Hehe.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:12 schreef PeRi het volgende:
'Airelle, ik hou nu pas van je' klinkt zo stom
Haha.... jij had er echt veel hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:14 schreef PeRi het volgende:
Ook een roze, net als jij. Maar die van mij is vandaag niet bij vriendlief aangekomen.![]()
Die van mn broertje al wel trouwens ook bij mn oma thuis
... met dezelfde shirtsquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:15 schreef PeRi het volgende:
Ik hoop dat ie morgen komt, dan gaan vriendlief en ik samen zo door Berlijn lopen
Ik was uitgegaan van de kleur op dat plaatje... dat zand was dus bijna rood, en dat vond ik wel weer hip... bleek 't een echte zandkleur te zijn ... dus das wat minderquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Beetje blij.
Maargoed..... roze is ook een blije kleur.
De olijf leek me inderdaad mooier op de site, maar toen ik de foto's zag, vond ik 'm stukken minder weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik was uitgegaan van de kleur op dat plaatje... dat zand was dus bijna rood, en dat vond ik wel weer hip... bleek 't een echte zandkleur te zijn ... dus das wat minder
Maar die olijf is wel weer hip, maar die heb ik dus niet
ja zei mijn vader ook al...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
ik heb m'n shirt!!!en hij past perfect
![]()
ze hadden 'm voor m'n deur gezet, die envelop dus, en hij's niet eens gejat... en dat in Den Haag
LOL @ begeleidend briefje trouwens: ook leuk voor vaderdag
ja m'n pa zit echt op 'n vrouwenshirtje te wachten
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:34 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n blauwe... lekker kleurtje wel
Ik heb em ook net binnenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
van 't weekend maar even kijken in hoeverre ik mezelf in 'n small kan hijsen
heel goed, bedacht me net dat hier nu wel genoeg voorgevels staan....quote:
EMT.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, bedacht me net dat hier nu wel genoeg voorgevels staan....
kom maar op met die torso's......
Joh, je bent al bevallenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:46 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
van 't weekend maar even kijken in hoeverre ik mezelf in 'n small kan hijsen
quote:
En torso's en een t-shirtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed, bedacht me net dat hier nu wel genoeg voorgevels staan....
kom maar op met die torso's......
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oke.
Ik plaats um wel hier (heb geen zin meer in dat andere topic).
[afbeelding]
[afbeelding]
*let niet op de webcam-kwaliteit*
Ik heb ze allebei.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik was uitgegaan van de kleur op dat plaatje... dat zand was dus bijna rood, en dat vond ik wel weer hip... bleek 't een echte zandkleur te zijn ... dus das wat minder
Maar die olijf is wel weer hip, maar die heb ik dus niet
Morgen.quote:
De mijne is wel errug strak... maar goed dat ik geen borstjes hebquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij had toch de gay-versie..........![]()
Was je op vakantie?? Had je examens?? Ik heb het allemaal gemist geloof ikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja het was geweldig lief dat je het vraagt
5daags schoolkamp naar Tsjechie.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was je op vakantie?? Had je examens?? Ik heb het allemaal gemist geloof ik
Michael Jackson onschuldig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Jawel![]()
Maar wat heb ik eigenlijk allemaal gemist?
Van Persie in de bak !
En ik ben gepakt in de bus op zwartrijden... en die buschaffeur deed heeeeeel onaardig waardoor ik helemaal overstuur wasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
En mij portemonnee is kwijt!
Dat is ook erg
En wat is er met Baas B in coma?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Michael Jackson onschuldig.
De Daddy Cool shirts zijn binnen.
Dahpne Ontbijtkoek gaat RTL Boulevard presenteren.
Ik heb vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |