Je moet niet lachen, we moeten Bu P. Atih serieus nemenquote:
En toch blijf je een toffe gast.quote:
Ik welquote:Op maandag 6 juni 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:En jij gaat mij niet vertellen dat je die hele lap tekst hebt gelezen
Vandaar jouw vorige reactie in dit topic?quote:
Tja, ik ben nou eenmaal een man van weinig woorden, en er viel nou eenmaal weinig over te zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaar jouw vorige reactie in dit topic?
Gaat ook niet over jou het gtst topic word weer door een zeker iemand verpestquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:40 schreef Svensational het volgende:
Voor zover ik weet, was ik niet geband
Ik dacht dat je bar_del bedoeldequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gaat ook niet over jou het gtst topic word weer door een zeker iemand verpest![]()
Het was al vermeld in het topic en bij de meeste users is dat centrale topic wel bekendquote:Op zondag 12 juni 2005 14:13 schreef utrechter het volgende:
Kan ook hier
Beroemd & Zwanger #2
Prima een slotje, maar kan je hem niet beter verplaatsen, nu staat het bericht er zometeen drie keer op...
Bij topics als GTST? Niet mee eensquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
Dat zijn TT's natuurlijk altijd.
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kan de TT van het gtst topic niet verandert worden, aangezien dit slechts de mening van een enkele user is?![]()
En toch is het zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij topics als GTST? Niet mee eens
Idd, geen rechten meerquote:
En ik word genegeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:00 schreef static het volgende:
Done voor beiden.
De delete/sluiten knoppen zijn een tijdje terug omgedraaid. Topic is weg dus (voor de mods that is).quote:
Zo dan:quote:
Aha.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef static het volgende:
[..]
De delete/sluiten knoppen zijn een tijdje terug omgedraaid. Topic is weg dus (voor de mods that is).
Foutje.
Het is zeker weer leuk om te zien hoe het verlooptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |