Klik dan op die link, sufferd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hodfr!.
Hij deed het eerst wel!.
Cody is toch dat kleine ventje ofzo?.
Ze vechten terug!quote:
Die zijn VERBODENquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:21 schreef Zhenar het volgende:
BTW: wat zijn FOKTOOLS... [maakt mystiek gebaar]
"You can run, you can hide, blablablablabla, but you can't run away from me"quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cody is toch dat kleine ventje ofzo?.
oepsquote:
Een fototje van mezelf kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe ik helemaal een linkje omdat ik geen halfnaakte man in het topic wil gooien, doe jij zo iets.
Ja! Die ja! Die bedoel ik! Die zingende snotneus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"You can run, you can hide, blablablablabla, but you can't run away from me"
Wat was dat liedje van hem verschrikkelijk...!![]()
Maar... maar... je praat in de verleden tijd, alsof ze... DOOD zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die zijn VERBODEN![]()
Naja, was heel tof dus, kon je users blocken, je had PI's bij de quick-reply en je kon snel quoten, in het quick-reply venster dus EN je kon uit gesloten topics quoten![]()
![]()
![]()
Dat is dus dezelfde meneer die op die surfplank zat.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fototje van mezelf kan geen kwaad toch?![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Howie vond ik altijd tof(Jeremy Jackson)... en dat liedje... You can run (howie, howie ho
)
Daar kijk is dus echt NOOIT.quote:
Ze werken nog, maar het mag dus niet meer dus doe ik alsof ze dood zijn [mystiek enzo]quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... maar... je praat in de verleden tijd, alsof ze... DOOD zijn!![]()
Die snotneus dus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Howie vond ik altijd tof(Jeremy Jackson)... en dat liedje... You can run (howie, howie ho
)
Mjah, toen was ik ook al niet al te enthousiast.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is dus dezelfde meneer die op die surfplank zat.
Volgens mij alleen maar haar:quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat HEB je met jezelf gedaan sinds maandag.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
(weet iemand een smiley die een andere smiley keihard in het gezicht slaat met de vlakke hand? die vind ik hier wel toepasselijk)
boing?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef timbob het volgende:
toet!
Alsmaar rechtdoor!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daar kijk is dus echt NOOIT.
Altijd direct door naar SHO, met oogkleppen op.
Niet leuk, mn nieuwe snollenlook?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat HEB je met jezelf gedaan sinds maandag.
Biep.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef timbob het volgende:
toet!
Die is te vriendschappelijk...quote:
quote:
Oké, de normale Bupa stuurt je een kaartje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel van de normale Bupa, niet van de bezeten Bupa
je zou je HAAR verven misschien!quote:
Ja enquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef pberends het volgende:
Bupa en KD zijn pas leeftijdsverschillen.
en ze zongen allebei.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hobie
ja.. die was zo mogelijk nog stommer dan zn vader
Neukknuffelbaarheid?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en
Het gaat om de....euh........dinges
Dit weekend ofzoquote:
Ookquote:
De één nog slechter dan de ander.quote:
En allebei enorm populair in Duitslandquote:
Dat is volgens mij wel een graadmeter voor slechte kwaliteit muziek. Caught in the Act deed het daar ook al zo goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En allebei enorm populair in Duitsland.
Caught in the Act was een uitzon... euhm.. laat maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een graadmeter voor slechte kwaliteit muziek. Caught in the Act deed het daar ook al zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |