quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef MissBliss het volgende:
YES!!!
Eindelijk
Nummer 1236 you're mine
Ik heb dan ook wel heel erg mn best gedaan hoorquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:45 schreef MissBliss het volgende:
YES!!!
Eindelijk
Nummer 1236 you're mine
Ik heb best wel veel gedaan vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
nee man, fucking druk.....
maar ik heb ondanks m'n geblaat hier wel veel gedaan, dus ik denk dat ik maar eens op tijd naar huis ga....
Nou zegquote:Op maandag 13 juni 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
oh wacht... ik praat niet meer tegen jou....
Als een man een tabaksfabriek kan aanklagen omdat tie longkanker kreeg van de sigaretten kan jij fok aanklagenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heb ik 'n muisarm [geen grapje!]
kan ik Fok! nou aanklagen??? dat ze me nooit op de gevaren hebben gewezen ofzo....??
quote:
zou je denken? da's wel leuk, dan klaag ik Ohra aanquote:Op maandag 13 juni 2005 16:33 schreef PeRi het volgende:
Dat had ik gister ook, het komt door die wedstrijd heh
Gewoon terugpakken.. .en anders kom ik helpenquote:Op maandag 13 juni 2005 16:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lukt wel
Naja, als ik ze weer terugkrijg van mn broertje. Die heeft ze voor vanavond ingepikt![]()
Ik weet het bijna zeker. Maar wat wil je ook, na achtienhonderduizendenzevenentwintig keer dat spel gespeeld te hebben achter elkaar. Klik, klik, klik, klikquote:Op maandag 13 juni 2005 16:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou je denken? da's wel leuk, dan klaag ik Ohra aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |