Die eerste twee weet ik allangquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als het een vrouw is, graag zeker ook nog cupmaat, msn adres of mobiele nummer zeker?
Ik stal de show daar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat een moves
Je bent nog beter dan mij
quote:Het was echt het beste optreden wat ik tot nu toe van Hind gezien heb!! Echt kippenvel en zoveel humor. Ze trok ook nog een jongen op het podium waarmee ze ging dansen. Echt geweldig! Die jongen wist niet waar hy moest kyken!
quote:Oh my god Bob!!!! Je hebt echt de avond gemaakt!!!Ge-wel-dig!!
Ben jij dat echt???!!! Jij bent echt knap!!
quote:Het was echt leuk om te zien!!!! Jammer dat ik je niet meer heb kunnen spreken....Ik was je nog aan het volgen!!! Je bent een mazzelaar jongen, onthou dat goed! Echt super! Zyn er foto's van gemaakt?
quote:zooooooooooooooo schattig!!! Echt top!! haha!! Myn idool heeft goede smaak voor mannen Ik had ook niet anders verwacht!!
Soms is dat wel s tof ja... gewoon hartstikke gek doenquote:
Ik op vakantie met een vriend Summer Nights gedaan, ik met kopstem. Dat was ook een aparte ervaring! Vooral toen iemand uit het publiek me aansprak later dat ie echt tranen in zijn ogen had gekregen van ons emotioneel beladen duet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:53 schreef mark_03 het volgende:
Ik herinner me nog een karaoke feestje toen ik de show stal met LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT van Gerard JolingPrachtig
.nl je bedoelt .nlquote:
Ja,... Karaoke is wel iets voor een komende meetquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik op vakantie met een vriend Summer Nights gedaan, ik met kopstem. Dat was ook een aparte ervaring! Vooral toen iemand uit het publiek me aansprak later dat ie echt tranen in zijn ogen had gekregen van ons emotioneel beladen duet.![]()
Dizerquote:
Ik zou graag komen, maar ik heb een meettraumaquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja,... Karaoke is wel iets voor een komende meet
Whaha, ik heb wel iets opgevangenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou graag komen, maar ik heb een meettrauma![]()
vraag me er niet naar...
Ja... aan meet heb je weinigquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms is een half woord genoeg...
vreemd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |