Hejj lekkere babe!!!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Hoi meid!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
En bedanktquote:Op maandag 13 juni 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi meid!
Ik vond die MB maar trés saai hoor [afbeelding]
Hey lekker dingquote:
Ik heb jou wel eens gezien op een meetquote:
Wat heb je veranderd dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En bedankt
Ik had alleen even ingelogd om mn fotoboek aan te passen
Ik ben geen lekker ding meer met dit kapselquote:Op maandag 13 juni 2005 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey lekker ding
[..]
Ik heb jou wel eens gezien op een meet
De Volgorde der Favo Fokkersquote:
Illustreer eens met een foto dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben geen lekker ding meer met dit kapsel
quote:RIP voor de nabestaanden. Waar gaat het heen met deze wereld...
Je staat op 3 omdat ik bij jou ook niet meer op 2 staquote:Op maandag 13 juni 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sta ik nog steeds waar ik moet staan?
Oh, da's echt zó gemeen meidquote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je staat op 3 omdat ik bij jou ook niet meer op 2 sta
Ja dat kan nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De Volgorde der Favo Fokkers![]()
[..]
Illustreer eens met een foto dan?![]()
En anders gewoon uitleg van de huidige situatie
Die jongen weet niet wat hij mistquote:Op maandag 13 juni 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, da's echt zó gemeen meid [afbeelding]
Echt zo'n wannabee die Zowieequote:
Nouja zeg... nu sta ik op de laatste plaatsquote:Op maandag 13 juni 2005 20:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die jongen weet niet wat hij mist [afbeelding]
[..]
Echt zo'n wannabee die Zowiee [afbeelding]
Dus je had eigenlijk al een raar hoofd maar dat was gecamoufleerd door je haar?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:13 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat kan niet
Mijn camera is stuk en ik heb geen batterijen meer
Ok uitleg:
Zaterdag ging ik, bar_rel, op 10 juni naar de kapper in ********. Eenmaal aangekomen zei ik tegen de mooie dame die me hielp:
''Ik wil er graag boven een klein stukje af en aan de zijkant ook, achter moet lang blijven alleen beetje plukkerig''
Het resultaat:
Bar_rel heeft nu een raar hoofd met kort bovenop en lang achter. Het is wel leuk geknipt maar niet bij mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |