Ja.. maar Frans heb ik ook al gedaan hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:29 schreef PeRi het volgende:
Dan heet het zeker Nederlands mondeling bij jullie![]()
Boekenlijst toch niet al gedaan?
Frans doe je gewoon per jaar... tentamens over drie a vier boeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:30 schreef PeRi het volgende:
Ik word oud. Al die veranderingen in de 2e fase. Ik ben echt niet meer bij. De verwarring.
Als ik van school af ben (2006) wordt het weer helemaal andersquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:30 schreef PeRi het volgende:
Ik word oud. Al die veranderingen in de 2e fase. Ik ben echt niet meer bij. De verwarring.
Ik had Frans Letterkunde in de 6e pas afgesloten. Moesten ieder jaar twee boeken lezen. Net als bij Duits, moesten we ieder jaar twee kleine boekverslagen inleveren, simpele wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Frans doe je gewoon per jaar... tentamens over drie a vier boeken.
Totaal anders dusquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had Frans Letterkunde in de 6e pas afgesloten. Moesten ieder jaar twee boeken lezen. Net als bij Duits, moesten we ieder jaar twee kleine boekverslagen inleveren, simpele wel.
Engels boeken had ik eind 5e een mondeling over drie boeken.
Oh en ik had bij Frans wel elk jaar een kleine mondeling over de 2 gelezen boeken. In maart telkens ofzo. Ik weet niet waarom jij meer moet lezen. Ik weet niks. Ik ben oud. Mijn ervaringen zijn verouderd. Alles wat ik zeg klopt toch niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Totaal anders dus.
Engels heb ik volgend jaar over alle boeken samen.
Maar maar waarom moet ik veel meer lezen dan jij?![]()
Tom_Tom- en Bupa (+Herkansing).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:42 schreef babette21 het volgende:
en? wie zijn er allemaal geslaagd hier???
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:49 schreef babette21 het volgende:
hm herkansing is nog niet geslaagd...... balen [en iets minder fok!ken]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:00 schreef babette21 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lijstje gemaakt... alleen moet nog even achternamen zoeken.
VAKANTIEquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:30 schreef MissBliss het volgende:
Hey Airelle
Heb je nu al vakantie of nog mondelingen ofzo?
Pff.... ik heb vanaf nu tot volgende week zondag.. elke dag wat.quote:
Zo drukquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pff.... ik heb vanaf nu tot volgende week zondag.. elke dag wat.
Voor deze week staan nog twee bbq's en twee examenfeesten.
Volgende week op kamp (als begeleiding bij de wuppen).
Ik heb nog vier tennistoernooien. En ik ga nog twee keer op vakantie.
Hehe...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo druk
2 keer vakantie?? Mag ik er 1 lenen?
Ik dacht 14 dagen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef PeRi het volgende:
Airelle! Ik heb mn daddy cool shirt al binnen!
Dan krijg jij 'm dus maanda, twee dagen na mij had jij toch!!
Ik weet niet niet meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:53 schreef PeRi het volgende:
Airelle! Ik heb mn daddy cool shirt al binnen!
Dan krijg jij 'm dus maanda, twee dagen na mij had jij toch!!
Ik heb het mannenshirt hier. Die van mij is bij vriendlief op de matquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:55 schreef babette21 het volgende:
nu al??!?!
ik had 'm op dezelfde dag als jij
en 'n paar dagen later nog eentje
is ie mooi?!??
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
hoort die print zo of is 't van dat spul dat er na 3x wassen af is???
Ik schrok er ook al vanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:06 schreef babette21 het volgende:
hoort die print zo of is 't van dat spul dat er na 3x wassen af is???
Dit is geen primeur meer, dit is al officieel.quote:
Afgelopen zondag volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:11 schreef MissBliss het volgende:
Heb je hem nu al?
Hoeveel dagen geleden had je hem gewonnen dan?
Dat zal die Klaas dan wel overnemen ...quote:
quote:
Nee... qua hoeveelheid en soort van posts in ShowChatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 juni 2005 12:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je lijkt static wel.
Qua kleur?
zal ik morgen doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat leuk.
Feliciteer der maar van mij.
?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ach, idereen lijkt op static, kwam ik zo achter
quote:
There's a little bit of static in everyonequote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ach, idereen lijkt op static, kwam ik zo achter
there is?????quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:42 schreef Christine het volgende:
There's a little bit of static in everyone
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
hm hoe gaat dat dan? met röntgen ofzo???
JK heeft een nummer?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:02 schreef BVO het volgende:
Ik heb net pas door dat dat nummer van JK (.) gewoon een cover van Is dit alles? is.
.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
JK heeft een nummer?En deed hij "Is dit alles" niet al eens tijdens Idols?
jouw slechte smaak was ons al bekendquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
Ja.. Zag hem gisteren opeens.
. Vond het nog wel grappig ook, dat nummer.
.
mouwen kunnen erafquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:06 schreef MissBliss het volgende:
Hij past!!
Ik pas nooit wat
Oh en er staat Ohra op de mouw
Dan blijt er niet veel overquote:
Dat zal dan wel door het nummer zelf komen, want JK...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. Zag hem gisteren opeens.
. Vond het nog wel grappig ook, dat nummer.
.
Gat in de markt: staticuitdrijvingquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
hey static
ga daar 's uit!
zit ie een beetje in m'n lichaam te proben hier
Mijn reactie: "hey..die streep...hoort dat zo?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik schrok er ook al van
Vooral die streep door het midden.
Nu lijkt het alsof het shirtje komt uit de tijd dat Daddy Cool een hit wasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:08 schreef niksan het volgende:
[..]
Mijn reactie: "hey..die streep...hoort dat zo?"
Wij zijn echt zó niet hip
Ik vind je avatar echt geweldig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:54 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb ook een shirt
Heb maar een M besteld omdat ik dacht dat ze toch groter uit zouden vallen... niet dus... nu heb ik een getailleerd shirt
En ik heb een zandkleur... toch wel jammer, haalt me niet echt op
ai, ben ernstig jaloers.....quote:
gewoon niet gaan winkelen.. kom je ook niet in de verleiding..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai, ben ernstig jaloers.....
heb fijne schoenentik maar uit geldgebrek al in geen eeuwigheid nieuwe gekocht...
wel laatst 2 cd's en veel te veel boeken
ik was door m'n lectuur heen en de zomer staat voor de deurquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:18 schreef Airelle het volgende:
gewoon niet gaan winkelen.. kom je ook niet in de verleiding..
krengquote:psss... nu is alles in the sale he.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was door m'n lectuur heen en de zomer staat voor de deur
[..]
kreng![]()
Doe je goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:35 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heb ik net de versnipperaar gesloopt.....
Eindelijk iemand die hem leuk vindtquote:
Bah.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hem leuk vindt
Een roker natuurlijk
tja wat niet eigenlijk..... feit is dat ie 't niet meer doetquote:
Meen je dat nou??quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bah.
Roken.
Dat is slecht voor je gezondheid enzo.
Nee je avatar is strafbaar... sinds 2004 mag je al geen reclame maken voor tabakquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Meen je dat nou??
Naja, mn avatar is wel tof hoor
wel een foto maken hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:48 schreef babette21 het volgende:
ik ga naar huis, kijken of m'n shirt binnen is.... to be continued dus
MissBliss-sigaretten bestaan nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee je avatar is strafbaar... sinds 2004 mag je al geen reclame maken voor tabak.
Gat in de markt he?quote:
*onthoudt*quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:04 schreef Airelle het volgende:
Jaaa hij past!
Wat een beetje uitrekken al niet doet.
Ja inderdaad.... daar is het wel heel erg of niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
*onthoudt*
Ik had het in t andere topic ook al gelezen, die tip. Stomme rat.
Oke.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:09 schreef PeRi het volgende:
Ik zou je nog een heleboel kunnen vertellen. Maar dat doe ik maar niet. Ik hekel hem.
Hehe.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:12 schreef PeRi het volgende:
'Airelle, ik hou nu pas van je' klinkt zo stom
Haha.... jij had er echt veel hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:14 schreef PeRi het volgende:
Ook een roze, net als jij. Maar die van mij is vandaag niet bij vriendlief aangekomen.![]()
Die van mn broertje al wel trouwens ook bij mn oma thuis
... met dezelfde shirtsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat ie morgen komt, dan gaan vriendlief en ik samen zo door Berlijn lopen
Ik was uitgegaan van de kleur op dat plaatje... dat zand was dus bijna rood, en dat vond ik wel weer hip... bleek 't een echte zandkleur te zijn ... dus das wat minderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje blij.
Maargoed..... roze is ook een blije kleur.
De olijf leek me inderdaad mooier op de site, maar toen ik de foto's zag, vond ik 'm stukken minder weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik was uitgegaan van de kleur op dat plaatje... dat zand was dus bijna rood, en dat vond ik wel weer hip... bleek 't een echte zandkleur te zijn ... dus das wat minder
Maar die olijf is wel weer hip, maar die heb ik dus niet
ja zei mijn vader ook al...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
ik heb m'n shirt!!!en hij past perfect
![]()
ze hadden 'm voor m'n deur gezet, die envelop dus, en hij's niet eens gejat... en dat in Den Haag
LOL @ begeleidend briefje trouwens: ook leuk voor vaderdag
ja m'n pa zit echt op 'n vrouwenshirtje te wachten
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:34 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n blauwe... lekker kleurtje wel
Ik heb em ook net binnenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
van 't weekend maar even kijken in hoeverre ik mezelf in 'n small kan hijsen
heel goed, bedacht me net dat hier nu wel genoeg voorgevels staan....quote:
EMT.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, bedacht me net dat hier nu wel genoeg voorgevels staan....
kom maar op met die torso's......
Joh, je bent al bevallenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
van 't weekend maar even kijken in hoeverre ik mezelf in 'n small kan hijsen
quote:
En torso's en een t-shirtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, bedacht me net dat hier nu wel genoeg voorgevels staan....
kom maar op met die torso's......
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oke.
Ik plaats um wel hier (heb geen zin meer in dat andere topic).
[afbeelding]
[afbeelding]
*let niet op de webcam-kwaliteit*
Ik heb ze allebei.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik was uitgegaan van de kleur op dat plaatje... dat zand was dus bijna rood, en dat vond ik wel weer hip... bleek 't een echte zandkleur te zijn ... dus das wat minder
Maar die olijf is wel weer hip, maar die heb ik dus niet
Morgen.quote:
De mijne is wel errug strak... maar goed dat ik geen borstjes hebquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij had toch de gay-versie..........![]()
Was je op vakantie?? Had je examens?? Ik heb het allemaal gemist geloof ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja het was geweldig lief dat je het vraagt
5daags schoolkamp naar Tsjechie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was je op vakantie?? Had je examens?? Ik heb het allemaal gemist geloof ik
Michael Jackson onschuldig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jawel![]()
Maar wat heb ik eigenlijk allemaal gemist?
Van Persie in de bak !
En ik ben gepakt in de bus op zwartrijden... en die buschaffeur deed heeeeeel onaardig waardoor ik helemaal overstuur wasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
En mij portemonnee is kwijt!
Dat is ook erg
En wat is er met Baas B in coma?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Michael Jackson onschuldig.
De Daddy Cool shirts zijn binnen.
Dahpne Ontbijtkoek gaat RTL Boulevard presenteren.
Ik heb vakantie.
Hoezo is die geslagen dan ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Helemaal terecht... sukkeltje denkt dat hij alles kan maken.
Er was iemand die een rap had gemaakt over dat hij met de zus van Baas B (en vriendin van Lange Frans) naar bed was geweest ofzo. Ben ook niet helemaal op de hoogtequote:
Dat weet ik nog niet ik heb staats examens de mondelingen komen dus nogquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
Over die shirts trouwens, het is bullshit dat je maar 1 per adres kan winnen. Ik kreeg er twee binnen vandaag.
quote:En mij portemonnee is kwijt!
Dat is ook erg
en mijn spiegel is eraf gereden, da's ook niet tof......quote:En ik ben gepakt in de bus op zwartrijden... en die buschaffeur deed heeeeeel onaardig waardoor ik helemaal overstuur was .
Ik snap em nietquote:
Het is mên. Met een dakjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
en mijn spiegel is eraf gereden, da's ook niet tof......
[ mèn we kunnen wel 'n praatgroep beginnen....]
Waar sta je?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
De enige waar ik niet dom opsta
Von~dutchquote:
Je daalt wel wat puntjes in mijn achtig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Von~dutch
En ja wat sta ik er duf op ja dat klopt ik kwam de bus uit kreeg gelijk die peuk in me handen gedrukt en heb eigenlijk slapend staan roken![]()
Von Dutch is waarschijnlijk nepquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je daalt wel wat puntjes in mijn achtig.
- Je rookt.
- Von Dutch.
Von ducht is kut... nep of niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Von Dutch is waarschijnlijk nep
En ik rook niet echt dat was de 5de in twee dagen en van me hele leven![]()
Wij zijn kei-zieligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
en mijn spiegel is eraf gereden, da's ook niet tof......
[ mèn we kunnen wel 'n praatgroep beginnen....]
tipje, als je je wilt inlikken kun je beter zeggen:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En ik rook niet echt dat was de 5de in twee dagen en van me hele leven![]()
Je bent een paar dagen weg en de wereld staat op zijn kop.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus effe een opsomming :
Van Persie in de bak.
Baas B in een comma.
Wacko Jacko niet schuldig.
Oranje onder de 20 doet het goed.
Bunskoek naar Boulevard.
Mijn broertje loopt 11 rondjes bij de sponsor loop (kost me weer 5 euro maar toch knap)
Isabella uit gtst.
Is dit alles of is er nog meer ?
Ja maar dat weet ik dus nog niet zo zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
tipje, als je je wilt inlikken kun je beter zeggen:
En ik rook niet echt dat was de 5de in twee dagen en laatste van me hele leven
Dat vooral jaquote:
Wilhelm de tbs-er is ontsnapt en heeft al iemand vermoord.... beetje oppassen dus...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dit alles of is er nog meer ?
Bigmac woon je toevallig tussen Ede - Arnhem?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:18 schreef PeRi het volgende:
Jullie vergeten poemie de poema.
Waarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wilhelm de tbs-er is ontsnapt en heeft al iemand vermoord.... beetje oppassen dus...
geen idee waar Ede ligt maar Arnem ligt binnen 40 km.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bigmac woon je toevallig tussen Ede - Arnhem?
Amsterdamquote:
Er zwerft een poema rond in dat gebied. In de bossen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
geen idee waar Ede ligt maar Arnem ligt binnen 40 km.
Spannendquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er zwerft een poema rond in dat gebied. In de bossen.
Je kan er dus meer op 1 adres hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:24 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn zinnen gezet op een turquoise Daddy Cool shirt.
www.eagleimg.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[[url=http://img6.echo.cx/img6/2259/psyfacec4qq.th.jpg]afbeelding][/url]
Ik wil dit plaatje als avatar maar alleen dit plaatje vind ik niet genoeg iemand een idee hoe ik hem kan opvrolijken?
Jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan er dus meer op 1 adres he.
En danquote:
quote:
Dat mag je best zeggen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
He Bupa, dan gaan we samen geschiedenis herkansen!.
Ik durf er alleen niet goed bij te zeggen dat ik ga herkansen om een 8 te komen staan..
Beter dan imageshackquote:
Is er toevallig ook een uploadsite waar je ook zo'n soort account kan maken net als bij Imageshack? Zodat je dus ook weer kan deleten en die foto's niet eeuwig op internet blijven staanquote:
http://photobucket.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is er toevallig ook een uploadsite waar je ook zo'n soort account kan maken net als bij Imageshack? Zodat je dus ook weer kan deleten en die foto's niet eeuwig op internet blijven staan
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://photobucket.com
http://www.imagecave.com/
Graag gedaan
quote:
quote:
Die is mooi ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:01 schreef MissBliss het volgende:
En deze foto vond ik persoonlijk érg kunstzinnig
[afbeelding]
Bij mij lukt het ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
Mark, bedoel je de avatar die je nu hebt?
Ik kan die gewoon opslaan als .gif
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:05 schreef timbob het volgende:
[..]
goh, die hostingsites schieten ook als paddestoelen de grond uit
Oude paddestoelquote:EagleImg has been offering Free Photo Hosting since September 2004
En dat is kut, want...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:05 schreef timbob het volgende:
[..]
goh, die hostingsites schieten ook als paddestoelen de grond uit
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik dacht dat haar plan mislukt was. Maar ze kwam weer tevoorschijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
GTST was/is leukkkkk!
Jaaa!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik dacht dat haar plan mislukt was. Maar ze kwam weer tevoorschijn.[afbeelding]
EMTquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft er hier Firefox???
U riep?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Wie heeft er hier Firefox???
Is er ook een snelcode om te switchen tussen tabbladen?quote:
En ik zei:quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is er ook een snelcode om te switchen tussen tabbladen?
Dan doe je Dianquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die Martine Ludo Yasmin en Isabella verhaallijn was toch eigenlijk wel de beste ooit.
Was dit de laatste van het seizoen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
Jeetje.... wat een meesterlijk cliffhanger.
ohja.. dit was niet het GTST topic.
Mwoah, hij duurde een beetje lang.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die Martine Ludo Yasmin en Isabella verhaallijn was toch eigenlijk wel de beste ooit.
Maar gelijk ook ALLES he.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:41 schreef BVO het volgende:
Nee, die is komende week.
Maar Isabella heeft vandaag haar dood in scene gezet en Yasmin heeft de waarheid aan Stefano verteld.
Meesterlijke titelquote:
Ik zou Yasmin het direct vergeven, als ze zoquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zou Yasmin het direct vergeven, als ze zovoor me zat.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |