Wel hoor....als SHO saaie users had was ik allang wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon niet boeiend genoeg.. Denk ik.
Leuke edit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen gaan wel es uit.
Als SHO Tania niet had was je allang wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel hoor....als SHO saaie users had was ik allang weg
Welquote:
Alleen Tania en jijquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen gaan wel es uit.
Wat zei hij eerst danquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als SHO Tania niet had was je allang weg
quote:
De schoftquote:
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
@Sven: Ik zou zeggen gebanned, omdat 'ban' van het Engelse 'to ban' komt.
En dan lijkt het me logisch dat je het zo Engels mogelijk houdt...
Wat doe ik nouquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
Apuffff, alsof wij nooit dronken thuiskomen
Nee mên, alleen Tania en Duifjequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
Ik zondag nog. Dramatisch was dat zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
En dan ga ik ook nog s mezelf quotenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat doe ik nouBleh, ga Bar_rel een beetje nadoen
Het is ook zo aanstekelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
bar_rel doet altijd nog een 'h" achter de laatste "f"quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, ik was zaterdag trouwens ook goed dronkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee mên, alleen Tania en Duifje [afbeelding]
Zondag was heel SC brak geloof ikquote:
Heb me zelden zo kut gevoeld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zondag was heel SC brak geloof ik!
Maar deze keer meen ik hetquote:
Haha, en dan heb je weer spijt dat je weggeweest bent ... naja, dat heb ik altijd zondagsquote:
Like dûh.quote:
Duiv is denk ik een beetje bang nu de echte kerels op SC zijnquote:
Ik zal d'r s mailenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Like dûh.Heb jij Tania hier alweer gezien dan
?
quote:
Ik dacht dat mijn webcam uitstondquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Skaai het volgende:
De echte kerels zitten achter hun pc'tje kwijlend en rukkend te f5-en in het US Sexy & Gewaagd topic.![]()
![]()
Ohja, jij post daar ook he tegenwoordigquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Skaai het volgende:
De echte kerels zitten achter hun pc'tje kwijlend en rukkend te f5-en in het US Sexy & Gewaagd topic.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Svensational het volgende:
Buup, volgens mij posten we te veelWe hebben al bijna vier topics volgepost
ShowChat #345: Babette21 de liefste #1
ShowChat #346: Clonewar Apocalypse Revisited!
ShowChat #347: Toetatoet alweer gespot in Utrecht
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn webcam uitstond![]()
Mijn naam?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef mark_03 het volgende:
Deze nog ff vol en dan tijd voor een naamtopic
Ja, wie wilt er nou niet op mijn pixelhoofd spuiten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, jij post daar ook he tegenwoordig
Waar zijn die geweldige naamtopics gebleven, met foto's en leuke verhaaltjes over diegenequote:
Ik droom al maanden van jequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, wie wilt er nou niet op mijn pixelhoofd spuiten?
Je kunt je verzoek indienen door mij een mailtje te sturen met:quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:39 schreef mark_03 het volgende:
Deze nog ff vol en dan tijd voor een naamtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |