Het is toch geen piemel?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:50 schreef Auticia het volgende:
Wat heb ik trouwens op mijn hoofd op die poster in de OP?
staat in het vorige topicquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef mark_03 het volgende:
Waar is Christine eigenlijk?
Het interesseert me eigenlijk ook helemaal niks wie je bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:53 schreef bar_del het volgende:
Ik dacht dat ik onderhand wel ontmaskerd zou zijn:')
Wat zit jij in mijn profiel te koekeloerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef Auticia het volgende:
bar_del.
Aantal posts: 99 (gemiddeld 81 per dag)
Whehehe!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef timbob het volgende:
* timbob wantrouwt de boel
(insert goeie spelling)
Wat zit jij boos te wezen!?quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef bar_del het volgende:
[..]
Wat zit jij in mijn profiel te koekeloeren![]()
Jawel, je vindt het retespannendquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het interesseert me eigenlijk ook helemaal niks wie je bent
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:55 schreef mark_03 het volgende:
Het interesseert me eigenlijk ook helemaal niks wie je bent
Nee echt niet... vind 't alleen maar erg irritant enzoquote:
Together-Alonequote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is die eerste op die foto?
Euh.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
Together-Alone
Nee,... Karoltje met er gewoon tussenquote:
Je hebt 1 fout op je weblog gemaakt en je moest al minstens drie keer edittenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Sven, kijk eens naar mijn post met die linkjes. En dan die laatste link.
Neuh.quote:
Ohh..quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt 1 fout op je weblog gemaakt en je moest al minstens drie keer editten
Jees, is toch allang duidelijk dat 't die knurft zelf isquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Goedenavond. Ik ben Bupie Baantjer.
En hier een profielschets van de verdachte bar_del:Gebruikt niet altijd PI's, maar wisselt soms tussen niet/wel gebruiken; Weet van het 'grapje' dat Dada altijd gebruikt tegen mij: "Is dit grappig bedoeld? ";
Doet andere users na, om ons op het verkeerde been te zetten:
Skaai (boobflash), Bupatih (waar is niksan)'baggert' soms. (zoals de ,
.,
..,
...,
....-posts achter elkaar)
Is een écht SC'er (weet bijvoorbeeld hoe bar_rel echt heet)
Trek uw conclusie.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Goedenavond. Ik ben Bupie Baantjer.
En hier een profielschets van de verdachte bar_del:Gebruikt niet altijd PI's, maar wisselt soms tussen niet/wel gebruiken; Weet van het 'grapje' dat Dada altijd gebruikt tegen mij: "Is dit grappig bedoeld? ";
Doet andere users na, om ons op het verkeerde been te zetten:
Skaai (boobflash), Bupatih (waar is niksan)'baggert' soms. (zoals de ,
.,
..,
...,
....-posts achter elkaar)
Trek uw conclusie.
was dat niet Bar_lel die dat wist??quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij heeft er maar 1 iemand toegang tot die OP
Verdedig jij nou je eigen kloon (bar_del)?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
was dat niet Bar_lel die dat wist??
echt niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, das waarquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verdedig jij nou je eigen kloon (bar_del)?![]()
Ik dacht dat het jou niet interesseerdequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:12 schreef mark_03 het volgende:
MB niet, want die is ook niet online op MSN
Lach maar, mien jongquote:
Ik lach omdat het overduidelijk is wie bar_del isquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lach maar, mien jong
Nu kan het nog.... We komen er wel achter.![]()
dit topic zocht jou ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef Skaai het volgende:
Ha, dit topic zocht ik.
I'm on top of you.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik lach omdat het overduidelijk is wie bar_del is!!!
Ik maak je smilie dood hoorquote:
Zie reactie #50quote:
Whahaquote:
Dude, reactie 50? geef ff een link...ik ga niet tellenquote:
Je weet dat ik vanaf morgen tot en met zondag alleen thuis ben?quote:
ik kom eraan! schone deirne!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je weet dat ik vanaf morgen tot en met zondag alleen thuis ben?
Zo'n slechte kloon heb ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
Svurno, BVO, Skaai of MB.
Ik zie Dizer ook niet posten, dan zal het Dizer vast zijn.quote:
Ik bedoelde reactie #49/post #50. Dus einde pagina 1 (bij 50 posts) of pagina 2 (25 posts)quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, reactie 50? geef ff een link...ik ga niet tellen![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde reactie #49/post #50. Dus einde pagina 1 (bij 50 posts) of pagina 2 (25 posts)
ShowChat #348: bar_del, maak je bekend :(!!!
Zhenar is er ook niet hoor, lijkt me nogal logisch dat hij het isquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zie Dizer ook niet posten, dan zal het Dizer vast zijn.![]()
quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef Tania18 het volgende:
Zijn jullie er nou nog steeds mee bezig?!?
Ik dacht dat toen ik het topic opende met die OP dat het wel duidelijk zou zijn.quote:
Eigenlijk........was die .......ook wel makkelijk....te raden....zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat toen ik het topic opende met die OP dat het wel duidelijk zou zijn.
Je stelt me teleur, Buupquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk........was die .......ook wel makkelijk....te raden....zo
Sorry, ik dacht/denk niet naquote:
Que?quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef Tania18 het volgende:
Het is trouwens: 'Wat voorafging...' en niet: 'Wat vooraf gebeurde' toch?!?
Maar jij heb me uiteindelijk toch maar mooi ontmaskerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht/denk niet na
Vandaar dat ik zoveel typfouten maak/maakte vandaag
maar niet blistexquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Ik kan me er iets van herinneren.
Ze was ook SinterKaas
Quequote:Op woensdag 8 juni 2005 21:30 schreef Tania18 het volgende:
Het is trouwens: 'Wat voorafging...' en niet: 'Wat vooraf gebeurde' toch?!?
Joh, ik durf jou niet eens te mailen, laat staan Wytskequote:
Is wel goed, klinkt alleen niet lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:31 schreef Tania18 het volgende:
.. wat vooraf gebeurde...
Is dat wel een zin eigenlijk?
Ja, Dizer is meestal niet zo goed in Nederlandsquote:
Ik bijt niet hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, ik durf jou niet eens te mailen, laat staan Wytske
Sorry Tania. Door mijn stommiteiten heb ik jou in een kwaad daglicht gesteld.quote:
Euhm, wat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry Tania. Door mijn stommiteiten heb ik jou in een kwaad daglicht gesteld.Ik bied je hiervoor mijn oprechte excuses aan
![]()
Nee, maar ik wel als ik verlegen benquote:
Je meldt je wel drie keer achter elkaar aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:36 schreef Skaai het volgende:
Dat neem ik terug. MSN is weer kapot.
Kuytquote:
Ja, zeg 's een keer iets tegen me!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je meldt je wel drie keer achter elkaar aan
Mag ik 'm zien als je 'm klaar hebtquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef Tania18 het volgende:
Oh, en nu moet ik een voorkant photoshoppen dus
Nou, dat mensen dachten dat jij bar_del wasquote:
jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KuytKuyt
Kuyt
Kuyt
Kuyt
Kuyt
Kuyt
Kuyt
Kuyt
Kuyt
![]()
Zoiets?
Sorry bar_rel. Dat ik je gekloond hebquote:
Ik dusquote:
Eland?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef Skaai het volgende:
Kuyt Eland Kuyt Eland Kuyt Eland Kuyt Eland Kuyt Eland![]()
Eland/rendier/potatoo/potetoequote:
Leuk synoniem voor poepen.quote:
Ik vind schijten leukerquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Leuk synoniem voor poepen.
"Ik ga even van Persie"
Ik durf niet tegen jou te praten op MSNquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, ik durf jou niet eens te mailen, laat staan Wytske
WATJE! En je smiliesquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik durf niet tegen jou te praten op MSN
Dat is niet gezegd.quote:
Iedereen denkt dat jij bar_del bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Wat was van Persie weer goed..
Zal door. Bouchra
. komen.
.
Ze denken maar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat jij bar_del bent!
!
Het was een reactie op bar_lel. Maar ik dacht trouwens dat jij dat eerst wasquote:
Ik bedoelde eigenlijk dachtquote:
Is 'ie mee getrouwd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:59 schreef mark_03 het volgende:
Wat heeft ie dan met Bouchra?
Neuh, das zo'n sletje.quote:
Nah, ik doe het niet met Marrokkaansen, krijg je heel die familie achter je aan.quote:
Uh ... Hind ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, ik doe het niet met Marrokkaansen, krijg je heel die familie achter je aan..
Nee, ik ken zowel vrienden van hem als van haar en zie ze allebei welns.. meer niet.. maar misschien dat mensen die ik ken nog wel wat fotootjes hebben..
Die is zooo verkaasd.quote:
Vertel dat maar s aan d'r familiequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is zooo verkaasd.
Al die Marokkanen die ik ken vinden haar verschrikkelijk, een schande voor de Mocro's en een NepMoslim, met d'r NLse vrienden, enz.....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja ShowChat tegenwoordig alleen nog maar met Tania18
Het is ook altijd dezelfde standaardvraag die hij steltquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ook al moet hij desnoods quoten uit oude topics
Niet!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja ShowChat tegenwoordig alleen nog maar met Tania18
Wij zijn gewoon niet boeiend genoeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is ook altijd dezelfde standaardvraag die hij stelt!
Klopt, sommige mensen gaan wel es uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is ook altijd dezelfde standaardvraag die hij stelt!
Wel hoor....als SHO saaie users had was ik allang wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon niet boeiend genoeg.. Denk ik.
Leuke edit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen gaan wel es uit.
Als SHO Tania niet had was je allang wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel hoor....als SHO saaie users had was ik allang weg
Welquote:
Alleen Tania en jijquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen gaan wel es uit.
Wat zei hij eerst danquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als SHO Tania niet had was je allang weg
quote:
De schoftquote:
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
@Sven: Ik zou zeggen gebanned, omdat 'ban' van het Engelse 'to ban' komt.
En dan lijkt het me logisch dat je het zo Engels mogelijk houdt...
Wat doe ik nouquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
Apuffff, alsof wij nooit dronken thuiskomen
Nee mên, alleen Tania en Duifjequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
Ik zondag nog. Dramatisch was dat zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
En dan ga ik ook nog s mezelf quotenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat doe ik nouBleh, ga Bar_rel een beetje nadoen
Het is ook zo aanstekelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
bar_rel doet altijd nog een 'h" achter de laatste "f"quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, ik was zaterdag trouwens ook goed dronkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee mên, alleen Tania en Duifje [afbeelding]
Zondag was heel SC brak geloof ikquote:
Heb me zelden zo kut gevoeld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zondag was heel SC brak geloof ik!
Maar deze keer meen ik hetquote:
Haha, en dan heb je weer spijt dat je weggeweest bent ... naja, dat heb ik altijd zondagsquote:
Like dûh.quote:
Duiv is denk ik een beetje bang nu de echte kerels op SC zijnquote:
Ik zal d'r s mailenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Like dûh.Heb jij Tania hier alweer gezien dan
?
quote:
Ik dacht dat mijn webcam uitstondquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Skaai het volgende:
De echte kerels zitten achter hun pc'tje kwijlend en rukkend te f5-en in het US Sexy & Gewaagd topic.![]()
![]()
Ohja, jij post daar ook he tegenwoordigquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Skaai het volgende:
De echte kerels zitten achter hun pc'tje kwijlend en rukkend te f5-en in het US Sexy & Gewaagd topic.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Buup, volgens mij posten we te veelWe hebben al bijna vier topics volgepost
ShowChat #345: Babette21 de liefste #1
ShowChat #346: Clonewar Apocalypse Revisited!
ShowChat #347: Toetatoet alweer gespot in Utrecht
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn webcam uitstond![]()
Mijn naam?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef mark_03 het volgende:
Deze nog ff vol en dan tijd voor een naamtopic
Ja, wie wilt er nou niet op mijn pixelhoofd spuiten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, jij post daar ook he tegenwoordig
Waar zijn die geweldige naamtopics gebleven, met foto's en leuke verhaaltjes over diegenequote:
Ik droom al maanden van jequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, wie wilt er nou niet op mijn pixelhoofd spuiten?
Je kunt je verzoek indienen door mij een mailtje te sturen met:quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef mark_03 het volgende:
Deze nog ff vol en dan tijd voor een naamtopic
www.beren.nl annyone ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
--> Sexy&Gewaagd
--> SEX
![]()
de beer is los![]()
Die goede oude tijd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar zijn die geweldige naamtopics gebleven, met foto's en leuke verhaaltjes over diegeneVond ik altijd zo tof
Maarja, dat bestaat niet meer
Jammer dat die foto weg isquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Die goede oude tijd.. ShowChat #7: BVO, Leukste Hind fan van Nederland!
Ja, vroeger gebeurde dat nog ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waar zijn die geweldige naamtopics gebleven, met foto's en leuke verhaaltjes over diegeneVond ik altijd zo tof
Ik heb er nog een filmpje van.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Jammer dat die foto weg is
Dat was toch waar je met d'r stond te dansen?
Ben zo hyper dat ik net ff te snel op backspace drukte enzoquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Zeg Mark, als je een naamtopic wil moet je eerst leren quoten
Vroeger was alles beter sowieso.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zei toch mailenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:43 schreef mark_03 het volgende:
Ik wil wel een Sven topic (met een foto van karoltje erin)
Als het een vrouw is, graag zeker ook nog cupmaat, msn adres of mobiele nummer zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt je verzoek indienen door mij een mailtje te sturen met:Hoe het topic moet heten. Welke OP je wil, die van Bupatih of Svensational Welke foto's je erin wil En graag een motivatie + omschrijving van jezelf.
Ik kan quotenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Zeg Mark, als je een naamtopic wil moet je eerst leren quoten
Dat is bij jou toch bekend"?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als het een vrouw is, graag zeker ook nog cupmaat, msn adres of mobiele nummer zeker?
Het liefst meteen dr mobiele nummer, kan ze vanavond nog langskomen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als het een vrouw is, graag zeker ook nog cupmaat, msn adres of mobiele nummer zeker?
Je vergeet Tranceptor en Auticiaquote:
Wat een movesquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Alstu.. Meer dan een jaar terug alweer.
[afbeelding]
Dan stamp je die er ook nog inquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet Tranceptor en Auticia
Sta je nou op stage en doet dat persoon met die handen omhoog of hij of zij fan van je is ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Alstu.. Meer dan een jaar terug alweer.
[afbeelding]
Alleen mijn cupmaat. hoi Timbobquote:
Die eerste twee weet ik allangquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik stal de show daar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat een moves
Je bent nog beter dan mij
quote:Het was echt het beste optreden wat ik tot nu toe van Hind gezien heb!! Echt kippenvel en zoveel humor. Ze trok ook nog een jongen op het podium waarmee ze ging dansen. Echt geweldig! Die jongen wist niet waar hy moest kyken!
quote:Oh my god Bob!!!! Je hebt echt de avond gemaakt!!!Ge-wel-dig!!
Ben jij dat echt???!!! Jij bent echt knap!!
quote:Het was echt leuk om te zien!!!! Jammer dat ik je niet meer heb kunnen spreken....Ik was je nog aan het volgen!!! Je bent een mazzelaar jongen, onthou dat goed! Echt super! Zyn er foto's van gemaakt?
quote:zooooooooooooooo schattig!!! Echt top!! haha!! Myn idool heeft goede smaak voor mannen Ik had ook niet anders verwacht!!
Soms is dat wel s tof ja... gewoon hartstikke gek doenquote:
Ik op vakantie met een vriend Summer Nights gedaan, ik met kopstem. Dat was ook een aparte ervaring! Vooral toen iemand uit het publiek me aansprak later dat ie echt tranen in zijn ogen had gekregen van ons emotioneel beladen duet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:53 schreef mark_03 het volgende:
Ik herinner me nog een karaoke feestje toen ik de show stal met LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT van Gerard JolingPrachtig
.nl je bedoelt .nlquote:
Ja,... Karaoke is wel iets voor een komende meetquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik op vakantie met een vriend Summer Nights gedaan, ik met kopstem. Dat was ook een aparte ervaring! Vooral toen iemand uit het publiek me aansprak later dat ie echt tranen in zijn ogen had gekregen van ons emotioneel beladen duet.![]()
Dizerquote:
Ik zou graag komen, maar ik heb een meettraumaquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja,... Karaoke is wel iets voor een komende meet
Whaha, ik heb wel iets opgevangenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou graag komen, maar ik heb een meettrauma![]()
vraag me er niet naar...
Ja... aan meet heb je weinigquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms is een half woord genoeg...
vreemd....
Ach nu kan ik wel naar een singlesmeet als single, dat is ook wel zo fijn. Nou ja in zekere zin was ik single.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |