Dat is dus dezelfde meneer die op die surfplank zat.quote:

quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een fototje van mezelf kan geen kwaad toch?![]()

quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Howie vond ik altijd tof(Jeremy Jackson)... en dat liedje... You can run (howie, howie ho
)

Daar kijk is dus echt NOOIT.quote:

Ze werken nog, maar het mag dus niet meer dus doe ik alsof ze dood zijn [mystiek enzo]quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... maar... je praat in de verleden tijd, alsof ze... DOOD zijn!![]()

Die snotneus dus.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:25 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Howie vond ik altijd tof(Jeremy Jackson)... en dat liedje... You can run (howie, howie ho
)

Mjah, toen was ik ook al niet al te enthousiast.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is dus dezelfde meneer die op die surfplank zat.

Volgens mij alleen maar haar:quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat HEB je met jezelf gedaan sinds maandag.

quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
(weet iemand een smiley die een andere smiley keihard in het gezicht slaat met de vlakke hand? die vind ik hier wel toepasselijk)

boing?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef timbob het volgende:
toet!

Alsmaar rechtdoor!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daar kijk is dus echt NOOIT.
Altijd direct door naar SHO, met oogkleppen op.

Niet leuk, mn nieuwe snollenlook?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wat HEB je met jezelf gedaan sinds maandag.

Biep.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:27 schreef timbob het volgende:
toet!

Die is te vriendschappelijk...quote:

quote:

Oké, de normale Bupa stuurt je een kaartje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel van de normale Bupa, niet van de bezeten Bupa

je zou je HAAR verven misschien!quote:

Ja enquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef pberends het volgende:
Bupa en KD zijn pas leeftijdsverschillen.

en ze zongen allebei.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hobie
ja.. die was zo mogelijk nog stommer dan zn vader

Neukknuffelbaarheid?quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja en
Het gaat om de....euh........dinges

Dit weekend ofzoquote:

Ookquote:

De één nog slechter dan de ander.quote:

En allebei enorm populair in Duitslandquote:

Dat is volgens mij wel een graadmeter voor slechte kwaliteit muziek. Caught in the Act deed het daar ook al zo goed.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En allebei enorm populair in Duitsland.

Caught in the Act was een uitzon... euhm.. laat maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een graadmeter voor slechte kwaliteit muziek. Caught in the Act deed het daar ook al zo goed.

En B*E*D vast ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel een graadmeter voor slechte kwaliteit muziek. Caught in the Act deed het daar ook al zo goed.

Je had een hekel aan dequote:Op woensdag 20 juli 2005 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, de normale Bupa stuurt je een kaartje.
Deal?

Duhquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je had een hekel aan de- smiley
![]()
Nu vertrouw ik je helemaal niet meer![]()

OMG.. wat was dat ergquote:

Ja maar normaal zou je die smiley niet posten, omdat je er een hekel aan hebtquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh![]()
Ik postte die "" als een soort van teken dat ik normaal ben en niet 'bezeten' (
)

Welles, welles, welles verliefd geweest.quote:

We gaan ervoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Welles, welles, welles verliefd geweest.![]()

Tania begon erover! Haar schuld!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We gaan ervoor
Kom op we gaan ervoor
Ik zie jou wel zitten, dus we gaan ervoor
En bedankt. Nu heb ik de hele tijd dat nummer in m'n hoofd.

Wat hij zegt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ken dat hele B*E*D niet...!Ik wil ze ook bespotten!
![]()

Ze noemde alleen de naam.quote:

Wees blij. Zelfs Google wil ze niet kennen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:57 schreef Zhenar het volgende:
Ik ken dat hele B*E*D niet...!Ik wil ze ook bespotten!
![]()

Het was meer om aan te geven dat het nergens op sloeg van de 'normale' en de 'bezeten' Bupa.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar normaal zou je die smiley niet posten, omdat je er een hekel aan hebt![]()
-PI -, maar jij vond dat ik 'bezeten' was, dus deed ik net of ik nu 'normaal' postte (door middel van die 

Ik spring van de hooooooooooooooogste beeerg ... ja dat doe ik voor joooooooouuquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We gaan ervoor
Kom op we gaan ervoor
Ik zie jou wel zitten, dus we gaan ervoor
En bedankt. Nu heb ik de hele tijd dat nummer in m'n hoofd.

Wat nou 'jullie'?! Beau begon!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jullie begonnen met Caught in the Act![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |