Aghh sjongee tsss apufhhhquote:Op maandag 13 juni 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Iemand trouwens gisteren Bridget Jones's Diary gezien?
Eeeeeeeeeeeeeeeeeenig
Wat een leuk vrouwtje zeg!!! Echt enig!!
Maar wat was die homo cliché neergezet. Echt abnormaal! [afbeelding]
Nee Will en Grace danquote:Op maandag 13 juni 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeenig
Meid, die heb ik al tig keer gezienquote:Op maandag 13 juni 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeenig
Meid, echt...je bent prachtig...maar je zou je haar eens in de krultang moeten zetten!!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:15 schreef Airelle het volgende:
hehe.
*zucht.... bedankt voor de tip.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meid, echt...je bent prachtig...maar je zou je haar eens in de krultang moeten zetten!!
Echt enig effect. De mannen zullen niet meer van je af kunnen blijven!!
Maar wat je nu hebt is echt zó 1999 [afbeelding]
Zal ik jou dan een goede tip geven, schatquote:Op maandag 13 juni 2005 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
*zucht.... bedankt voor de tip.
Ik houd het allemaal ook niet meer bij hoor.
Nee je moet de kat eerst een Zalm voeren en dan METEEN bakken!! Dan heb je lekker gebraden zalmpje en een kattenhuidje erom heen, beetje grillen 60 sec heen en weer en je hebt een barbecuequote:Op maandag 13 juni 2005 19:41 schreef timbob het volgende:
[..]
beetje tijm en rozemarijn, uurtje marineren
heerlijk
Ik moet er nog 15quote:Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
*stopt*
oeh, moet er niet aan denken!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, je zou maar een kat baren zeg [afbeelding]
Ja hoe zal zon poes dat nou doen? Heeft die een rubbere baarmoeder?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
oeh, moet er niet aan denken!
met die nageltjes![]()
Zie je BVO dan ergens?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
Is dit het relnichten topic? [afbeelding]
Ik heb geen idee, ik vraag me nog altijd af hoe vrouwen het voor elkaar krijgen om een kind door zo'n klein gaatje te persenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja hoe zal zon poes dat nou doen? Heeft die een rubbere baarmoeder?
Dat beest is pas over een paar wekenquote:
Be my guestquote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vraag me nog altijd af hoe vrouwen het voor elkaar krijgen om een kind door zo'n klein gaatje te persen![]()
Wat dacht je van ontsluiting en inknippen?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vraag me nog altijd af hoe vrouwen het voor elkaar krijgen om een kind door zo'n klein gaatje te persen![]()
Dan nog moet ik er niet aan denkenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat dacht je van ontsluiting en inknippen?
Door te persen dus...quote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar hey, die bonnen zijn altijd geldig hehquote:Op maandag 13 juni 2005 20:03 schreef Skaai het volgende:
Denk je dat ik 20% korting krijg, als ik die kortingsbon meeneem?
Hejj lekkere babe!!!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Hoi meid!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
En bedanktquote:Op maandag 13 juni 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi meid!
Ik vond die MB maar trés saai hoor [afbeelding]
Hey lekker dingquote:
Ik heb jou wel eens gezien op een meetquote:
Wat heb je veranderd dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En bedankt
Ik had alleen even ingelogd om mn fotoboek aan te passen
Ik ben geen lekker ding meer met dit kapselquote:Op maandag 13 juni 2005 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey lekker ding
[..]
Ik heb jou wel eens gezien op een meet
De Volgorde der Favo Fokkersquote:
Illustreer eens met een foto dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben geen lekker ding meer met dit kapsel
quote:RIP voor de nabestaanden. Waar gaat het heen met deze wereld...
Je staat op 3 omdat ik bij jou ook niet meer op 2 staquote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sta ik nog steeds waar ik moet staan?
Oh, da's echt zó gemeen meidquote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je staat op 3 omdat ik bij jou ook niet meer op 2 sta
Ja dat kan nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De Volgorde der Favo Fokkers![]()
[..]
Illustreer eens met een foto dan?![]()
En anders gewoon uitleg van de huidige situatie
Die jongen weet niet wat hij mistquote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, da's echt zó gemeen meid [afbeelding]
Echt zo'n wannabee die Zowieequote:
Nouja zeg... nu sta ik op de laatste plaatsquote:Op maandag 13 juni 2005 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die jongen weet niet wat hij mist [afbeelding]
[..]
Echt zo'n wannabee die Zowiee [afbeelding]
Dus je had eigenlijk al een raar hoofd maar dat was gecamoufleerd door je haar?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat kan niet
Mijn camera is stuk en ik heb geen batterijen meer
Ok uitleg:
Zaterdag ging ik, bar_rel, op 10 juni naar de kapper in ********. Eenmaal aangekomen zei ik tegen de mooie dame die me hielp:
''Ik wil er graag boven een klein stukje af en aan de zijkant ook, achter moet lang blijven alleen beetje plukkerig''
Het resultaat:
Bar_rel heeft nu een raar hoofd met kort bovenop en lang achter. Het is wel leuk geknipt maar niet bij mijn hoofd
Ja kijk dan naar me foto'squote:Op maandag 13 juni 2005 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus je had eigenlijk al een raar hoofd maar dat was gecamoufleerd door je haar?
Daar stond je alquote:Op maandag 13 juni 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja zeg... nu sta ik op de laatste plaat.
RIP voor de nabestaandenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:15 schreef timbob het volgende:
[..]
waar sloeg dat op? en wat een standaardbericht
Nee, dat weet hij inderdaad niet neequote:Op maandag 13 juni 2005 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die jongen weet niet wat hij mist [afbeelding]
Ik sta vet laagquote:Op maandag 13 juni 2005 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar stond je al
Ik pas het wel even aan
Jij deed toch niet aan meets?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij inderdaad niet nee
Wordt wel hoog tijd
Je kloon.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef MissBliss het volgende:
Wie moet ik dán als laatste doen? Dilemma
Boeiend laat mij maar staanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef MissBliss het volgende:
Wie moet ik dán als laatste doen? Dilemma
Een meet met mijn top-3 van favo fokkers?quote:
Dát bedoel ik dus he?quote:
Die staat er niet bijquote:
Hey, ik sta bij jou ook een-na-laatste hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Boeiend laat mij maar staan.
Anders doe je het alfabetisch.
Doe gewoon net als ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus he?
Ik kan niet iedereen in de top 3 zetten
En het is niet eens volledig op populariteit
Ik sta ook vet laagquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus he?
of wel!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
RIP voor de nabestaandenVolgens mij weet hij niet wat RIP betekent
Ik kom op elke meet tegenwoordigquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een meet met mijn top-3 van favo fokkers?
Daar zeg ik geen nee tegen hoor
Ach meid, dan doe je het toch op het alfabetquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus he?
Ja, ik denk ook echt dat die user dat zo bedoeldequote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef timbob het volgende:
[..]
of wel!
nu die ene overleden is, kunnen zij eindelijk rusten
misschien was degene die overleden was wel heel luidruchtig
Nou, trommel jij Tania en niksan ff op?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom op elke meet tegenwoordig
Ook als ik niet ben uitgenodigd![]()
Dat heb ik in principe ook, ik zal het erbij zetten voor de 'niet top 3-ers'quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe gewoon net als ik.
Stel een top 3 samen (die je nu hebt dus)
en doe de rest at random.
En jij was nog wel mijn favo fokkerquote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik in principe ook, ik zal het erbij zetten voor de 'niet top 3-ers'
Kijk, dat is toch handig?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik in principe ook, ik zal het erbij zetten voor de 'niet top 3-ers'
Ja weet je wat??quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach meid, dan doe je het toch op het alfabet [afbeelding]
Nouhouquote:
Als het op alfabet was, zou hij alsnog 'laag' staanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja weet je wat??
Ik laat het staan zoals het is, en je staat trouwens helemaal niet vet laag [afbeelding]
Ja maar ik wou jowu altijd meeten maar jij mij nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nouhou
HW en Christine ken ik irl en Bupa was altijd een favoriet van me..
Maar jij bent nummer 4, net als de rest
Ik sta op 9/15quote:Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja weet je wat??
Ik laat het staan zoals het is, en je staat trouwens helemaal niet vet laag [afbeelding]
Het is toch jouw favo fokker meetquote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, trommel jij Tania en niksan ff op?
Waarom mij nog nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nouhou
HW en Christine ken ik irl en Bupa....
Maar ik heb het ook op volgorde van toevoegingquote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik sta bij jou ook een-na-laatste hoor
Ik weet niet of het zo'n goed idee is........ ik ga dan flauwvallen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is toch jouw favo fokker meet
Als ik het vraag komen ze vast niet![]()
Boeiend, boeiend, interessant, echt waar joh? Boeiend, interessant, meen je dat nou?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het op alfabet was, zou hij alsnog 'laag' staan
Jij kwam niet op de ShowChatmeet rememberquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom mij nog niet
Ik heb je nog gestalkt bij je vensterbank terwijl jekoffie
dronk
Idemquote:Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil het nu niet meer over mijn favo fokkerlijst hebben
Ik hou van jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik wil mezelf alleen delen met julliequote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kwam niet op de ShowChatmeet remember![]()
En je kwam ook niet binnen toen je stalkte
IK STA OOK NIET BIJ JOUW FAVO FOKKERS HOOR!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Boeiend, boeiend, interessant, echt waar joh? Boeiend, interessant, meen je dat nou? [afbeelding]
......omdat Tania en niksan ook niet kwamenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kwam niet op de ShowChatmeet remember![]()
Als je een valse nicht nadoet.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ik weet heul niet wanneer ik die smilie moet gebruiken
[afbeelding]
En toch hou ik van jequote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK STA OOK NIET BIJ JOUW FAVO FOKKERS HOOR!!![]()
:R:R:r;
Och, wat ben je toch onbaatzuchtigquote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mezelf alleen delen met jullie
And that's like, never gonna happen.quote:
Oh en omdat alleen de nummer 3 kwam, kwam je maar helemaal niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
......omdat Tania en niksan ook niet kwamen
quote:favo FOK!ker: -
True, true...quote:Op maandag 13 juni 2005 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Och, wat ben je toch onbaatzuchtig
niksan is en blijft nog altijd mijn nummer 1quote:Op maandag 13 juni 2005 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en omdat alleen de nummer 3 kwam, kwam je maar helemaal niet? [afbeelding]
Smoesjesquote:Op maandag 13 juni 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan is en blijft nog altijd mijn nummer 1
Laat die meet dan maar zittenquote:
Wij zouden ook nog een keer meeten maar toen kwam je niet opdagenquote:
Op Schiphol bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij zouden ook nog een keer meeten maar toen kwam je niet opdagen
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
En 10.000, hebben we dat ook weer gehad
Laatkomerquote:Op maandag 13 juni 2005 20:46 schreef MissBliss het volgende:
5 op een rij, ik kon het niet laten..
Oh fuck
Nouquote:
Jezus bar_rel, hoe erg kan je achter lopen?quote:
Wow 4 weken alquote:Op maandag 13 juni 2005 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus bar_rel, hoe erg kan je achter lopen?
Naja, uit dus, al een week of 4
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus bar_rel, hoe erg kan je achter lopen?
Naja, uit dus, al een week of 4
Nu kunnen wij weer datenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wow 4 weken al
Ja sorry kom hier niet zo vaak meer
Hey Chrissie!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
Jullie hadden het over mij
Of nouja,MissBliss
had het over mij
Dat je op 2 staat in mn favo fokkerlijstquote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
Jullie hadden het over mij
Of nouja,MissBliss
had het over mij
*lekker iets anders opzetquote:Op maandag 13 juni 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
* hallo terug zegt
* Keane luistert
* knipoogje doet
GRM is wat ik een GR noemquote:Op maandag 13 juni 2005 21:05 schreef MissBliss het volgende:
Aaaaaaaargh, de batterijen van mnGRM
zijn op
:r;r:r:r
ik probeer het noooooooit meer.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef babette21 het volgende:
en: * gdvrdmm nog steeds geen tweede tshirt gewonnen heeft
zullen we doen ja?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:08 schreef babette21 het volgende:
* volumeknop nog harder zet en alleen nog maar Keane hoort
.... oké zo kunnen we nog 3 uur doorgaan
gelijkhebje... ik wil gewoon ff 'n smalletje winnen, omdat ik bang ben dat medium te groot isquote:Op maandag 13 juni 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
ik probeer het noooooooit meer.
medium past altijdquote:Op maandag 13 juni 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelijkhebje... ik wil gewoon ff 'n smalletje winnen, omdat ik bang ben dat medium te groot is
maar dan stop ik echt... 't is toch om gek van te worden...
je gaat die weddenschap echt keihard verliezen he?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:10 schreef babette21 het volgende:
trouwens ff wat anders, dat gtst zijn ze wel weer aan 't opleuken he?!
met die actie van Isabella en Suzanne![]()
[die daardoor wel veel te druk met andere dingen bezig zijn]
uiteraard, maar de lieve heer heeft mij geen voorgevel gegeven om onder te ruime zooi te verbergenquote:
Grafische rekenmachine, waar je hele verhalen in kwijt kan MITS de batterijen het doenquote:
echt welquote:Op maandag 13 juni 2005 21:11 schreef Airelle het volgende:
je gaat die weddenschap echt keihard verliezen he?
*waar wedden we ook alweer om?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt wel![]()
![]()
dat gaat betekenen dat ik mijn eerste SC moet gaan openen.....
Oh.. ik weet het eigenlijk niet (meer).quote:Op maandag 13 juni 2005 21:16 schreef babette21 het volgende:
in een OP toch??
ja maar... je idee slaat nergens opquote:Op maandag 13 juni 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
maaaaaaaaarrrrrrrrrr 't kan nog!! ik heb nog zo'n 1,5 week aan kansen..... da's best veel
ja met teksvakken, en dan de lijnen later met potlood of zw. pen en daar een kopie van makenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:17 schreef bar_rel het volgende:
Weet iemand hoe ik in Words een organogram kan maken![]()
Ja ik, invoegen > afbeelding > organigramquote:Op maandag 13 juni 2005 21:17 schreef bar_rel het volgende:
Weet iemand hoe ik in Words een organogram kan maken![]()
Dat wordt echt een rampquote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja met teksvakken, en dan de lijnen later met potlood of zw. pen en daar een kopie van maken
ik heb 'm ook moeten maken, maar heb al m'n studiebestanden gewist... anders kon ik 'm doormailen
een intake bij wat?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:20 schreef Christine het volgende:
Babette weet jij hoe het gaat op een intakegesprek?
Mijnes is in het engelsquote:Op maandag 13 juni 2005 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik, invoegen > afbeelding > organigram![]()
Uhm tja...quote:
Nouja ik denk dat ik een intake gesprek krijg morgen (bij zo'n therapeut die bij de huisarts in zit, dat is zo'n nieuw systeem in samenwerking met parnassia) weet je daar iets van?quote:
Dat staat er bij mij nietquote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm tja...
Er staat zelfs een plaatje bij trouwens
Iets van Insert > picture > organization chart
Lukt je niet erg he?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Grafische rekenmachine, waar je hele verhalen in kwijt kan MITS de batterijen het doen
Maar ik ga weer verder voor HW boos wordt![]()
Jeeteeeeeeeeeejeeequote:Op maandag 13 juni 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Weet iemand hoe je een origami moet invoegen in Word? [afbeelding]
Word XP?quote:
Jij stalker jijquote:
kijk ik zal 't uitleggen: toen Suzanne er net in zat, die eerste dus, toen zat ze 'n keer met Valerie aan de bar. en toen zat ze 'n beetje te peilen enzo, over diens liefdesleven en alles. en toen bleek Val op Ludo te vallen en leek [wat ik zeg niet dat 't zo is] Suzanne helemaal gedesillusineerd, alsof ze stiekem achter Val aanzat.... dus ik denk: die gaan ze nog 's aan eenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:19 schreef Airelle het volgende:
ja maar... je idee slaat nergens op.
als er nu al eens wat over gezegd was ofzo...
het komt zo uit de lucht vallen.
ja man, ik werk alleen maar, bijna geen tijd meer voor Fok!, nu ook niet want ik kijk Temptation Islandquote:
Ik heb al wat geevoden!1 dank jequote:Op maandag 13 juni 2005 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Word XP?
Het moet ergens bij Insert staan (4e menu-item)
Anders Insert > object en dan kan je uit een lijst programma's kiezen en 1 daarvan is voor het maken van een organigram.
Pff, Fok! gaat voor. Dat weet je toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:27 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja man, ik werk alleen maar, bijna geen tijd meer voor Fok!, nu ook niet want ik kijk Temptation Island![]()
Helemaal vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuke ava. En waarom post je niet meer op shok?
jaja.. dream on...quote:Op maandag 13 juni 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk ik zal 't uitleggen: toen Suzanne er net in zat, die eerste dus, toen zat ze 'n keer met Valerie aan de bar. en toen zat ze 'n beetje te peilen enzo, over diens liefdesleven en alles. en toen bleek Val op Ludo te vallen en leek [wat ik zeg niet dat 't zo is] Suzanne helemaal gedesillusineerd, alsof ze stiekem achter Val aanzat.... dus ik denk: die gaan ze nog 's aan eenkoppelen. maar de enige
die op
valt is Isabella... dus: 1 en 1 is 2..........
![]()
tja meestal willen ze gewoon in 1 a 1, 5uur zoveel mogelijk weten over zowel de huidige situatie als de voorgeschiedenis. Aangezien het ggz is zullen ze bij huidige situatie niet blijven hangen bij "hoe gaat het met je" maar ook vragen hoe je eet en slaapt, evt. drank/drugs-gebruik, dagritme, stemming, dat soort dingen. Als je 'n goeie hebt zijn ze daar vrij precies in. Netwerk pluizen ze ook graag uit. Vragen over de voorgeschiedenis kan gaan van bijv. eerdere hulpverlening/medicijngebruik tot ingrijpende levensgebeurtenissen. 't is vooral een lange zit en je moet veel lullen, maar die info hebben ze wel nodig... met 'n beetje mazzel mag je vragenlijsten invullen, maar dat doen ze niet altijd.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:23 schreef Christine het volgende:
Nouja ik denk dat ik een intake gesprek krijg morgen (bij zo'n therapeut die bij de huisarts in zit, dat is zo'n nieuw systeem in samenwerking met parnassia) weet je daar iets van?
Deze schijnt tot eind juli geldig te zijn oid.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar hey, die bonnen zijn altijd geldig heh
quote:
Wel verdeurie, die zet ik dan wel zacht aan op de achtergrondquote:
Nee, die bedoelde ik nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op Schiphol bedoel je?
Toen had ik niet gezegd dat ik zou komen hoor
Anyway: nu ga ik leren
Enquote:Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Denk overal wel.. Sowieso CNN, rest weet ik niet.
Maareh, ik ben weg, nog stukje. Bridget
. kijken.
.
Ohja, dat zei ik om 10 uur 's avonds toen jij 600 kilometer verder weg bleek te wonenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, die bedoelde ik nietJe zou bij mij thuis witte wijn komen drinken
Ik kom alleen naar een SHO-meet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohja, dat zei ik om 10 uur 's avonds toen jij 600 kilometer verder weg bleek te wonen
Kom dan gewoon eens naar een meet
*leren gaat*
Ik weet niet of er veel animo is voor nog een SHO-meetquote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom alleen naar een SHO-meet.En het was half zeven uur 's avonds
En het was geen 600 km verderop
Ik was op de SHO meeting...... and the rest is historyquote:Op maandag 13 juni 2005 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom alleen naar een SHO-meet.En het was half zeven uur 's avonds
En het was geen 600 km verderop
Het is elke keer hetzelfde met jullie.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet niet of er veel animo is voor nog een SHO-meet
En toch ben ik teleurgesteldquote:Op maandag 13 juni 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet niet of er veel animo is voor nog een SHO-meet
En je woont wel superver wegen het was laat
en de NS is kut hoor als je 's avonds ineens ergens wijn wilt drinken
Idd, wel grappig hoe een groot aantal mensen eerst zo enthousiast is en dan plotseling de dag voor de meet ineens doodziek op bed ligtquote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde met jullie.
Er zouden tig mensen komen....en uiteindelijk komen er 4 en 2 van buitenaf
quote:
Rustig maar, Tania...onze meet komt nog wel een keerquote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, wel grappig hoe een groot aantal mensen eerst zo enthousiast is en dan plotseling de dag voor de meet ineens doodziek op bed ligt
Ik was er hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde met jullie.
Er zouden tig mensen komen....en uiteindelijk komen er 4 en 2 van buitenaf
Staticquote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was op de SHO meeting...... and the rest is history.
Tuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rustig maar, Tania...onze meet komt nog wel een keer
Gezellig hè?quote:
Ik was er ookquote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was op de SHO meeting...... and the rest is history.
Echt waarquote:
Yep, was gezellig met staticquote:
Hij likt zn lippen af?quote:
En de tong moet iets duidelijker zijn of niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yep, was gezellig met static
[..]
Hij likt zn lippen af?
Ik vind eik dat hij dat net ietsje later moet doen... na het slikken zeg maar
Dan krijgt hij weer zo'n megatong in vergelijking tot de restquote:Op maandag 13 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En de tong moet iets duidelijker zijn of niet?
Jja ik had ook eerder moeten beginnen met mn tentamen van morgenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef bar_del het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk eerder moeten beginnen
Ik dacht al dat zei ik helemaal nietquote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef bar_del het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk eerder moeten beginnen
En een andere kleur of niet? En minder snelquote:Op maandag 13 juni 2005 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan krijgt hij weer zo'n megatong in vergelijking tot de rest
Ietsjepietsje groter misschien
Ja, iets later en minder snel.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
En een andere kleur of niet? En minder snel
En de kleur danquote:
Op alle aanklachten nog welquote:
Geen ideequote:
quote:
Probeer dan eerst die andere dingen evenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tja t was sensueler als ie t langzamer deed maar tis n soldaat he, ferme lik![]()
![]()
Tis niet alsof ik et zelf maakquote:Op maandag 13 juni 2005 23:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Probeer dan eerst die andere dingen even
Kan je altijd de kleur nog veranderen
Mja uhm, ik weet het ook niet hoor, ik vond de kleur wel aardigquote:
Dat doe je snelquote:
+ een beetje afraffalenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar van de 15 had ik er al 8 een beetje
Waar was jequote:
Blij vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef timbob het volgende:
dus
hebben we dat gedoe met MJ ook weer gehad
Een skiebaan van mijn benen maken.quote:
Het is ski-baan toch??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een skiebaan van mijn benen maken.
I'm net zo smooth als Rob Thomas & Santana in 1 liedje
Grijp em Duiveltjaquote:
Uiteraard.quote:
Ik heb echt met ze te doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:42 schreef timbob het volgende:
http://www.lemonzoo.com/movie.php?i=198
nog 1 keertje dan
is het woensdagquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:23 schreef Airelle het volgende:
Morgen!
Ik vond mezelf toch wat enthousiasterquote:
Wait 'till you see this:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond mezelf toch wat enthousiaster![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |