Ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef MissBliss het volgende:
Heeft iemand de antwoorden van die quiz?
Ja er bestaat een heel topic over.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef MissBliss het volgende:
Heeft iemand de antwoorden van die quiz?
die ken je binnen no time uit je hoofd, ik hoef de vragen niet eens meer te lezenquote:Zijn de antwoorden nog ergens te vinden? Anders zijn mn kansen wel heel klein
Ik wist eht ook nogquote:Op maandag 13 juni 2005 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ken je binnen no time uit je hoofd, ik hoef de vragen niet eens meer te lezen
maar goed, hier zijn ze: DJ, Duitsland, meer dan 65 miljoen, Bobby, Frank, Milli Vanilli, Daddy Cool [2x: eerste nr1 + regel uit lied], Blame it on the rain en Reggie nog wat.......
wat ontzettend erg dat ik dit zo weet.......
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef babette21 het volgende:
prachtige TT trouwens
al mis ik wel de illustratie
Mis ik iets? Wat is Kirri, Kirri?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef babette21 het volgende:
prachtige TT trouwens
al mis ik wel de illustratie
kortgesnaveld en blauwe veren......quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
kortgesnaveld en blauwe veren......
maar 't is 'm niet, dit is tenslotte geen weidevogel
goeie poging wel
ik had 'm direct de eerste keerquote:Op maandag 13 juni 2005 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Hoe lang deden jullie erover te winnen?
Ik heb er na 15 keer nog steeds geen eenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 'm direct de eerste keer
maar de 500x daarna kreeg ik 'n "helaas"-bericht
Skaai heeft er geloof ik al 3 en PeRi heeft er 4 [zeggen ze]
misschien IS 't wel een kruisingquote:Op maandag 13 juni 2005 12:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]Misschien moeten we die twee vogels maar kruizen.
Dat is niet bijzonder.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er na 15 keer nog steeds geen een![]()
![]()
![]()
En je hebt nog niks??quote:Op maandag 13 juni 2005 12:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder.
Ik heb het wel 500 keer geprobeerd.
nope...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:41 schreef babette21 het volgende:
't is vandaag duidelijk geen goeie win-dag......
oh tijd zat om het nog 300x te proberenquote:Op maandag 13 juni 2005 12:42 schreef Airelle het volgende:
ik moet nu nog wachten op school tot half 2 ... *zucht
lekker niksen in de mediahteek.
goed ideequote:Op maandag 13 juni 2005 12:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh tijd zat om het nog 300x te proberen
het kwam door jou hequote:Op maandag 13 juni 2005 13:03 schreef timbob het volgende:
[..]
had je maar eerder moeten gaan leren ipv met mij msnen
Shockingquote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef timbob het volgende:
het aardse magnetisch veld keert zich om!!
Ja iddquote:Op maandag 13 juni 2005 12:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
jezus, nóg niet??!? en je bent al zolang bezig!!!
Goed genoeg iig.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef timbob het volgende:
[..]
gelukkig stond je toch al "vet goed" voor eco..
joh der zijn zoveel van die broodje aap verhalen.quote:
Ja avater!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef Airelle het volgende:
joh der zijn zoveel van die broodje aap verhalen.
who cares!
en vooral jij niet... want dan zijn jij en ik allang saampjes in heaven.
en niet gaan piepen over kinderen enzo... die maken dat ook niet mee.
hehe, nee ik ga het niet meemaken inderdaad, maar het gaat wel gebeurenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
joh der zijn zoveel van die broodje aap verhalen.
who cares!
en vooral jij niet... want dan zijn jij en ik allang saampjes in heaven.
en niet gaan piepen over kinderen enzo... die maken dat ook niet mee.
ja, we zijn een beetje laat ermee, vroeger (kuch) ging dat grofweg om de 200.000 jaar. maar het is nu al 780.000 jaar niet gebeurtquote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef The_Langolier het volgende:
Dat magnetische veld had volgens de wetenschap al omgekeerd moeten zijn, dacht ik.
Yeahquote:Op maandag 13 juni 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
het heeft geholpen: ik schrok, de hik is weg
Zal Jerry Bruckheimer toch gelijk krijgen!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef timbob het volgende:
ja, we zijn een beetje laat ermee, vroeger (kuch) ging dat grofweg om de 200.000 jaar. maar het is nu al 780.000 jaar niet gebeurt
ofzo.
iig, het veld word nu steeds zwakker en er komen al losse eilandjes waar de polariteit aan het draaien is in het veld.
any moment now
Waar moet het toch heen met jou, MBquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb trouwens van de week TMF opgezet om Watskeburt eens te luisteren en ik moet toegeven dat het refrein wel catchy is....
nee, die miep in je sig of die vogel die ik m'n hele leven ook niet zal zien, dat is interessant wou je zeggen?quote:
met z'n wetenschappelijk correcte filmpiesquote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zal Jerry Bruckheimer toch gelijk krijgen!![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb trouwens van de week TMF opgezet om Watskeburt eens te luisteren en ik moet toegeven dat het refrein wel catchy is....
Ik vind het heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Je bent een sjembek dat zeurt, Bupaquote:
Oh, nu weet ik ook wat ik zing dusquote:Op maandag 13 juni 2005 13:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Je bent een sjembek dat zeurt, maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt.
Je bent een MC met crown, maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau.
Je bent een MC dat dropt, maar je komt niet tot de grond, tot de grond, tot de grond.
Je bent een sjembek zonder klauw, maar je weet niet 'bout it bout' , 'bout it bout', 'bout it bout'
Uit mijn hoofd nog wel![]()
Sex-met-je-ex is erg vermoeiend jaquote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef Dizer het volgende:
Ik val bijna in slaap
Ik heb vanancht niet geslapen...
Dat is *nu*. Dus interessant.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:33 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, die miep in je sig of die vogel die ik m'n hele leven ook niet zal zien, dat is interessant wou je zeggen?
Sjembek lijkt mij nog altijd een de-woord (de bek --> de sjembek)quote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent een sjembek dat zeurt, Bupa
Sjembek??
'Je bent een jongen die zeurt 'quote:
nou IK vind het wel interessantquote:Op maandag 13 juni 2005 13:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is *nu*. Dus interessant.
Wat kan mij het nou boeien of over 10, 20 jaar een grote meteoriet op ons aardbolletje neerstort?
Of dat de zon uitsterft?
nee,quote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
Niet datquote:Op maandag 13 juni 2005 13:40 schreef Skaai het volgende:
Dooddoener BVO, we willen hedendaagse troep!
sjembekquote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sjembek lijkt mij nog altijd een de-woord (de bek --> de sjembek)
dus moet het die zeurt zijn.
Stomme jeugd van tegenwoordig
IK heb die tekst niet geschreven hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sjembek lijkt mij nog altijd een de-woord (de bek --> de sjembek)
dus moet het die zeurt zijn.
Stomme jeugd van tegenwoordig
Sorry.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK heb die tekst niet geschreven hoor!![]()
:r
:r:r;r;r
Maar je weet niet watskeburtquote:
dat nummer is dan weer gewoon jammer.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:47 schreef Skaai het volgende:
'Mag ik je tepel likken? Laat me effe likken aaahww'
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal![]()
http://www.scribbly.nl
ja shit he, ik heb natuurlijk recht op verlof...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:52 schreef Skaai het volgende:
Dan ga je naar huis
"Ja ik ben 7 maanden zwanger, ik heb toch ook recht op zwangerschaps verlof?"
quote:
Ze slaan gewoon nergens op. Die gekke poppetjes, van die flauwe humor.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:53 schreef timbob het volgende:
[..]
dit verbaast mij eigenlijk niet van jou
Ja dus.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je leest dan zeker welmevrouw de Heks
Scribbly
quote:
In ieder geval een betere tekst dan Watskeburtquote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef timbob het volgende:
[..]
dat nummer is dan weer gewoon jammer.
ze heeft een irritante stem en een nog irritantere tekst
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze slaan gewoon nergens op. Die gekke poppetjes, van die flauwe humor.. Nee, ik heb liever pakje bakmeel of mevrouw de heks.
.
Whihihiquote:Op maandag 13 juni 2005 13:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, pakje bakmeel, dat is tenminste een geloofwaardig type
jij vindt het vast interessanter dan de omdraaing van de polariteit van het aards magnetisch veldquote:Op maandag 13 juni 2005 13:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In ieder geval een betere tekst dan Watskeburt
Ik vind het allebei niet interessant.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:00 schreef timbob het volgende:
[..]
jij vindt het vast interessanter dan de omdraaing van de polariteit van het aards magnetisch veld
Jaquote:
Nou ik lig hier op de grond hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja
Je kent Mevrouw de Heks ook niet?
Even erg
Het is vrij triest jaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ik lig hier op de grond hoor![]()
![]()
![]()
*rolt*
...van het huilen, dat wel
Damn, Beev......dit vind ik wel héél erg...quote:
Mevrouw de Heks is juist geweldig altijd.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, Beev......dit vind ik wel héél erg...
Je smaak, wat doe je?
[ZWA]quote:Op maandag 13 juni 2005 14:07 schreef Bupatih het volgende:
Damn, Beev......dit vind ik wel héél erg...
Je smaak, wat doe je?
Mja, ik had al zo'n vermoeden maar ik denk nu dat Beev gewoon geen smaak heeft...quote:
quote:
Kwetsend?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef BVO het volgende:
Het leukste zijn natuurlijk ook de brieven in de Metro. Vroeger waren er wekenlange discussies over een strip, van die zeikerds die het kwetsend vonden enzo..
Meningen, Buup....meningen...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Dit is gewoon voorspelbare, makkelijke, oude humor.
Té simpel gewoon. En niet leuk.
Niet per se over deze, maar over elke willekeurige strip.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwetsend?
Dit?
Jeez...het stelt gewoon niks voor
Ze proberen waarschijnlijk kwetsend over te komen ja....
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is gewoon voorspelbare, makkelijke, oude humor.
Té simpel gewoon. En niet leuk.
Dat is wel het laatste dat ik zou zeggen!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
En ga nou niet zeggen dat IK geen gevoel voor humor heb.
Da's waar...quote:
Rotterdamquote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef Bupatih het volgende:
Da's waar...
Maar ik probeer het te verklaren.
Kom jij ook uit omg. Rotterdam?
Wacht.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste dat ik zou zeggen!
Deze humor valt nu eenmaal buiten jouw 'humor-range', kan gebeuren.
Jij bent gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:16 schreef BVO het volgende:
Gelukkig is jouw "humor" van een weerzinwekkend hoog niveau, dat scheelt.
En dat is ook een menig.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:13 schreef Bupatih het volgende:
Wacht.
Ik zal me even verlagen tot het niveau van de sterfelijke mensen hier op aarde.
Misschien kan ik dan wél lachen om deze stripjes.
HEY!quote:Op maandag 13 juni 2005 14:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's waar...
Maar ik probeer het te verklaren.
Kom jij ook uit omg. Rotterdam?
spaar ons bupa..quote:Op maandag 13 juni 2005 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig niet de enige die er zo over denkt.
Dus ik ga nog even door met mijn "humor" hier op Fok!
Oh. Maar dat was ook niet serieus hoor.quote:
Ja, maar jij bent ook anders.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
HEY!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heeft het niks mee te maken ja
I know.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Oh. Maar dat was ook niet serieus hoor.
Ik ook van jouquote:
quote:
quote:
Kamadeeldraquote:Op maandag 13 juni 2005 14:50 schreef timbob het volgende:
[..]
daar heb ik ook vet veel boeken van enzo
en kamagurka is grappig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vind ik dan..
ik heb 2 keer een show van 'm gezien, hij is echt grappig
Dat klopt ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:56 schreef timbob het volgende:
die heb ik ook gezien ja
maar deelder is lang niet zo grappig als kamagurka
[afbeelding]![]()
En ik maar denken dat Amerikanen zo dom zijnquote:Maar liefst 29 procent van de Europeanen antwoordde dat de zon om de aarde draait en 4 procent wist het niet. Een standpunt dat de vroegere paus wel op prijs zouden stellen.
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef MissBliss het volgende:
YES!!!
Eindelijk
Nummer 1236 you're mine
Ik heb dan ook wel heel erg mn best gedaan hoorquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef MissBliss het volgende:
YES!!!
Eindelijk
Nummer 1236 you're mine
Ik heb best wel veel gedaan vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
nee man, fucking druk.....
maar ik heb ondanks m'n geblaat hier wel veel gedaan, dus ik denk dat ik maar eens op tijd naar huis ga....
Nou zegquote:Op maandag 13 juni 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
oh wacht... ik praat niet meer tegen jou....
Als een man een tabaksfabriek kan aanklagen omdat tie longkanker kreeg van de sigaretten kan jij fok aanklagenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heb ik 'n muisarm [geen grapje!]
kan ik Fok! nou aanklagen??? dat ze me nooit op de gevaren hebben gewezen ofzo....??
quote:
zou je denken? da's wel leuk, dan klaag ik Ohra aanquote:Op maandag 13 juni 2005 16:33 schreef PeRi het volgende:
Dat had ik gister ook, het komt door die wedstrijd heh
Gewoon terugpakken.. .en anders kom ik helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lukt wel
Naja, als ik ze weer terugkrijg van mn broertje. Die heeft ze voor vanavond ingepikt![]()
Ik weet het bijna zeker. Maar wat wil je ook, na achtienhonderduizendenzevenentwintig keer dat spel gespeeld te hebben achter elkaar. Klik, klik, klik, klikquote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou je denken? da's wel leuk, dan klaag ik Ohra aan
Maar der stond toch nergens dat het ZO verslavend was?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Maar wat wil je ook, na achtienhonderduizendenzevenentwintig keer dat spel gespeeld te hebben achter elkaar. Klik, klik, klik, klik
ikheb 't idee dat dat scrollen [met de middelvingerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
Ik weet het bijna zeker. Maar wat wil je ook, na achtienhonderduizendenzevenentwintig keer dat spel gespeeld te hebben achter elkaar. Klik, klik, klik, klik
Ik heb nog steeds af en toe de neiging om het weer te proberen. Alsof ik nog niet genoeg shirts gewonnen heb, het hele huis is voorzienquote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar der stond toch nergens dat het ZO verslavend was?
Dat doe ik ook altijd. Soms heb ik echt last van mn middelvingerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ikheb 't idee dat dat scrollen [met de middelvinger] ook nooit heel erg goed kan zijn
Wat doe ik fout?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds af en toe de neiging om het weer te proberen. Alsof ik nog niet genoeg shirts gewonnen heb, het hele huis is voorzien![]()
Ik ook!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:44 schreef PeRi het volgende:
Ik heb twee dagen achter elkaar dat spel gespeeld Airelle. Non stop.
En das niet om mn verslaving te verbergen!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:47 schreef PeRi het volgende:
Zal ik het nog 's proberen? Voor jullie.
Hehe.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:47 schreef PeRi het volgende:
Zal ik het nog 's proberen? Voor jullie.
Owja... ik heb Large en graag een Fuchsia, mocht het lukkenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:00 schreef PeRi het volgende:
Ik ben de komende uren niet beschikbaar dus. Vanaf nu.
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:01 schreef PeRi het volgende:
Airelle heb jij familie in Rotterdam? Ene Lynn?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
bah ik HAAT daddy cool.
niks daddy cool... .daddy shit!
Ja ringtones ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:41 schreef PeRi het volgende:
Kwam je op een veld met ringtones? Je kan dan niet meer doorklikken.
Nee... dit heb ik waarschijnlijk gelijk doorgeklikt op 'Download Ringtone'.quote:
Ik was al helemaal gefrustreerd aan t klikken en t lukte maar nietquote:Op maandag 13 juni 2005 17:44 schreef Airelle het volgende:
Bedankt voor je moeite Peri.
Kun je maar 1x winnen per adres trouwens?
Vet!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef PeRi het volgende:
Als je maar bij de ringtones kwam dan is het goed
Ooit lukt het... zie mijquote:Op maandag 13 juni 2005 17:50 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het al veuls te vaak geprobeerd. En het lukt maar nietEn het gaat me niet eens om dat rotshirt
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:50 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het al veuls te vaak geprobeerd. En het lukt maar nietEn het gaat me niet eens om dat rotshirt
Ze bestellen de shirts waarsch nadat het spel afgelopen isquote:Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Herkenbaar..
Volgens mij zijn de mannenshirts op..
Ik ga dan nu ook voor een vrouwenshirt..
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
ik heb '87-'97 [ofwel het beste van] Clouseau gekocht
en Hopes & Feares vanKeane
![]()
Ik denk het ookquote:Op maandag 13 juni 2005 17:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze bestellen de shirts waarsch nadat het spel afgelopen is
Wat tof!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:54 schreef BVO het volgende:
Airelle, de WTA heeft een uitzondering gemaakt, dus Krajicek speelt ook volgende week..
Jaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
Zussie, je hebt gewonnen?!?!?!??! Jeeeeeeeeeeeh!!!!
Clouseau én Keane =quote:Op maandag 13 juni 2005 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja 'n mócht gewoon niet langer in mijn collectie ontbreken.....![]()
Keane is echte muziek.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
.
Ga eens echte muziek luisteren man!
Girls aloud ofzo.
No way.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
Jij moet duidelijk nog véél leren van je grote zus [afbeelding]
Heb je álle nummers gehoord?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Keane.. is niet erg bijzonder.
Gelikte radiomuziek, dat is het.
Niets meer en niets minder.
Tania!!quote:
Gitaar inbegrepen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
Wat trouwens helemaal te gek gaaf mooi is......Jack Johnson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die blouse maakt je dik, meid! Niet doenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
so gay....
[up]en nu ben ik weg[/sup]
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:41 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Keane een beetje..... suf
Zo zonder gitaren enzo
En Clouseau wil ik het niet eens over hebben
En toch ben je best grappigquote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die blouse maakt je dik, meid! Niet doen [afbeelding]
Daar heb ik Air al voorquote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef babette21 het volgende:
Keane is niet suf, Keane is relaxed.....
je weet wel: muziekje, boekje, rosétje.....
Oh god, ik ben oud....
Clouseau kan ik weinig over zeggen.. ken ze van naam en misschien paar nummers .. verder niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
en Clouseau is vooral [geweldige] jeugdsentiment
punt.
Ach meid, maak je niet zo drukquote:Op maandag 13 juni 2005 19:01 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet voor vrijdag 15 werkstukken maken
Hij beweegt nu:quote:Op maandag 13 juni 2005 19:07 schreef MissBliss het volgende:
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Smiley/homo.gif]afbeelding][/url]
Ja, best gay ja
Beetje onduidelijk alleen
Doe jij het voor me apuufhhquote:Op maandag 13 juni 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach meid, maak je niet zo druk [afbeelding]
OMGquote:Op maandag 13 juni 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach meid, maak je niet zo druk [afbeelding]
Nee dat noem ik verre van sufquote:Op maandag 13 juni 2005 19:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die doet 't ook altijd goed op zulke momenten
[maar dat noem je niet "suf"???]
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij beweegt nu:
[afbeelding]
En hij is ook gay-erig bedoeld
Dankje.quote:
Ik zag het en ik heb het al veranderd:quote:Op maandag 13 juni 2005 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft een loze pixel rechtsonder [afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankje.
Maar even tussen ons meid....dat shirt kan ééééécht niet!
Echt zó jaren negentig [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |