quote:
Smoesjes, Tania en dat weet je bestquote:
Dat je 't voor haar opneemt! Maar ze leest het toch nooit!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh? Ja? En? Wat heeft dit met die voorgaande reacties te maken?
Nu je het zegt, nog bedankt voor die koffiemok met opdruk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zij is een van de weinigen naar wie ik die nog niet heb gemaild.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
*eng doet*
Wat lief, Tania heeft een stalker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
* Belt slotenmaker om nieuwe sloten op de deur te zetten, en doet de gordijnen vast dicht![]()
Wil jij geen kaartje van Bupa dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
* Belt slotenmaker om nieuwe sloten op de deur te zetten, en doet de gordijnen vast dicht![]()
quote:Indiase baby getrouwd met hond
NEW DELHI - Een baby in de Indiase deelstaat West-Bengalen is getrouwd met een hond. Bijgelovige dorpelingen achtten dat noodzakelijk om het meisje te beschermen tegen 'het boze oog', omdat zij al na zes maanden tandjes begon te krijgen. Dat berichtten lokale media woensdag.
De zes maanden oude Disha en haar viervoetige bruidegom Pomi werden tijdens een hindoeïstische huwelijksceremonie in de echt verbonden. Haar vader besloot daartoe op advies van priesters, hoewel de moeder er zo haar bedenkingen bij had
Wel van de normale Bupa, niet van de bezeten Bupaquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wil jij geen kaartje van Bupa dan?
quote:
Oh... ik zie het verschil niet zo goedquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel van de normale Bupa, niet van de bezeten Bupa
Is er een verschil dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh... ik zie het verschil niet zo goed
*Proest!*quote:
Nu je het zegt! Eigenlijk niet he?quote:
WHAHAHAHSHAHAHAHAFGAXLOLROFLquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*Proest!*![]()
Hoe zou dat echtpaar het doen...? OP ZIJN HONDJES!!!!!!! WWHAHAWIGAPGP@(*^@$()&ASHAhAHA#*AHAHAW*&HAhAHA&*AHA!!!!![]()
:#^#^))DDD
O-- _O
![]()
DDDD !!!@#!@!11!!2`2133
![]()
Hihihi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WHAHAHAHSHAHAHAHAFGAXLOLROFLL:S:D
L:D:RD:S:D:D!!1!!!111!!!!eins!!11:D
Ik heb je gemist Zhenar
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hihihi.
Ik jou ook!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar binnenkort kan ik NOG vaker langskomen! ('s avonds dan)
Ik dacht ook dat ze hadden gezegd dat het alleen die banner was die 'een beetje groot uitgevallen was' maar 2 dagen later deze alweerquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:33 schreef Skaai het volgende:
Leuk, zijn we op de FP van die Fantastic Four banner af, krijgen we dit:
Over 25 reacties jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:35 schreef Zhenar het volgende:
Vol?
Nou, snel volposten dan maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:37 schreef Zhenar het volgende:
Oh jee.... ik had een nieuwe klaarstaan en die heb ik per ongeluk al geopend.![]()
Probeer het dan wel een beetje nuttig te doenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:40 schreef Zhenar het volgende:
WOOOOO!
Flaaauuwquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:46 schreef HeatWave het volgende:
foei, vol mag niet, druk is het juiste woord.
Wat leuk!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg trouwens een baby broertje of zusje!
Gaaaaaaaaafquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg trouwens een baby broertje of zusje!
Zal vast tijdelijk zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Maar dat is wel een heel erg nakomertje dan?
Heb ik aangevraagd. hihi.quote:
5 reacties in 1 minuut is best druk jaquote:
23 jaar verschil?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Is ook van mijn vaders nieuwe vriendin. Zij is 29 en Marokkaanse en hij 52 en Nederlands.Maar wel leuk! En multiculti natuurlijk.
![]()
Wat leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Is ook van mijn vaders nieuwe vriendin. Zij is 29 en Marokkaanse en hij 52 en Nederlands.Maar wel leuk! En multiculti natuurlijk.
![]()
Kijk, DAT zijn pas leeftijdsverschillenquote:
Iddquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, DAT zijn pas leeftijdsverschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |