Ik sta vet laagquote:Op maandag 13 juni 2005 20:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar stond je al
Ik pas het wel even aan
Jij deed toch niet aan meets?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat weet hij inderdaad niet nee
Wordt wel hoog tijd
Je kloon.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef MissBliss het volgende:
Wie moet ik dán als laatste doen? Dilemma
Boeiend laat mij maar staanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef MissBliss het volgende:
Wie moet ik dán als laatste doen? Dilemma
Een meet met mijn top-3 van favo fokkers?quote:
Dát bedoel ik dus he?quote:
Die staat er niet bijquote:
Hey, ik sta bij jou ook een-na-laatste hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 20:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Boeiend laat mij maar staan.
Anders doe je het alfabetisch.
Doe gewoon net als ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus he?
Ik kan niet iedereen in de top 3 zetten
En het is niet eens volledig op populariteit
Ik sta ook vet laagquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus he?
of wel!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
RIP voor de nabestaandenVolgens mij weet hij niet wat RIP betekent
Ik kom op elke meet tegenwoordigquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een meet met mijn top-3 van favo fokkers?
Daar zeg ik geen nee tegen hoor
Ach meid, dan doe je het toch op het alfabetquote:Op maandag 13 juni 2005 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát bedoel ik dus he?
Ja, ik denk ook echt dat die user dat zo bedoeldequote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef timbob het volgende:
[..]
of wel!
nu die ene overleden is, kunnen zij eindelijk rusten
misschien was degene die overleden was wel heel luidruchtig
Nou, trommel jij Tania en niksan ff op?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom op elke meet tegenwoordig
Ook als ik niet ben uitgenodigd![]()
Dat heb ik in principe ook, ik zal het erbij zetten voor de 'niet top 3-ers'quote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe gewoon net als ik.
Stel een top 3 samen (die je nu hebt dus)
en doe de rest at random.
En jij was nog wel mijn favo fokkerquote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik in principe ook, ik zal het erbij zetten voor de 'niet top 3-ers'
Kijk, dat is toch handig?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heb ik in principe ook, ik zal het erbij zetten voor de 'niet top 3-ers'
Ja weet je wat??quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach meid, dan doe je het toch op het alfabet [afbeelding]
Nouhouquote:
Als het op alfabet was, zou hij alsnog 'laag' staanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja weet je wat??
Ik laat het staan zoals het is, en je staat trouwens helemaal niet vet laag [afbeelding]
Ja maar ik wou jowu altijd meeten maar jij mij nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nouhou
HW en Christine ken ik irl en Bupa was altijd een favoriet van me..
Maar jij bent nummer 4, net als de rest
Ik sta op 9/15quote:Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja weet je wat??
Ik laat het staan zoals het is, en je staat trouwens helemaal niet vet laag [afbeelding]
Het is toch jouw favo fokker meetquote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, trommel jij Tania en niksan ff op?
Waarom mij nog nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nouhou
HW en Christine ken ik irl en Bupa....
Maar ik heb het ook op volgorde van toevoegingquote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik sta bij jou ook een-na-laatste hoor
Ik weet niet of het zo'n goed idee is........ ik ga dan flauwvallen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is toch jouw favo fokker meet
Als ik het vraag komen ze vast niet![]()
Boeiend, boeiend, interessant, echt waar joh? Boeiend, interessant, meen je dat nou?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het op alfabet was, zou hij alsnog 'laag' staan
Jij kwam niet op de ShowChatmeet rememberquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom mij nog niet
Ik heb je nog gestalkt bij je vensterbank terwijl jekoffie
dronk
Idemquote:Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil het nu niet meer over mijn favo fokkerlijst hebben
Ik hou van jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik wil mezelf alleen delen met julliequote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kwam niet op de ShowChatmeet remember![]()
En je kwam ook niet binnen toen je stalkte
IK STA OOK NIET BIJ JOUW FAVO FOKKERS HOOR!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Boeiend, boeiend, interessant, echt waar joh? Boeiend, interessant, meen je dat nou? [afbeelding]
......omdat Tania en niksan ook niet kwamenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kwam niet op de ShowChatmeet remember![]()
Als je een valse nicht nadoet.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ik weet heul niet wanneer ik die smilie moet gebruiken
[afbeelding]
En toch hou ik van jequote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK STA OOK NIET BIJ JOUW FAVO FOKKERS HOOR!!![]()
:R:R:r;
Och, wat ben je toch onbaatzuchtigquote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mezelf alleen delen met jullie
And that's like, never gonna happen.quote:
Oh en omdat alleen de nummer 3 kwam, kwam je maar helemaal niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
......omdat Tania en niksan ook niet kwamen
quote:favo FOK!ker: -
True, true...quote:Op maandag 13 juni 2005 20:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Och, wat ben je toch onbaatzuchtig
niksan is en blijft nog altijd mijn nummer 1quote:Op maandag 13 juni 2005 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh en omdat alleen de nummer 3 kwam, kwam je maar helemaal niet? [afbeelding]
Smoesjesquote:Op maandag 13 juni 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan is en blijft nog altijd mijn nummer 1
Laat die meet dan maar zittenquote:
Wij zouden ook nog een keer meeten maar toen kwam je niet opdagenquote:
Op Schiphol bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij zouden ook nog een keer meeten maar toen kwam je niet opdagen
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:45 schreef MissBliss het volgende:
En 10.000, hebben we dat ook weer gehad
Laatkomerquote:Op maandag 13 juni 2005 20:46 schreef MissBliss het volgende:
5 op een rij, ik kon het niet laten..
Oh fuck
Nouquote:
Jezus bar_rel, hoe erg kan je achter lopen?quote:
Wow 4 weken alquote:Op maandag 13 juni 2005 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus bar_rel, hoe erg kan je achter lopen?
Naja, uit dus, al een week of 4
quote:Op maandag 13 juni 2005 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus bar_rel, hoe erg kan je achter lopen?
Naja, uit dus, al een week of 4
Nu kunnen wij weer datenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wow 4 weken al
Ja sorry kom hier niet zo vaak meer
Hey Chrissie!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
Jullie hadden het over mij
Of nouja,MissBliss
had het over mij
Dat je op 2 staat in mn favo fokkerlijstquote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
Jullie hadden het over mij
Of nouja,MissBliss
had het over mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |