Ik wil het wel een keer voordoen, net als het afwassenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef HeatWave het volgende:
idd, iets wat je vaker hier zou moeten doen.
Ik gooi met regelmaat het topic doodquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:38 schreef mark_03 het volgende:
Ik dacht dat ie wel allang vol zou zitten.
Ook lieverd, ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer voordoen, net als het afwassen
Kan je het voortaan zelf...
Of bedoelde je dat niet?
Tis iig wel weer een keer nodig jaquote:
I'm proud of you.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
1 uur en 6 minuten
Beat that, Bupa
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Hmm, magertjes...28 minutenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Neuh, niet nodig.quote:
Hij is slechts een beginnerquote:
de dieren naar binnen halen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef Nano het volgende:
Er zit hier een wezel in de tuin. Ik ben echt doodsbang, wij hebben jonge konijntjes in een ren, en die eten ze. Ook hebben we een klein hondje die iedere dag buiten loopt. Wat moet ik doen?
Dat gaat echt niet. Hun hebben hun eigen leven, en de konijnen vinden het echt niet leuk om binnen te zitten, dat gaat ook niet samen konijnen en hond.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef timbob het volgende:
[..]
de dieren naar binnen halen?
lijkt mij het logischte
Gelukkig een postquote:
Elke dag extra controleren of het voor buitenstaanders mogelijk is om naar binnen te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:27 schreef Nano het volgende:
Er zit hier een wezel in de tuin. Ik ben echt doodsbang, wij hebben jonge konijntjes in een ren, en die eten ze. Ook hebben we een klein hondje die iedere dag buiten loopt. Wat moet ik doen?
Je bent de beste of je bent het niet..quote:
Goed te zien dat je er zo blij mee bent.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent de beste of je bent het niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |