nee zeg, 't idee!!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik eet geen kat.
Tof.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Hoi, ik eet geen kat.
Ik vind jou niet aardig meerquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef Svensational het volgende:
Ik was laatst ergens waar ze allemaal van die kleine katjes hadden. Echt superlief enzoMaar gisteren droomde ik dat ik ze per ongeluk in de magnetron had gedaan.
![]()
. Echt vet zielig
.
Hoezo is een kat eten zo óntzettend veel erger dan een koe, kip, konijn, schaap, varken, enz......quote:
Het ging ook over het villen etc. En nee, ik ben al geen vleesliefhebber, ik eet het meer omdat het moet. En de noodzaak om kat te eten zie ik niet..quote:Op maandag 13 juni 2005 11:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo is een kat eten zo óntzettend veel erger dan een koe, kip, konijn, schaap, varken, enz......
Ik vind dat gewoon hypocriet..
Schaap smaakte in Turkije wel okay, konijn Spaans klaargemaakt is erg lekker.quote:
Het Daddy Cool t-shirt van Boney M.quote:
Nee, dat villen lijkt me ook geen pretje.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ging ook over het villen etc. En nee, ik ben al geen vleesliefhebber, ik eet het meer omdat het moet. En de noodzaak om kat te eten zie ik niet..
schaap wel [shoarma!!!!] maar geen lam.... ik ga ook altijd voor de runderkroket ipv de kalfskroket...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |