Goed genoeg iig.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:07 schreef timbob het volgende:
[..]
gelukkig stond je toch al "vet goed" voor eco..
joh der zijn zoveel van die broodje aap verhalen.quote:
Ja avater!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef Airelle het volgende:
joh der zijn zoveel van die broodje aap verhalen.
who cares!
en vooral jij niet... want dan zijn jij en ik allang saampjes in heaven.
en niet gaan piepen over kinderen enzo... die maken dat ook niet mee.
hehe, nee ik ga het niet meemaken inderdaad, maar het gaat wel gebeurenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
joh der zijn zoveel van die broodje aap verhalen.
who cares!
en vooral jij niet... want dan zijn jij en ik allang saampjes in heaven.
en niet gaan piepen over kinderen enzo... die maken dat ook niet mee.
ja, we zijn een beetje laat ermee, vroeger (kuch) ging dat grofweg om de 200.000 jaar. maar het is nu al 780.000 jaar niet gebeurtquote:Op maandag 13 juni 2005 13:21 schreef The_Langolier het volgende:
Dat magnetische veld had volgens de wetenschap al omgekeerd moeten zijn, dacht ik.
Yeahquote:Op maandag 13 juni 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
het heeft geholpen: ik schrok, de hik is weg
Zal Jerry Bruckheimer toch gelijk krijgen!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:27 schreef timbob het volgende:
ja, we zijn een beetje laat ermee, vroeger (kuch) ging dat grofweg om de 200.000 jaar. maar het is nu al 780.000 jaar niet gebeurt
ofzo.
iig, het veld word nu steeds zwakker en er komen al losse eilandjes waar de polariteit aan het draaien is in het veld.
any moment now
Waar moet het toch heen met jou, MBquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb trouwens van de week TMF opgezet om Watskeburt eens te luisteren en ik moet toegeven dat het refrein wel catchy is....
nee, die miep in je sig of die vogel die ik m'n hele leven ook niet zal zien, dat is interessant wou je zeggen?quote:
met z'n wetenschappelijk correcte filmpiesquote:Op maandag 13 juni 2005 13:29 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zal Jerry Bruckheimer toch gelijk krijgen!![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb trouwens van de week TMF opgezet om Watskeburt eens te luisteren en ik moet toegeven dat het refrein wel catchy is....
Ik vind het heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Je bent een sjembek dat zeurt, Bupaquote:
Oh, nu weet ik ook wat ik zing dusquote:Op maandag 13 juni 2005 13:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Je bent een sjembek dat zeurt, maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt.
Je bent een MC met crown, maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau.
Je bent een MC dat dropt, maar je komt niet tot de grond, tot de grond, tot de grond.
Je bent een sjembek zonder klauw, maar je weet niet 'bout it bout' , 'bout it bout', 'bout it bout'
Uit mijn hoofd nog wel![]()
Sex-met-je-ex is erg vermoeiend jaquote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef Dizer het volgende:
Ik val bijna in slaap
Ik heb vanancht niet geslapen...
Dat is *nu*. Dus interessant.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:33 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, die miep in je sig of die vogel die ik m'n hele leven ook niet zal zien, dat is interessant wou je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |