nee zeg, 't idee!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik eet geen kat.
Tof.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik eet geen kat.
Ik vind jou niet aardig meerquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef Svensational het volgende:
Ik was laatst ergens waar ze allemaal van die kleine katjes hadden. Echt superlief enzoMaar gisteren droomde ik dat ik ze per ongeluk in de magnetron had gedaan.
![]()
. Echt vet zielig
.
Hoezo is een kat eten zo óntzettend veel erger dan een koe, kip, konijn, schaap, varken, enz......quote:
Het ging ook over het villen etc. En nee, ik ben al geen vleesliefhebber, ik eet het meer omdat het moet. En de noodzaak om kat te eten zie ik niet..quote:Op maandag 13 juni 2005 11:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo is een kat eten zo óntzettend veel erger dan een koe, kip, konijn, schaap, varken, enz......
Ik vind dat gewoon hypocriet..
Schaap smaakte in Turkije wel okay, konijn Spaans klaargemaakt is erg lekker.quote:
Het Daddy Cool t-shirt van Boney M.quote:
Nee, dat villen lijkt me ook geen pretje.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging ook over het villen etc. En nee, ik ben al geen vleesliefhebber, ik eet het meer omdat het moet. En de noodzaak om kat te eten zie ik niet..
schaap wel [shoarma!!!!] maar geen lam.... ik ga ook altijd voor de runderkroket ipv de kalfskroket...quote:
Maar wel biggetjes he.quote:
Geen biggetjes, alleen volwassen varkens die een heel leuk leven hebben gehad en rustig zijn ingeslapenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wel biggetjes he.!!
Terwijl die veel leuker zijn..
Kangaroe's eten zieligquote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef babette21 het volgende:
uit nieuwsgierigheid heb ik in Oz één keer kangeroe gegeten, dat was echt fucking lekker!
maar ik heb 't daarbij gehouden, ik vond 't te zielig
Gouda is niet zo ver weg volgens mij. Wat is het voor iets??quote:Op maandag 13 juni 2005 11:25 schreef babette21 het volgende:
Tania, "we" hebben weer 'n vacature: in Gouda. of is dat te ver??
Die zijn zo lief.quote:
mja 't is er wel weer één met [voornamelijk] tuig, geen kleine kids....quote:Op maandag 13 juni 2005 11:28 schreef Tania18 het volgende:
Gouda is niet zo ver weg volgens mij. Wat is het voor iets??
quote:Ambulant Hulpverlener Jeugd Preventie Team
36 uur per week in Gouda
Het betreft vooralsnog een tijdelijke functie voor een Pilot van 1 jaar in Gouda, met kans op uitbreiding
De functie-inhoud op hoofdlijnen:
De Ambulant Hulpverlener
biedt kortdurende out-reachende hulp aan jeugdigen, ouders en hun omgeving op basis van vrijwilligheid;
verzorgt, indien kortdurende hulp ontoereikend is, aanmelding en indicatiestelling binnen het kader van Toegang Bureau Jeugdzorg;
vertegenwoordigt Bureau Jeugdzorg in lokale signaleringsnetwerken gericht op risicojongeren en veiligheid;
onderhoudt contacten met externe organisaties, zoals leerplicht, welzijnsorganisaties etc.;
werkt intensief samen met de politie.
Wij vragen:
een diploma HBO-MWD of vergelijkbare opleiding;
kennis van en ervaring in de jeugdhulpverlening;
affiniteit met de doelgroep;
bij voorkeur specifieke kennis, ervaring en affiniteit met allochtone (met name Marokkaanse) jeugd;
stressbestendigheid, zelfstandigheid en kunnen werken in teamverband;
affiniteit met het meedraaien binnen een pilot (en dus ook om kunnen gaan met onzekerheden);
enthousiaste en motiverende persoonlijkheid;
goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
in bezit van rijbewijs.
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zijn zo lief.. Net als katten.
.
Like duh..
Ja, en er zijn er veel te veel van/ Dus kangaroe's eten is niet zielig. En niet lekker ook.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:30 schreef babette21 het volgende:
Bupa als je nog 'n thema zoekt....
de kortgesnavelde weidevogels uit Zuid Oost Azië blijft voor mij persoonlijk toch altijd wel een onuitputtelijk gespreksonderwerp
ach joh, dan is het bij deze 'n goeie tip!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:39 schreef Bupatih het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik me nog nooit goed verdiept in dat onderwerp
't Is een schande, hè?
quote:Op zondag 12 juni 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
En de Knoeksie-Woeksie-ramp bestaat heulegaar niet
Ik vraag me af waarom er juist in die richting zoveel vacatures vrij komenquote:Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja 't is er wel weer één met [voornamelijk] tuig, geen kleine kids....
hier de highlights...
[..]
Er zijn ook teveel mensen op de wereld, mag ik je opeten?!?quote:Op maandag 13 juni 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ja, en er zijn er veel te veel van/ Dus kangaroe's eten is niet zielig. En niet lekker ook.
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach joh, dan is het bij deze 'n goeie tip!
vooral hun paringdrang & nestelgedrag is reuze interessant
tja op zich is 't wel 'n hele stoere doelgroep. ik heb bijna 3 jaar op 'n project gewerkt waar 12-18 jarige woonde, daar zaten soms best etters tussen maar uiteindelijk zijn die vaak wel het leukst [vond ik]... maar 't is wel slopend ja...quote:Op maandag 13 juni 2005 11:41 schreef Tania18 het volgende:
Ik vraag me af waarom er juist in die richting zoveel vacatures vrij komen
Bedankt in ieder geval, ik ga van de week bezig met sollicitatiebrieven schrijven en ik heb deze ook opgeslagen
ja, dat is 'm!! en hij heeft drie blauwe veren op z'n achterwerk, daarmee gaat ie schudden als teken van genegenheid... 'n wonderbaarlijk schouwspelquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
Is dat die vogelsoort die al dansend "Kirri, kirri" ten gehore brengt om zo het vrouwtje te versieren?
Maar schapen en koeien worden ervoor gefokt.. Katten en honden niet én veel mensen hebben zo'n beest thuis rondlopen. Er is gewoon geen noodzaak dat te eten dus ja... dan doe ik het ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 11:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat villen lijkt me ook geen pretje.. Ik zal het waarschijnlijk ook nooit eten, maar vind het altijd een beetje vreemd als mensen bij honden- of kattenvlees helemaal wild worden en zelf wel gewoon ander vlees eten. Als je dan nog een kattenliefhebber bent snap ik het, maar anders vind ik het een beetje vaag.
.
Sorry..
.
Idd daar heb je gelijk inquote:Op maandag 13 juni 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja op zich is 't wel 'n hele stoere doelgroep. ik heb bijna 3 jaar op 'n project gewerkt waar 12-18 jarige woonde, daar zaten soms best etters tussen maar uiteindelijk zijn die vaak wel het leukst [vond ik]... maar 't is wel slopend ja...
je hebt daar, en in zo'n functie als deze, wel veel meer contact met de jongeren zelf dan hier bij de Toegang. Ik zit nu meer achter de pc/aan de telefoon dan dat ik met de kids/ouders aan de gang ben. en als je 't zo bekijkt is zo'n eerste verhaal vaak leuker wanneer je net van school komt.....
anywaaaaaay, ik blijf Alphen en Gouda voor je in de gaten houden
Jij mag alles Taniaquote:Op maandag 13 juni 2005 11:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Er zijn ook teveel mensen op de wereld, mag ik je opeten?!?![]()
http://www.ohra.nl/nl/particulier/?showover=yquote:Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef MissBliss het volgende:
Daddy Cool t-shirt??
Dat wil ik ook
Wie wat waar???
Zijn de antwoorden nog ergens te vinden? Anders zijn mn kansen wel heel kleinquote:Op maandag 13 juni 2005 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.ohra.nl/nl/particulier/?showover=y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |