Maar der stond toch nergens dat het ZO verslavend was?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het bijna zeker. Maar wat wil je ook, na achtienhonderduizendenzevenentwintig keer dat spel gespeeld te hebben achter elkaar. Klik, klik, klik, klik
ikheb 't idee dat dat scrollen [met de middelvingerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
Ik weet het bijna zeker. Maar wat wil je ook, na achtienhonderduizendenzevenentwintig keer dat spel gespeeld te hebben achter elkaar. Klik, klik, klik, klik
Ik heb nog steeds af en toe de neiging om het weer te proberen. Alsof ik nog niet genoeg shirts gewonnen heb, het hele huis is voorzienquote:Op maandag 13 juni 2005 16:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar der stond toch nergens dat het ZO verslavend was?
Dat doe ik ook altijd. Soms heb ik echt last van mn middelvingerquote:Op maandag 13 juni 2005 16:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ikheb 't idee dat dat scrollen [met de middelvinger] ook nooit heel erg goed kan zijn
Wat doe ik fout?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds af en toe de neiging om het weer te proberen. Alsof ik nog niet genoeg shirts gewonnen heb, het hele huis is voorzien![]()
Ik ook!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:44 schreef PeRi het volgende:
Ik heb twee dagen achter elkaar dat spel gespeeld Airelle. Non stop.
En das niet om mn verslaving te verbergen!quote:Op maandag 13 juni 2005 16:47 schreef PeRi het volgende:
Zal ik het nog 's proberen? Voor jullie.
Hehe.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:47 schreef PeRi het volgende:
Zal ik het nog 's proberen? Voor jullie.
Owja... ik heb Large en graag een Fuchsia, mocht het lukkenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:00 schreef PeRi het volgende:
Ik ben de komende uren niet beschikbaar dus. Vanaf nu.
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:01 schreef PeRi het volgende:
Airelle heb jij familie in Rotterdam? Ene Lynn?
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
bah ik HAAT daddy cool.
niks daddy cool... .daddy shit!
Ja ringtones ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:41 schreef PeRi het volgende:
Kwam je op een veld met ringtones? Je kan dan niet meer doorklikken.
Nee... dit heb ik waarschijnlijk gelijk doorgeklikt op 'Download Ringtone'.quote:
Ik was al helemaal gefrustreerd aan t klikken en t lukte maar nietquote:Op maandag 13 juni 2005 17:44 schreef Airelle het volgende:
Bedankt voor je moeite Peri.
Kun je maar 1x winnen per adres trouwens?
Vet!quote:Op maandag 13 juni 2005 17:47 schreef PeRi het volgende:
Als je maar bij de ringtones kwam dan is het goed
Ooit lukt het... zie mijquote:Op maandag 13 juni 2005 17:50 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het al veuls te vaak geprobeerd. En het lukt maar nietEn het gaat me niet eens om dat rotshirt
Herkenbaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:50 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het al veuls te vaak geprobeerd. En het lukt maar nietEn het gaat me niet eens om dat rotshirt
Ze bestellen de shirts waarsch nadat het spel afgelopen isquote:Op maandag 13 juni 2005 17:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Herkenbaar..
Volgens mij zijn de mannenshirts op..
Ik ga dan nu ook voor een vrouwenshirt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |