat nummer in m'n hoofd.
Wat nou 'jullie'?! Beau begon!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jullie begonnen met Caught in the Act![]()
Ja. Fijn. Leuk. Bedankt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik spring van de hooooooooooooooogste beeerg ... ja dat doe ik voor joooooooouu
Dat vond ik toen best een leuk nummer![]()
![]()
quote:
En ze zagen er nog steeds hetzelfde uitquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:59 schreef LeBeau het volgende:
Ik zag trouwens niet zo lang geleden bij Boulevard of Shownieuws dat B*E*D weer bij elkaar is. "Yes!" dacht ik toen, "Daar komen de klappers weer!"
Samenvatting?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was meer om aan te geven dat het nergens op sloeg van de 'normale' en de 'bezeten' Bupa.(Want ik postte de hele tijd al 'normaal' -soms met een [afbeelding]-PI -, maar jij vond dat ik 'bezeten' was, dus deed ik net of ik nu 'normaal' postte (door middel van die
-smileys))
Want toen ik het de eerste keer 'normaal' zei in het fobo wilde je het ook niet
Terwijl je net tegen MB zei dat je het wel zou willen van de 'normale' Bupa.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik spring van de hooooooooooooooogste beeerg ... ja dat doe ik voor joooooooouu
Dat vond ik toen best een leuk nummer![]()
![]()
Oh. Euhm...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik begon met Hobie en toen begon iemand over David Hasselhoff en iemand begon over zingen in Duitsland
.
Zegtiequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het was meer om aan te geven dat het nergens op sloeg van de 'normale' en de 'bezeten' Bupa.(Want ik postte de hele tijd al 'normaal' -soms met een [afbeelding]-PI -, maar jij vond dat ik 'bezeten' was, dus deed ik net of ik nu 'normaal' postte (door middel van die
-smileys))
Want toen ik het de eerste keer 'normaal' zei in het fobo wilde je het ook niet
Terwijl je net tegen MB zei dat je het wel zou willen van de 'normale' Bupa.
Ja, maar IK begon met Baywatch!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik begon met Hobie en toen begon iemand over David Hasselhoff en iemand begon over zingen in Duitsland
.
KD:quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en
Het gaat om de....euh........dinges
quote:She is unmarried and has no children.
Ik vond die donkere altijd zo Eng.quote:
Oehhh... Eng! Met een Hoofdletter!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vond die donkere altijd zo Eng..
Het hoeft al niet meerquote:
Zo Eng dus.quote:
OMG! Die linker dus.quote:
Ohja,... nu herken ik 'm weer ... wat een vies mannetjequote:
Nee, die rechter was het meest engquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OMG! Die linker dus..
Al begin ik nu te twijfelen. Ze zijn allemaal Heel Eng..
Ik weet het niet meer.quote:
Oh kut, ik ken ze tochquote:
Leuk heh, als zulke herinneringen terugkomen?quote:
Zit net ff in m'n MP3 map te zoeken ... heb verdomme 3 tracks van zequote:
Dat je dat toe durft te gevenquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zit net ff in m'n MP3 map te zoeken ... heb verdomme 3 tracks van ze
(welles, 1000 jaar en ik spring van de hoogste berg)
Het is toch verschrikkelijk
Is dat Slater?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Hey, een look-a-like van Dizer
[afbeelding]
Kindsterren van vroeger en hun hedendaagse uiterlijk
En dat durf je hier toe te geven?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Slater!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Heel Erg Engquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Leuk heh, als zulke herinneringen terugkomen?
IK herkende alleen die foto, dat jij liedjes hebt is pas ergquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Mario Lopez.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Dat was toevalquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Herhaal je nu gewoon mijn posts of is dit gewoon heel toevallig?
Maar kijk eens naar die post daarvoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was toeval.
Trouwens, jij vroeg of het Slater was. Ik zei dat het Slater was..
Hij is leuk opgedroogd. Dat dan weer wel.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar kijk eens naar die post daarvoor![]()
tof topic trouwensquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
ik welquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Maar ziet niemand de gelijkenis dan?
Shut up, BITCH!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Hij lijkt er best wel op jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Als je beter had gelezen had je gezien dat die eerste niet Jeremy Jackson is, maar degene die daarvoor Hobie speelde.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:25 schreef MissBliss het volgende:Hobie dus
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Kijk ook even naar de bestandsnaam van de tweede
Check mijn edit danquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen had je gezien dat die eerste niet Jeremy Jackson is, maar degene die daarvoor Hobie speelde.![]()
En ja, die URL.![]()
Te laat.quote:
'Twas maar een grapje heur...quote:
Tss,... ik luister er niet naar hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heel Erg Eng
[..]
IK herkende alleen die foto, dat jij liedjes hebt is pas erg
quote:
Dat is dan wel weer dat je zegt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Te laat.
De meest recente Jeremy Jackson vind ik trouwens nog wel gaan.
[afbeelding]
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss,... ik luister er niet naar hoor
Je hébt het, dat is erg genoeg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tss,... ik luister er niet naar hoor
En nu heb ik dus gelijk het liedje Step by Step van New Kids on the Block in mn hoofd he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:32 schreef Tania18 het volgende:
Die bovenste Hobie was toch die uit Step by Step?
[afbeelding]
Step by step.. oeh babyquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nu heb ik dus gelijk het liedje Step by Step van New Kids on the Block in mn hoofd he?![]()
Oeh.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Ik ga even pringles kopen trouwens![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
Óf jullie kopiëren een heel topic en plakken alle plaatjes in dit sc-topic.
Pff, ik had dat topic allang ontdekt en ik had ook allang zitten schaterlachen om al die 'opgedroogde' kindsterretjes!quote:
Is er ook een Wytske-topic?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
Óf jullie kopiëren een heel topic en plakken alle plaatjes in dit sc-topic.
Ik kijk niet meer naar andere vrouwen, sinds ik KD heb leren kennen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oeh.
Doe mij maar een bus met salt & vinigar smaak.![]()
Php in code ofzo he?quote:
Was er wel maar is gesloten ...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee.![]()
Na alle Kristin Davis en Wytske hebben wij dat wel verdiend jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee.![]()
Gerard Joling ook niet meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar andere vrouwen, sinds ik KD heb leren kennen.
Een toetsenbord trouwens ook, als je hard genoeg doorduwt.quote:
ja, jammer hequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
Wij FireFoxxers hebben geen last van dat soort ongein, tb/MB
Ik heb nu IE open staanquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
Wij FireFoxxers hebben geen last van dat soort ongein, tb/MB
Wat valt er aan te wennen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nu IE open staan![]()
Kon niet echt wennen aan FF..
Gewoon kleine dingetjes.. een debiel bewegende cursor bijvoorbeeld en het scrollen ging niet lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat valt er aan te wennen?
De knopjes die je nodig hebt zitten nog steeds op dezelfde plek hoor.
Alleen zijn er nu bijv. tabs bij.
Ja, ik snap mensen die niet aan firefox kunnen wennen ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat valt er aan te wennen?
De knopjes die je nodig hebt zitten nog steeds op dezelfde plek hoor.
Alleen zijn er nu bijv. tabs bij.
Dat weirde scrollen heb ik ook soms.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewoon kleine dingetjes.. een debiel bewegende cursor bijvoorbeeld en het scrollen ging niet lekker
Ik gebruik het nu alleen nog heel soms als ik iets wil quoten uit een gesloten topic een bepaalde bui heb
Ik wil niet extra klikken. Als je bijvoorbeeld op reageer klikt, wil ik gelijk naar beneden scrollen om te typen en niet eerst klikken en dan scrollenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weirde scrollen heb ik ook soms.
Maar als je dan gewoon ff klikt op een pagina, gaat het scrollen toch weer normaal?
En ik heb nu (tijdelijk) een muis zonder scroll-wieltje.
Anno 2005![]()
![]()
Daar is ie danquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was er wel maar is gesloten ...
Zal wel ff een mooie OP in elkaar draaien, want dat verdient ze wel
.
Huh? Dit snap ik even nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil niet extra klikken. Als je bijvoorbeeld op reageer klikt, wil ik gelijk naar beneden scrollen om te typen en niet eerst klikken en dan scrollen
Ik scroll altijd zodat de preview en invoeren-knoppen in beeld komen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:15 schreef timbob het volgende:
als ik op reageer klik, wil ik helemaal niet scrollen!
Alt-P gebruik ik niet en snel reageren ook niet. Ok dat zou kunnen met FF, maar het zit er bij mij zo ingebakken om op reageren te klikken dat ik die quick-PI toch niet vaak gebruikte.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Dit snap ik even niet!
En wie klikt er sowieso op 'Reageer'
Je hebt toch 'Snel reageren' + Quick-PI's euh..plus Alt+P, waarna je de PI toevoegt??
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:19 schreef MissBliss het volgende:
Voortaan alle Wytske-foto's hier dus ipv ShowChat.
Er gebeurt niks als ik daarop drukquote:
Num lock uitzetten?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als ik daarop druk
En als ik dan cijfertjes wil typen? Numlock gaat NIET uit bij mij. Mn moeder heeft het altijd uitstaan en dat is zó irritantquote:
Die gebruikte ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:29 schreef timbob het volgende:
[..]
numlock moet aan
en zit nog een extra end knopje boven je pijltjes, gebruik die maar [afbeelding]
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En als ik dan cijfertjes wil typen? Numlock gaat NIET uit bij mij. Mn moeder heeft het altijd uitstaan en dat is zó irritant
Kloteweer he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:31 schreef timbob het volgende:
[..]
met jou kan ik praten
zo van, hoi! hoe is het?
ja goed, en jij?
etc.
quote:
Ik zie ons al helemaal gaan!quote:
Die bedoelde ik ook, maar daar kon ik geen plaatje van vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:29 schreef timbob het volgende:
[..]
numlock moet aan
en zit nog een extra end knopje boven je pijltjes, gebruik die maar [afbeelding]
De gemiddelde trein in Amsterdam?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zie ons al helemaal gaan!
[afbeelding]
Whoe!
Nou die doet niks dus..quote:
Dan moet je ook niet met je cursor in het invoerveld staan, hè?quote:
En dát is het dus, daar komt ie vanzelf terecht en dus moet je eerst klikken om te scrollen. Of in dit geval dus voor 'end'.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met je cursor in het invoerveld staan, hè?
Bron: ChristenUniequote:Eigen wielerkleding voor leden ChristenUnie
maandag 18 juli 2005 - 18:31
Partij zet als eerste in op promotie via fietsliefhebbers
De ChristenUnie brengt een eigen wielertenue uit met de naam en logo van de partij. Onder leden bleek er voldoende belangstelling te zijn om in deze kleding te gaan wielrennen, toerfietsen of mountainbiken. Sinds vorige week rijden de eerste fietsers er in rond. Af en toe wordt er door medeweggebruikers vreemd opgekeken als er een fietser met ChristenUnie op rug en dijen voorbijflitst. Dat had men van die partij misschien niet verwacht.
Maar de redenering van de zelf fanatiek fietsende directeur Henk van Rhee van het partijbureau is simpel: waarom wel in het tenue van een commerciële sponsor fietsen en niet in dat van de eigen partij?!
Het gaat de partij bij deze actie om naamsbekendheid, een voortdurende zichtbaarheid, ook op plekken waar je dat niet verwacht. ‘We hebben een voor steeds meer mensen aansprekende inhoud. Daarbij hoort een voortdurende en opvallende zichtbaarheid’, aldus de partijdirecteur.
Sponsoring
Leden krijgen de broeken en shirts met een aantrekkelijke korting. De droom van de directeur is, dat je met mooi weer door het hele land een lint van fietsers in ChristenUnie-outfit gaat zien.
Ook bij campagnes kunnen eigen wielerpelotons worden ingezet. De niet-commerciële sponsorkleding is nieuw in Nederland, zeker als het gaat om politieke partijen, maar de ChristenUnie timmert er graag mee aan de weg.
Oh zo.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dát is het dus, daar komt ie vanzelf terecht en dus moet je eerst klikken om te scrollen. Of in dit geval dus voor 'end'.
Waarom zou je willen scrollen als je reageert, je kan toch meteen beginnen met tikken?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dát is het dus, daar komt ie vanzelf terecht en dus moet je eerst klikken om te scrollen. Of in dit geval dus voor 'end'.
*test*quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
de SC Express.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Whoe!
Ik scrolle eerst naar beneden zodat de knoppen in beeld zijn anders moet ik na het typen scrollen en dat betekent dus een extra muisklikquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom zou je willen scrollen als je reageert, je kan toch meteen beginnen met tikken?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik post nu maar wat, want ik wil niet dat MB het topic-dood-schop-spel gaat winnen.
Was niet nodig.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:05 schreef LeBeau het volgende:
Dan post ik maar om er voor te zorgen dat Bupatih niet wint.
Nu wel misschien..quote:
Nee ik zag het.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:09 schreef Bupatih het volgende:
MB, ik heb 2 nummers van The Smashing Pumpkins (de twee die je gestuurd had) op mijn mp3-spelertje staan (die ik meeneem naar Spanje), zodat wanneer ik op vakantie ben toch nog aan je kan denken.
Vrijdagochtend.quote:
Waarom ga je dan naar Blanes?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blanes (Nee, ik ga me niet elke dag lam zuipen en señorita's versieren![]()
)
Want dat is het beeld wat mensen hebben van mensen die naar Blanes gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
)
Blanes?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vrijdagochtend.
Naar Spanje dus
)
Al die andere plaatsjes daar in de buurt heb ik al gehad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voor de omgeving en het 'mooie' Spanje hoef je het niet te doen
Cultuur.quote:
Elke dag lam zuipen en señorita's versieren dus.quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al die andere plaatsjes daar in de buurt heb ik al gehad.
Tijd voor wat anders, dus.
Alsjeblieft niet, zegquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Elke dag lam zuipen en señorita's versieren dus.
Niks mis met je elke dag lamzuipen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zeg
Ik verlaag me niet tot dat niveau.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks mis met je elke dag lamzuipen.
Daar ga je toch voor op vakantie? Le duh.
Hij is condooms aan het inslaan denk ik.quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij is condooms aan het inslaan denk ik..
't Was ook een grap.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:16 schreef Skaai het volgende:
Als je cultuur wilt snuiven dan ga je niet naar Blanes, maar naar de eenzame en bijna niet bewoonde dorpjes midden in Spanje.
Die Costa's hebben geen cultuur meer.
Dat kan thuis ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niks mis met je elke dag lamzuipen.
Daar ga je toch voor op vakantie? Le duh.
Ik heb de laatste twee weken anders meer gezwommen en in de zon gelegen dan dat ik gezopen heb.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan thuis ook.
Zwemmen, zonnen, etc niet.
Oehquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat kan thuis ook.
Zwemmen, zonnen, etc niet.
Kom anders lekker hier op het strand liggen.quote:
Hier goot het net met onweer en alles, maar nu zonquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kom anders lekker hier op het strand liggen.
In de wind en de regen.
Ja, hier schijnt de zon nu ook. Heb je ook zoveel aan op dit tijdstip.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hier goot het net met onweer en alles, maar nu zon
Om 10 voor half 8 pas dus
ik ga heul niet met jou zomertoerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Whoe!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:24 schreef beaverhausen het volgende:
Wat zeuren jullie nou over regen?
Hier schijnt al de hele dag de zon.
helpt het als ik zeg dat het wel al de hele dag haske waait?quote:
Als het niet aangenaam is om buiten te zijn daardoor helpt het ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat het wel al de hele dag haske waait?
1 uur en 6 minutenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:35 schreef timbob het volgende:
topicdood!
Ik dacht: als het 2 uur duurt ofzo post ik zelf welquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
Ik durfde al niet meer te posten.
.
Ik was wat anders gaan doenquote:
Ik wil het wel een keer voordoen, net als het afwassenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef HeatWave het volgende:
idd, iets wat je vaker hier zou moeten doen.
Ik gooi met regelmaat het topic doodquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:38 schreef mark_03 het volgende:
Ik dacht dat ie wel allang vol zou zitten.
Ook lieverd, ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer voordoen, net als het afwassen
Kan je het voortaan zelf...
Of bedoelde je dat niet?
Tis iig wel weer een keer nodig jaquote:
I'm proud of you.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
1 uur en 6 minuten
Beat that, Bupa
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Hmm, magertjes...28 minutenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Neuh, niet nodig.quote:
Hij is slechts een beginnerquote:
de dieren naar binnen halen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef Nano het volgende:
Er zit hier een wezel in de tuin. Ik ben echt doodsbang, wij hebben jonge konijntjes in een ren, en die eten ze. Ook hebben we een klein hondje die iedere dag buiten loopt. Wat moet ik doen?
Dat gaat echt niet. Hun hebben hun eigen leven, en de konijnen vinden het echt niet leuk om binnen te zitten, dat gaat ook niet samen konijnen en hond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
[..]
de dieren naar binnen halen?
lijkt mij het logischte
Gelukkig een postquote:
Elke dag extra controleren of het voor buitenstaanders mogelijk is om naar binnen te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef Nano het volgende:
Er zit hier een wezel in de tuin. Ik ben echt doodsbang, wij hebben jonge konijntjes in een ren, en die eten ze. Ook hebben we een klein hondje die iedere dag buiten loopt. Wat moet ik doen?
Je bent de beste of je bent het niet..quote:
Goed te zien dat je er zo blij mee bent.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent de beste of je bent het niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |