Hoezo is die geslagen dan ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Helemaal terecht... sukkeltje denkt dat hij alles kan maken.
Er was iemand die een rap had gemaakt over dat hij met de zus van Baas B (en vriendin van Lange Frans) naar bed was geweest ofzo. Ben ook niet helemaal op de hoogtequote:
Dat weet ik nog niet ik heb staats examens de mondelingen komen dus nogquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
Over die shirts trouwens, het is bullshit dat je maar 1 per adres kan winnen. Ik kreeg er twee binnen vandaag.
quote:En mij portemonnee is kwijt!
Dat is ook erg
en mijn spiegel is eraf gereden, da's ook niet tof......quote:En ik ben gepakt in de bus op zwartrijden... en die buschaffeur deed heeeeeel onaardig waardoor ik helemaal overstuur was .
Ik snap em nietquote:
Het is mên. Met een dakjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
en mijn spiegel is eraf gereden, da's ook niet tof......
[ mèn we kunnen wel 'n praatgroep beginnen....]
Waar sta je?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
De enige waar ik niet dom opsta
Von~dutchquote:
Je daalt wel wat puntjes in mijn achtig.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Von~dutch
En ja wat sta ik er duf op ja dat klopt ik kwam de bus uit kreeg gelijk die peuk in me handen gedrukt en heb eigenlijk slapend staan roken![]()
Von Dutch is waarschijnlijk nepquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je daalt wel wat puntjes in mijn achtig.
- Je rookt.
- Von Dutch.
Von ducht is kut... nep of niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Von Dutch is waarschijnlijk nep
En ik rook niet echt dat was de 5de in twee dagen en van me hele leven![]()
Wij zijn kei-zieligquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
en mijn spiegel is eraf gereden, da's ook niet tof......
[ mèn we kunnen wel 'n praatgroep beginnen....]
tipje, als je je wilt inlikken kun je beter zeggen:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En ik rook niet echt dat was de 5de in twee dagen en van me hele leven![]()
Je bent een paar dagen weg en de wereld staat op zijn kop.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus effe een opsomming :
Van Persie in de bak.
Baas B in een comma.
Wacko Jacko niet schuldig.
Oranje onder de 20 doet het goed.
Bunskoek naar Boulevard.
Mijn broertje loopt 11 rondjes bij de sponsor loop (kost me weer 5 euro maar toch knap)
Isabella uit gtst.
Is dit alles of is er nog meer ?
Ja maar dat weet ik dus nog niet zo zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
tipje, als je je wilt inlikken kun je beter zeggen:
En ik rook niet echt dat was de 5de in twee dagen en laatste van me hele leven
Dat vooral jaquote:
Wilhelm de tbs-er is ontsnapt en heeft al iemand vermoord.... beetje oppassen dus...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is dit alles of is er nog meer ?
Bigmac woon je toevallig tussen Ede - Arnhem?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:18 schreef PeRi het volgende:
Jullie vergeten poemie de poema.
Waarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wilhelm de tbs-er is ontsnapt en heeft al iemand vermoord.... beetje oppassen dus...
geen idee waar Ede ligt maar Arnem ligt binnen 40 km.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bigmac woon je toevallig tussen Ede - Arnhem?
Amsterdamquote:
Er zwerft een poema rond in dat gebied. In de bossen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
geen idee waar Ede ligt maar Arnem ligt binnen 40 km.
Spannendquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er zwerft een poema rond in dat gebied. In de bossen.
Je kan er dus meer op 1 adres hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:24 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn zinnen gezet op een turquoise Daddy Cool shirt.
www.eagleimg.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[[url=http://img6.echo.cx/img6/2259/psyfacec4qq.th.jpg]afbeelding][/url]
Ik wil dit plaatje als avatar maar alleen dit plaatje vind ik niet genoeg iemand een idee hoe ik hem kan opvrolijken?
Jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan er dus meer op 1 adres he.
En danquote:
quote:
Dat mag je best zeggen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
He Bupa, dan gaan we samen geschiedenis herkansen!.
Ik durf er alleen niet goed bij te zeggen dat ik ga herkansen om een 8 te komen staan..
Beter dan imageshackquote:
Is er toevallig ook een uploadsite waar je ook zo'n soort account kan maken net als bij Imageshack? Zodat je dus ook weer kan deleten en die foto's niet eeuwig op internet blijven staanquote:
http://photobucket.comquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is er toevallig ook een uploadsite waar je ook zo'n soort account kan maken net als bij Imageshack? Zodat je dus ook weer kan deleten en die foto's niet eeuwig op internet blijven staan
Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://photobucket.com
http://www.imagecave.com/
Graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |