Is er ook een Wytske-topic?quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:43 schreef Bupatih het volgende:
Óf jullie kopiëren een heel topic en plakken alle plaatjes in dit sc-topic.
Ik kijk niet meer naar andere vrouwen, sinds ik KD heb leren kennen.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oeh.
Doe mij maar een bus met salt & vinigar smaak.![]()
Php in code ofzo he?quote:
Was er wel maar is gesloten ...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee.![]()
Na alle Kristin Davis en Wytske hebben wij dat wel verdiend jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee.![]()
Gerard Joling ook niet meer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar andere vrouwen, sinds ik KD heb leren kennen.
Een toetsenbord trouwens ook, als je hard genoeg doorduwt.quote:
ja, jammer hequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
Wij FireFoxxers hebben geen last van dat soort ongein, tb/MB
Ik heb nu IE open staanquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
Wij FireFoxxers hebben geen last van dat soort ongein, tb/MB
Wat valt er aan te wennen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nu IE open staan![]()
Kon niet echt wennen aan FF..
Gewoon kleine dingetjes.. een debiel bewegende cursor bijvoorbeeld en het scrollen ging niet lekkerquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat valt er aan te wennen?
De knopjes die je nodig hebt zitten nog steeds op dezelfde plek hoor.
Alleen zijn er nu bijv. tabs bij.
Ja, ik snap mensen die niet aan firefox kunnen wennen ook niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat valt er aan te wennen?
De knopjes die je nodig hebt zitten nog steeds op dezelfde plek hoor.
Alleen zijn er nu bijv. tabs bij.
Dat weirde scrollen heb ik ook soms.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gewoon kleine dingetjes.. een debiel bewegende cursor bijvoorbeeld en het scrollen ging niet lekker
Ik gebruik het nu alleen nog heel soms als ik iets wil quoten uit een gesloten topic een bepaalde bui heb
Ik wil niet extra klikken. Als je bijvoorbeeld op reageer klikt, wil ik gelijk naar beneden scrollen om te typen en niet eerst klikken en dan scrollenquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weirde scrollen heb ik ook soms.
Maar als je dan gewoon ff klikt op een pagina, gaat het scrollen toch weer normaal?
En ik heb nu (tijdelijk) een muis zonder scroll-wieltje.
Anno 2005![]()
![]()
Daar is ie danquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was er wel maar is gesloten ...
Zal wel ff een mooie OP in elkaar draaien, want dat verdient ze wel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |