Sorry bar_rel. Dat ik je gekloond hebquote:
Ik dusquote:
Eland?quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:39 schreef Skaai het volgende:
Kuyt Eland Kuyt Eland Kuyt Eland Kuyt Eland Kuyt Eland![]()
Eland/rendier/potatoo/potetoequote:
Leuk synoniem voor poepen.quote:
Ik vind schijten leukerquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Leuk synoniem voor poepen.
"Ik ga even van Persie"
Ik durf niet tegen jou te praten op MSNquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, ik durf jou niet eens te mailen, laat staan Wytske
WATJE! En je smiliesquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik durf niet tegen jou te praten op MSN
Dat is niet gezegd.quote:
Iedereen denkt dat jij bar_del bentquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
Wat was van Persie weer goed..
Zal door. Bouchra
. komen.
.
Ze denken maar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat jij bar_del bent!
!
Het was een reactie op bar_lel. Maar ik dacht trouwens dat jij dat eerst wasquote:
Ik bedoelde eigenlijk dachtquote:
Is 'ie mee getrouwd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:59 schreef mark_03 het volgende:
Wat heeft ie dan met Bouchra?
Neuh, das zo'n sletje.quote:
Nah, ik doe het niet met Marrokkaansen, krijg je heel die familie achter je aan.quote:
Uh ... Hind ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, ik doe het niet met Marrokkaansen, krijg je heel die familie achter je aan..
Nee, ik ken zowel vrienden van hem als van haar en zie ze allebei welns.. meer niet.. maar misschien dat mensen die ik ken nog wel wat fotootjes hebben..
Die is zooo verkaasd.quote:
Vertel dat maar s aan d'r familiequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is zooo verkaasd.
Al die Marokkanen die ik ken vinden haar verschrikkelijk, een schande voor de Mocro's en een NepMoslim, met d'r NLse vrienden, enz.....
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja ShowChat tegenwoordig alleen nog maar met Tania18
Het is ook altijd dezelfde standaardvraag die hij steltquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ook al moet hij desnoods quoten uit oude topics
Niet!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja ShowChat tegenwoordig alleen nog maar met Tania18
Wij zijn gewoon niet boeiend genoeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is ook altijd dezelfde standaardvraag die hij stelt!
Klopt, sommige mensen gaan wel es uit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is ook altijd dezelfde standaardvraag die hij stelt!
Wel hoor....als SHO saaie users had was ik allang wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon niet boeiend genoeg.. Denk ik.
Leuke edit.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen gaan wel es uit.
Als SHO Tania niet had was je allang wegquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wel hoor....als SHO saaie users had was ik allang weg
Welquote:
Alleen Tania en jijquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen gaan wel es uit.
Wat zei hij eerst danquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als SHO Tania niet had was je allang weg
quote:
De schoftquote:
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
@Sven: Ik zou zeggen gebanned, omdat 'ban' van het Engelse 'to ban' komt.
En dan lijkt het me logisch dat je het zo Engels mogelijk houdt...
Wat doe ik nouquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
Apuffff, alsof wij nooit dronken thuiskomen
Nee mên, alleen Tania en Duifjequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
Ik zondag nog. Dramatisch was dat zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef mark_03 het volgende:
En dan ga ik ook nog s mezelf quotenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat doe ik nouBleh, ga Bar_rel een beetje nadoen
Het is ook zo aanstekelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
bar_rel doet altijd nog een 'h" achter de laatste "f"quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha, ik was zaterdag trouwens ook goed dronkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee mên, alleen Tania en Duifje [afbeelding]
Zondag was heel SC brak geloof ikquote:
Heb me zelden zo kut gevoeld.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zondag was heel SC brak geloof ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |